جزئیات رویداد آنلاین نشانه بعدی و دیجیتال- چاپ دیجیتال پارچه - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
جزئیات رویداد آنلاین نشانه بعدی و دیجیتال- چاپ دیجیتال پارچه

Sign & Digital UK (SDUK) جزئیات رویداد بعدی را در سری Sign & Digital Online اعلام می کند: Talking Textiles. این میزبان در هاپین (سکوی رویدادهای آنلاین) در تاریخ ۱۵ دسامبر از ساعت ۹٫۳۰ تا ۲۱ برگزار می شود.

اخبار چاپ - اخبار چاپ دیجیتال - اخبار صنعت چاپ- نمایشگاه نشان - اخبار نمایشگاه - اخبار تبلیغات - اخبار چاپ و تبلیغات

با شتاب رشد بازار چاپ دیجیتال پارچه و پیش بینی چهار برابر شدن آن در ۷ سال آینده ، زمان آن فرا رسیده است که این بازوی سودآور را به تجارت خود اضافه کنید. در این رویداد ، ما فرصت های درآمد را برای علائم سازان ، چاپگرهای دیجیتال ، ارائه دهندگان خدمات چاپ و حتی کارآفرینانی که به دنبال راه اندازی مشاغل خانگی خود در چاپ پارچه هستند ، کشف خواهیم کرد.

از علامت گذاری نرم تا پوشاک پوشاک گرفته تا تزئینات داخلی و پوشش دیوار – چاپ دیجیتال پارچه  بازارهای زیادی را در بر گرفته است. تقاضا برای شخصی سازی روزافزون است و به یک انتظار مصرف کننده و تجاری تبدیل شده است. چه در بازار تازه وارد باشید و چه به دنبال ایجاد جریان های جدید درآمد در سرویس های موجود خود باشید ، با غوطه ور شدن در فناوری موجود ، فرآیندهای استفاده شده و فرصت های شغلی که می توانید استفاده کنید ، با ما همراه شوید.

Phil Oakley از شرکت Kornit Digital خلاصه ای از تجارت در مورد چاپ مستقیم به لباس (DTG) را ارائه می دهد. او نیازهای گردش کار و به طور کلی نحوه سازماندهی هرج و مرج و ساده تر پیچیده را پوشش می دهد. کالین گیلمن با کالین مارش ، مدیرعامل Resolute DTG گفتگو خواهد کرد تا بینش خود را در مورد پتانسیل موجود در بازار DTG و چگونگی مشارکت شرکت های تولیدکننده علامت ثبت کند.

کالین همچنین با مگنوس میگال ، RA Smart مصاحبه خواهد کرد و در مورد چگونگی تولید لباس شخصی با چاپگر DTG بحث می کند. جلسه فنی را از دست ندهید: فرصتهای تجاری در محصولات قابل برنامه ریزی ، با Phil McMullin و Tom Owers ، Epson UK. فیل و تام در مورد رشد بازار لباس های شخصی و با کیفیت و هدایای سفارشی صحبت خواهند کرد. ما با یک جلسه صحبت کردن سران به پایان می رسانیم: تجارت Textile Print خود را در بازارهای دکوراسیون و مبلمان توسعه دهید – جایی که جکی گوچر و کالین با گری براون ، YPS و بت تراورس ، BoBo1325 همراه می شوند ، تا از نزدیک در مورد فرصت های نساجی مطلع شوید. چاپ و دانش تخصصی که برای رشد تجارت شما ضروری است.

true
true
true
true
  1. امید سالمی

    ضمن تشکر از وبسایت خوبتون لطف کنید آدرسشونم بگذارین.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true