true
هدف از بسته بندی، محافظت از کالاست. بسته بندی برخی از مواد آرایشی مانند سرم ها و کرم ها باعث مشکلاتی برای خریداران و مصرف کنندگان آن می شوند. راهکاری که برخی از شرکت ها برای بسته بندی کالای خود می یابند می تواند میزان محبوبیت شرکت را بالا و یا پایین آورد.
در اصل بسته بندی به جز اینکه ویترین کالاست و برای مصرف کننده جذاب باشد؛ باید کارا نیز باشد.
- شرکت Bionike Defence Man سرمهای ضدپیری و کرمهای احیاکننده خود را در ظروف ۵۰میلی لیتری با درب پیچی، بستهبندی و به بازار عرضه کرده است.
طراحی و ترکیب رنگ باعث ظاهر جذاب و پرستیژ بالای آن شده است. از طرف دیگر فناوری بدون هوای Twist UP باعث محافظت محصول و محتویات آن میشود. این فناوری با استفاده از تنظیم بخش بالایی توزیعکننده برای آزادسازی سر آن کار میکند. توزیعکننده کنترل خوبی را برای خروج دقیق و بهداشتی محصول ایجاد میکند و پس از آن به گونهای بسته میشود که از محتویات به خوبی محافظت شود. با شنیدن صدای کلیک مصرفکننده مطمئن میشود که درب به خوبی بسته شده است.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=4235
true
true