همایش مشارکت چاپ سبز پایدار - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
همایش مشارکت چاپ سبز پایدار

ایجاد تفاوت با پلاستیک های پایدار: انتقال به بسته بندی پایدار با جوهر ، پوشش و چسب وبینار – ۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۰
مشارکت چاپ سبز پایدار (SGP) ، مرجع اصلی صدور گواهینامه های پایدار برای صنعت چاپ ، اعلام کرد برگزاری “ایجاد تفاوت با پلاستیک های پایدار: انتقال به بسته بندی پایدار با …

همایش مشارکت چاپ سبز پایدار (SGP) ، مرجع اصلی صدور گواهینامه های پایدار برای صنعت چاپ ، اعلام کرد که در ۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۰ وبینار “ایجاد تفاوت با پلاستیک های پایدار: انتقال به بسته بندی پایدار با جوهر ، پوشش و چسب” را برگزار می کند. ساعت ۲ بعد از ظهر EST.

این ادامه وبینار SGP در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ در مورد پلاستیک های پایدار با حضور ترزا وانا ، متخصص بازار چاپ ، شرکت Primex Plastics است. دکتر نیکولا جوهاس ، شرکت شیمیایی سان ، مدیر فنی جهانی ، برای معرفی نقش جوهرها ، پوشش ها و چسب ها در بسته بندی های پایدار به خانم وانا می پیوندد. این وبینار آخرین اطلاعات مربوط به محصولات پایدار از شرکت Sun Chemical و تعامل با پلاستیک های پایدار را پوشش می دهد.

علاوه بر این ، اعضای هیئت مدیره ایده ها و رویکردهای جدید مورد نیاز برای درک استفاده از جوهرها ، پوشش ها و چسب ها را به اشتراک می گذارند ، همچنین می توانند بینشی درباره چگونگی بحث در مورد مواد بسته بندی پایدار با مشتریان ارائه دهند.

این وبینار رایگان است ، برای عموم آزاد است و برای کمک به صنعت چاپ ، تأمین کنندگان و مشتریان آن در توسعه استراتژی های پایداری موفق است. همزمان ، وبینارهای SGP از فعالیت های مستمر بهبود امکانات چاپی دارای گواهی SGP پشتیبانی می کنند.

“این وبینار موضوعات مهم و به موقع را در زمینه جوهرهای پایدار ، پوشش ها ، چسب ها و بسترهای صنعت چاپ بحث خواهد کرد. SGP راه حل های پایداری برای مشتریان چاپی ، به ویژه مشتریانی که معیارهای متنوعی دارند ، ارائه می دهد. ” “یادگیری بیشتر در مورد مواد پایدار می تواند به چاپخانه داران کمک کند تا گفتگوی سازنده تری با مشتریان خود داشته باشند.”

برای وبینار ثبت نام کنید در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ ساعت ۲ بعد از ظهر – ۲:۴۵ بعد از ظهر EDT به آدرس www.eventbrite.com/e/dec-15- ساخت-تفاوت-با-پلاستیک-پایدار-بلیط-پوشش-بلیط- ۱۳۱۳۷۲۷۶۴۴۷۵

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه چاپخانه شما می تواند با مجوز SGP پس انداز کند و ضایعات را کاهش دهد یا برای عضویت در انجمن SGP ، به www.sgppartnership.org یا ایمیل مراجعه کنید

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true