محصولات چاپ canon، انجمن گرافیکی آنلاین لارج فرمت را آغاز می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
محصولات چاپ canon، انجمن گرافیکی آنلاین لارج فرمت را آغاز می کند

به گزارش صنعت پنجم به نقل از پرینت نیوز graphiPLAZA شبکه تخصصی را ارائه می دهد که برای کمک به بهبود شیوه های تجاری مشتریان طراحی شده است.

اخبار چاپ دیجتیال - اخبار چاپ - اخبار کنون - canon- اخبار چاپ و نشر - اخبار چاپ و تبلیغات - اخبار صنعت چاپ

Canon Solutions America ، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Canon USA ، Inc ، برای گردهم آوردن متخصصین لارج فرمت برای الهام بخشیدن و به اشتراک گذاشتن ایده ها ، مفتخر است اعلام کند که Canon Production Printing ، یک شرکت وابسته به Canon واقع در Venlo ، هلند ، راه اندازی شده است. یک انجمن آنلاین جدید ، graphiPLAZA. graphiPLAZA برای دسترسی رایگان به مشتریان ، شرکا و کارمندان ، شبکه ای از تخصص را ارائه می دهد که برای کمک به شرکای کانال Canon در بهبود شیوه های تجاری خود طراحی شده است.

graphiPLAZA به کاربران کمک می کند تا از روند بازار ، از جمله بینش بهترین روش ها و برنامه های جدید در صنعت ، مطلع شوند. این پلتفرم همچنین یک پایگاه داده پروفایل رسانه ای گسترده و مستقل از سازنده با قابلیت جستجوی پیشرفته ارائه می دهد که با خانواده چاپگرهای رول به رول Canon Arizona و کلرادو سازگار است. این انجمن تعاملی برای تسهیل گفتگو با افراد دیگر ، تهیه اسناد و مدارک مربوط به کاربر و فنی و همچنین به روزرسانی میان افزار و نرم افزار ، که همه با راحتی خاطر در دسترس هستند ، طراحی شده است.

graphiPLAZA شبکه تخصصی را ارائه می دهد که برای کمک به بهبود شیوه های تجاری مشتریان طراحی شده است

“صنعت گرافیک با قالب بزرگ با خلاقیت رشد می کند. بسیار شگفت انگیز است که می توانید تعداد زیادی از برنامه های قابل پرداخت را ببینید و ببینید که چگونه مشتریان ، شرکا و متخصصان همیشه روش های جدید و پیشرفته ای را برای استفاده از فن آوری Canon پیدا می کنند “،” رابرت ردی ، معاون ارشد ، Large Format Systems ، Canon Solutions America ، Inc.

Peter P. Kowalczuk ، رئیس شرکت Canon Solutions America ، Inc گفت: “ما به عنوان یک ارائه دهنده راه حل های بزرگ ، به تشویق مبادله اطلاعات مربوط به صنعت مرتبط و پرطرفدار بین خود و همچنین همتایان صنعت خود با توجه به راحتی کاربر کمک می کنیم.” Canon Production Printing به منظور الهام بخشیدن به مشتریان برای محدود کردن مرزهای چاپ ، کمک به شرکا در به حداکثر رساندن فرصت های تجاری خود و ارائه به کارمندان کانن ، بستری را برای برقراری ارتباط با مشتریان و متخصصان صنعت ، طراحی نمود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true