به جالبترین تجربه نمایشگاه آنلاین چاپ جهان دسترسی پیدا کنید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
به جالبترین تجربه نمایشگاه آنلاین چاپ جهان دسترسی پیدا کنید

Resolve Business Management (RBM) ، برگزارکنندگان نمایشگاه مجازی Printing Expo خوشحال هستند که از شروع تجربه آنلاین کاملاً تعاملی سه بعدی خود خبر می دهند. از روز دوشنبه ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ ، این رویداد آنلاین بی نظیر در دسترس خواهد بود …

Resolve Business Management (RBM) ، برگزارکنندگان نمایشگاه مجازی Printing Expo خوشحال هستند که از شروع تجربه آنلاین کاملاً تعاملی سه بعدی خود خبر می دهند.

از روز دوشنبه ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ ، این رویداد بی نظیر آنلاین در ۳۶۵ روز سال در دسترس خواهد بود. این نمایش با منطقه ۱ به عنوان پیش نمایش آغاز می شود و شامل نمایشگاه Muller Martini Showroom و HP Indigo Digital Pouch Factory است. منطقه ۲ قرار است در آینده بسیار نزدیک افتتاح شود.

نمایشگاه مجازی Printing Expo همانند نمایشگاه زنده کار می کند ، با این تفاوت که در هر زمان و از هرجای دنیا می توانید از آن بازدید کنید. سالن و تمام غرفه ها به ابعاد واقعی فیزیکی ارائه شده اند.

بازدید کنندگان می توانند از طریق مناطق پیمایش کنند و از نمایش مجازی غرفه ها ، همراه با محصولات سه بعدی بازدید کنند. تمام غرفه های نمایشگاه Printing Expo با استفاده از ترکیبی از ارائه سه بعدی ، عکاسی و فیلم HD ساخته شده اند. با این روش RBM می تواند نمایشگرهای واقع گرایانه ایستگاه های موجود را ایجاد کند یا چیزی کاملاً سفارشی را طراحی کند.

اخبار چاپ - اخبار چاپ دیجیتال - اخبار صنعت چاپ- نمایشگاه آنلاین - اخبار نمایشگاه - اخبار تبلیغات - اخبار چاپ و تبلیغات

مانند هر رویداد زنده ، پس از ثبت نام ، بازدید کنندگان می توانند برای دیدن همه شرکت هایی که در حال نمایشگاه هستند ، به مناطق مراجعه کنند ، تجهیزات ۳D با وضوح بالا را مشاهده کنند و پی دی اف و فیلم های مورد علاقه خود را بارگیری کنند و حتی موارد تبلیغاتی را جمع آوری کنند یا نمونه های چاپی را از غرفه داران سفارش دهند.

Printing Expo یک تجربه مرور کاملاً همه جانبه به بازدیدکنندگان ارائه می دهد و یک “نمایشگاه آنلاین” واقعی است ،

به این معنا که در مقیاس “دنیای واقعی” طراحی شده است و واقعیت واقعی را برای هر جنبه فیزیکی به ارمغان می آورد. این نمایش ، یک تجربه بازدید کننده واقعی را ارائه می دهد ، درست مانند یک نمایشگاه تجاری زنده و این قالب به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا یک سالن نمایشگاه مجازی کامل را کشف کنند و با استفاده از یک رابط مرور بصری منحصر به فرد ، شرکت ها و محصولات را کشف کنند.

غرفه داران از دید ترافیک غرفه خود برخوردار هستند و می توانند تشخیص دهند که کدام محتوا بیشتر باز می شود و بیشترین محبوبیت را دارد. هر کانون برای بازدیدکنندگان این امکان را دارد که جزئیات را برای خود یا همکارشان ایمیل کنند ، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و اطلاعات بیشتری را مستقیماً از غرفه دار چاپ کنند یا درخواست کنند.

نمایشگاه چاپ همچنین حاوی سالن اجتماعات کاملاً تعاملی خود است که برای نمایش سمینارها و کنفرانس های زنده و از پیش ضبط شده طراحی شده است. برگزارکنندگان با غرفه داران ، برگزارکنندگان کنفرانس ، انجمن های صنفی ، نهادهای حاکم و حتی برگزارکنندگان رویدادهای زنده از سراسر جهان برای تهیه یک برنامه محتوایی که در طول سال اجرا می شود ، کار خواهند کرد.

“ما معتقدیم که هر چیز مجازی باید تعاملی باشد و بیش از همه برای بازدید و همچنین مفید بودن نیز سرگرم کننده است ، به همین دلیل Printing Expo را راه اندازی کرده ایم.”

true
true
true
true
  1. اعطا بابایی

    بسیار عالی 👍🏼👌🏻 باید زودتر از این ها هم زمان با نمایشگاه ها، مجازی هم برگزار میشد. دوتا خوبی داره، یکی کسایی که امکان سفر ندارن هم استفاده میکردن دوم واسه زمانهای پاندمی و همه گیری

  2. ثریا افروز

    سایت بسیار پرباری دارید سپاسگزارم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true