فوجی فیلم، دستگاه های چاپ دیجیتال بر روی فلز - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
فوجی فیلم، دستگاه های چاپ دیجیتال بر روی فلز

FUJIFILM شرکت آمریکای شمالی ، بخش سیستم های گرافیکی ، امروز اعلام کرد که خط کامل چاپگرهای Acuity و Inca با فرمت گسترده توسط Color-Logic ، واقع در West Chester ، Ohio ، برای چاپ فلزی تأیید شده اند. با استفاده از این گواهینامه ، صاحبان چاپخانه Acuity و Inca با استفاده از سیستم Color-Logic می توانند جلوه های فلزی چشم نوازی را ایجاد کنند که می تواند در بسته بندی ، تابلوها ، نمایشگرها و مواد وثیقه گنجانده شود.

بکی مک کانل ، مدیر بازاریابی بخش – جوهر افشان با لارج فرمت ، شرکت FUJIFILM آمریکای شمالی ، بخش سیستم های گرافیکی ، گفت: “گواهینامه ما از Color-Logic بازار کاملا جدیدی را برای صاحبان چاپخانه فوجی فیلم باز می کند.”

“دارندگان چاپخانه فوجی فیلم اکنون می توانند به مشتریان خود چاپ متالیک منحصر به فرد برای بسته بندی بالا و برنامه های نمونه سازی را ارائه دهند. علاوه بر این ، چاپ Color-Logic در Acuity و Inca فرصت های خوبی را در ایجاد طرح های پیچیده برای تابلوها و برنامه های خرید فراهم می کنند. ”

 

اخبار-چاپ-چاپخانه-دستگاه-چاپ-چاپخانه-داران-فوجی-فیلم-چاپخانه-دار-فروش-دستگاه-چاپ

چاپگرهای مجاز فوجی فیلم شامل چاپگرهای تخت Acuity LED 1600 ، Acuity Select HS و Acuity ، چاپگر رول به رول فوق العاده فوق العاده Acuity Ultra و همچنین OnsetX3 HS از Inca Digital است که به طور انحصاری در آمریکای شمالی توسط FUJIFILM North America Corporation فروخته می شود.

ریچارد آینژ ، مدیر ارشد فنی ، Color-Logic ، گفت: “در Color-Logic ، ما خوشحالیم که Fujifilm تصمیم گرفت خطوط تولید کامل راه حل های چاپگر گسترده خود را تأیید کند. “اکنون صاحبان چاپخانه Fujifilm Acuity و Inca در سراسر جهان می توانند با اطمینان و به طور مداوم به مشتریان خود چاپ عالی فلزی را در طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه دهند.”

Color-Logic با استفاده از اندازه گیری رنگ در طول دوره چاپ ، چاپگرها را برای سیستم خود تأیید می کند تا از نظر سازگاری اطمینان حاصل کند و اطمینان حاصل شود که چاپ حداکثر خروجی را بر اساس پرس ، جوهر و بسترها دارد.

مک کانل افزود: “ارائه دهندگان چاپ با قالب گسترده که به دنبال جریان های جدید درآمد هستند می توانند از این ترکیب چاپگر و نرم افزار برای ایجاد برنامه های با ارزش برای مشتریان فعلی و بالقوه استفاده کنند.” “به عنوان مثال ، یک ارائه دهنده چاپ با استفاده از چاپگر سری OnsetX و نرم افزار Color-Logic می تواند جلوه های ویژه فلزی را روی بسته بندی یا نمایشگرهای مورد علاقه خرده فروشان و مارک ها ایجاد کند تا توجه مصرف کننده را در هنگام خرید جلب کند.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true