جوایز مجله استرالیا: فصل جدید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
جوایز مجله استرالیا: فصل جدید

این اولین بار در AdNews Annual 2020 منتشر شد. نسخه دیجیتالی مجله را اینجا ببینید یا برای دریافت نسخه چاپی خود در اینجا مشترک شوید.

در حالی که جوایز مجله استرالیا در سال جاری یک وقفه کوچک به خود اختصاص داد، یک سال با شکوه برای کتاب های تاریخ ، شروع این دهه جدید مانند دهه های خروشان قرن گذشته کاملاً آغاز نشده است. دامن زدن به یک همه گیری جهانی ، اخلال در صنایع دیگر – مجلات.

اخبار جشنواره نشریات - مطبوعات - جشنواره استرالیا - اخبار چاپ - اخبار چاپ نشریه - مجله - اخبار نشر

سال های اخیر از  “مرگ چاپ” گفته شده  و تکرار شده است ، اما با تغییر و نوآوری در صنعت مجله ، به راحتی می توان گفت مجلات به جایی نخواهند رفت. در واقع ، آنها فقط با الهام از ترجیحات مخاطبان و اختلالات موجود در سال ۲۰۲۰ ، قالب های جدید و متنوعی را دریافت می کنند.

می توان ادعا کرد که این یکی از بزرگترین سالهای تغییر صنعت محلی با خرید مجلات Pacific توسط Bauer Media توسط کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) برای تأسیس بزرگترین ناشر مجله در کشور بوده است. اندکی پس از آن ، باوئر توسط شرکت سهام خصوصی Mercury Capital خریداری شد و بعداً با نام تجاری Are Media در استرالیا و نیوزیلند تغییر نام یافت.

در عین حال ، تعداد مشترکان برای تعدادی از دسته ها از جمله سرگرمی ها و بهسازی منزل نیز افزایش یافته است ، زیرا افراد در هنگام قفل کردن زمان بیشتری را در خانه می گذرانند.

امسال همچنین بسیاری از روندهای قبلی را تسریع کرده و به تغییر صنعت به جریان های درآمد جدید کمک کرده است. اولین استراتژی های دیجیتالی که توسط داده ها پشتیبانی می شوند ، مجلات را قادر می سازند تا به یک چرخه حیاتی جدید وارد شوند.

true
true
true
true
  1. maryam karimian

    koja mitonam majale ro download konam? merci

  2. سارا شکوهی

    هیچ چیز نمی‌تواند جای مجله را بگیرد 😍

  3. سارا شکوهی

    راهنمایی بفرمایید.

  4. امید سالمی

    خیلی ساله مه مجله های خارجی رو دانلود میکردم. عجیبه که اسنرالیا اینقدر عقبه 😎

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true