بسته بندی مقوایی یک تکه DS Smith - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی مقوایی یک تکه DS Smith

DS Smith از DD Wrap، یک راه حل بسته بندی آماده قفسه (SRP) چند دسته ای که برای صرفه جویی در منابع، کاهش ضایعات و تسهیل تجربه جعبه گشایی مثبت برای مصرف کنندگان طراحی شده است، رونمایی کرده است.

DD Wrap از یک تکه مقوا بدون سوراخ در سمت جلوی آن ساخته شده است – انتخابی که برای بهینه سازی دید یک محصول در قفسه انجام شده است. این بسته که در ابتدا برای بیسکویت طراحی شده بود، ظاهراً می تواند متناسب با طیف وسیعی از محصولات باشد و در عین حال الزامات اقتصاد دایره ای و افزایش کارایی زنجیره تامین را نیز برآورده کند.

از آنجایی که بسته بندی فقط از یک قطعه تشکیل شده است، طبق گزارش ها، بسته بندی به راحتی بدون نیاز به قیچی یا ابزار تیز باز می شود. این توسط تیم طراحی DS Smith مطابق با اصول و رویکرد طراحی دایره ای این شرکت توسعه یافته است که طرح های بسته بندی را از طریق هشت شاخص مختلف ارزیابی می کند. از اینجا، طراحان می توانند ارزیابی کنند که آیا یک محصول بسته بندی اهداف پایداری را برآورده می کند و پیشرفت های بالقوه را در نظر بگیرند.

هدف از این نوع بسته بندی:

هدف این مدل استفاده از حداقل تعداد منابع و مناسب سازی جعبه ها برای حذف فضای خالی و هوای غیر ضروری است. به نوبه خود، این امیدواری که تعداد وسایل نقلیه مورد نیاز برای حمل و نقل را کاهش دهد و انتشار CO2 را کاهش دهد.

فرانچسکو بارسانتی، مدیر بازاریابی و نوآوری در DS Smith، ایتالیا می گوید: “به عنوان رهبران صنعت بسته بندی، در DS Smith، ما می دانیم که نوآوری و طراحی برای ایجاد راه حل های پایدار و کارآمد که نیازهای مشتریان و جامعه ما را برآورده می کند، و در راستای هدف ما از تعریف مجدد بسته بندی برای جهانی در حال تغییر ضروری است.  «شرکت ما متعهد است بینش بازار را با طراحی نوآورانه ترکیب کند و بسته‌بندی آماده قفسه ایجاد کند. DD Wrap محصول مشتریان ما را کاملاً در موقعیت قرار می دهد و حداکثر توجه را به خود جلب می کند.

بسته بندی آماده با طراحی صحیح

بسته بندی آماده با طراحی صحیح، نقشی حیاتی در ترکیب تبلیغاتی ایفا می کند و فروش در فروشگاه را در نقطه مهم خرید ایجاد می کند. DS Smith با تیم های بازاریابی کار می کند تا اطمینان حاصل کند که بسته بندی منعکس کننده موقعیت نام تجاری است، به اختلال بصری در دسته دست می یابد و به موفقیت تبلیغات کمک می کند. بنابراین، از طراحی گرفته تا تولید و عرضه، تا بازیافت، ما به مشتریان خود راه حلی مشترک ارائه می دهیم که برای همه پایدار است.

دی اس اسمیت همچنین به تحقیقات موسسه توزیع مواد غذایی (IGD) اشاره می کند که در آن ۵۳ درصد از مصرف کنندگان معتقد بودند که ارتباطات برند با بسته بندی خوب طراحی شده و آماده برای قفسه بهبود می یابد. ۸۵ درصد گزارش کردند که بازاریابی در فروشگاه به احتمال زیاد عادات خرج کردن آنها را بهبود می بخشد، در حالی که ۴۲ درصد فکر می کردند که بسته بندی آماده با ارائه واضح خرید را آسان تر می کند.

راه‌حل‌های جعبه بسته‌بندی

یکی دیگر از راه‌حل‌های جعبه بسته‌بندی از DS Smith، Light Wrap، ادعا کرده است که از ۱۹٪ فیبر کمتری نسبت به جایگزین‌های معمولی استفاده می‌کند. همچنین تصور می‌شود که از زمان ایجاد خود، انتشار CO2 را معادل ۱۸۳۱ پرواز بین مادرید و لیسبون کاهش داده است.

بالشتک های هوای کاغذی ایجاد شده توسط Flöter Verpackungs-Service GmbH اخیراً جایزه بسته بندی WorldStar را تحت دسته تجارت الکترونیک دریافت کردند. به گفته این شرکت، آنها دارای گواهی FSC زیست تخریب پذیر هستند و از ۱۰۰٪ کاغذ بازیافتی ساخته شده اند.

بیلرود همچنین رول‌های کاغذ توالت و آشپزخانه را در کاغذ کرافت لعاب‌دار ماشینی خود پیچیده است که ادعا می‌کند انتشار کربن را کاهش می‌دهد و همان استحکام جایگزین پلی‌اتیلن را دارد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true