پیش بینی پیشرفت چشمگیر بازار بسته بندی مقوایی مایعات تا سال ۲۰۲۴ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پیش بینی پیشرفت چشمگیر بازار بسته بندی مقوایی مایعات تا سال ۲۰۲۴

همراه با افزایش وابستگی مشتریان به خوراکی ها و نوشیدنی های بسته بندی شده در دنیا، تخمین شده می شود که  قابلیت بازیابی مواد بدون روکش مقوایی ، یکی از محرکه های کلیدی رشد بازار در طی مدت زمان مورد پیش بینی، باشد.

علاوه بر این، چندین دولت در سطح دنیا به دلیل دوستدار محیط زیست بودن و بقایای کمتر کربن، از این محصولات حمایت می کنند

برای تولیدکنندگان نوشیدنی،  انبارهای مجهز، حمل و نقل و حداقل هدررفت، نقش کلیدی را در القای استفاده از مقوا ها ، ایفا می کنند. استفاده آسان و  (پایایی) عمر فروشگاهی محصول ، از عوامل کلیدی هستند که انتظار می رود باعث تداوم  سازگاری مصرف کنندگان به این مقوا ها، شوند. رشد بیش از ۴% صنعت خرده فروشی عذایی در جهان ، نیز عامل کلیدی دیگری است که باعث  برجسته شدن بازار جهانی بسته بندی مقوایی مایعات، می شود

یکی از چالش های دیرینه مقوا های بسته بندی مایعات در دنیا، برتری ظروف  شیشه ای و بسته بندی های پلاستیکی در حفظ مزه اصلی، جلوگیری از آلودگی، مقرون به صرفه، دوام و قابلیت استفاده مجدد آنهاست. انتظار می رود که براساس نوع محصول، بازار بسته بندی مقوایی مایعات در بخش ظروف gable top  (سه گوش درجه یک) به حداکثر رشد خود برسد و مصرف آنها در شیر و محصولات لبنی، افزایش یابد.

براساس نوع باز شدن،پیچاندن، به طور قابل توجهی رشد خواهد داشت  بنابراین باعث افزایش نیاز به ویژگی قابلیت دوباره بسته شدن،  خواهد شد.

در طی این مدت زمان، سوراخ نی، بازار سودآوری برای مقوا های نوشیدنی ایجاد خواهد کرد. نرخ رشد مرکب سالانه بازار جهانی بسته بندی مقوایی مایعات در طی سال های ۲۰۲۴-۲۰۱۶، شاهد رشد ۵٫۵% خواهد بود. تا پایان سال ۲۰۲۴، Asia Pacific (آسیا و اقیانوسیه)، بازار برجسته ای ،  باقی خواهد ماند و به  ۱۷۰ BPS و نرخ رشد مرکب سالانه ۶٫۴% دست خواهد یافت.

براساس نوع ماده ، پیش بینی میشود که تقاضای آلومینیوم در بسته بندی مقوایی مایعات ،  توسعه  یابد که به روند رو به رشد مصرف شیر فرایند شده، نسبت داده می شود. براساس نوع کاربرد تا پایان سال ۲۰۲۴، ، بخش مشروبات  و سپرایت در مقایسه با محصولات لبنی، آب میوه ها و نوشیدنی ها، به حداکثر نرخ رشد مرکب سالانه خواهد رسید. در طی این مدت زمان پیش بینی شده براساس منطقه، اروپا بازار قالب خواهد بود و بعد از آن، آسیا و اقیانوسیه  قرار می گیرد که چین و هند در راس، قرار دارند.

اروپا، شاهد کاهش   ۲۲۰ BPS خواهد بود درحالیکه پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۲۴، APAC به رشد ۱۷۰BPS  و نرخ رشد مرکب سالانه ۶٫۴% برسد. رشد بازار در APAC، به رشد مصرف شیر پاکتی و نوشیدنی های بسته بندی شده، نسبت داده می شود – بیش از  ۱٫۶ برابر دوره مورد  پیش بینی. آسیا و اقیانوسیه، همچنان از نظر تولید، صادرات و مصرف، در راس قرار خواهد داشت. مشخص شده است که رشد سالانه APAC در طی این مدت، بیش از ۶% یاقی بماند. استرالیا، اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا و اروپا (که در راس آنها، فرانسه قرار دارد) از وارد کنندگان اصلی مقوا های نوشیدنی، می باشند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true