الیاف بازیافتی در بسته بندی های کاغذی برای مواد غذایی خشک - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
الیاف بازیافتی در بسته بندی های کاغذی برای مواد غذایی خشک

Mondi و Syntegon یک محلول بسته بندی کاغذی قابل بازیافت – تولید شده از الیاف بازیافتی – برای غذاهای خشک مانند پاستا، شکر و آرد را معرفی کرده اند.

این محلول با استفاده از کاغذ کرافت EcoVantage مورد تایید ISEGA توسط Mondi، از الیاف تازه بازیافت شده و مسئولانه تهیه شده است. قبلاً در کیسه های خرید کاغذی استفاده می شد، اما مناسب بودن آن برای تماس مستقیم با مواد غذایی به این معنی است که کاربردهای آن به کاربردهای مواد غذایی خشک نیز گسترش یافته است.

بسته‌بندی‌های مقاوم در برابر گرد و غبار و گرما

رول استاک EcoVantage به Syntegon عرضه می‌شود، که با آن پوشش نقطه‌ای برای ایجاد بسته‌بندی‌های مقاوم در برابر گرد و غبار و گرما بند استفاده می‌شود. به این ترتیب، ادعا می کند که آلودگی را در طول چرخه عمر محصول از بین می برد.

طبق گزارش‌ها، فناوری Syntegon  حفاظت لازم برای محصولات غذایی پودری را فراهم می‌کند و اطمینان می‌دهد که بسته‌بندی در جریان‌های کاغذ موجود قابل بازیافت است، همانطور که  توسط آزمایشگاه بازیافت Mondi ثابت شده است.

هدف این راه حل برآورده کردن تقاضای رو به رشد مصرف کنندگان برای بسته بندی های کاغذی و همچنین جلوگیری از ضایعات و حفظ مواد در راستای اهداف MAP2030 گروه موندی است.

رئیس بخش تحقیق و توسعه و بسته‌بندی انعطاف‌پذیر مالکیت معنوی در Mondi

الیزابت شوایگر، رئیس بخش تحقیق و توسعه و بسته‌بندی انعطاف‌پذیر مالکیت معنوی در Mondi، می‌گوید: «به لطف همکاری نزدیک با Syntegon و تخصص فنی و دانش گسترده ما در زمینه کاغذ، می‌توانیم از مشتریان خود در انتخاب‌های پایدارتر حمایت کنیم. با نرخ بالای بازیافت کاغذ و استفاده از چوب به عنوان یک ماده تجدید پذیر، ما در حال ارائه یک نوآوری در بسته بندی هستیم که بهره وری منابع، کاهش ضایعات و قابلیت بازیافت را در بر می گیرد.

Torsten Sauer، مدیر پایداری در Syntegon، می‌افزاید: «هدف ما ایجاد راه‌حل‌های بسته‌بندی پایدار با حداقل تأثیر زیست‌محیطی ممکن است. با بسته‌بندی‌های کاغذی که هم قابل بازیافت هستند و هم حاوی مواد بازیافتی هستند، گام بزرگی در جهت بستن حلقه دایره‌ای برای بسته‌بندی مواد غذایی اولیه برمی‌داریم.»

Amcor اخیراً برای قهوه فوری، پودر نوشیدنی، ادویه جات ترشی جات و سایر کاربردهای آشپزی خشک و نوشیدنی با طیف بسته بندی AmFiber Performance Paper خود در نظر گرفته شده است. ظاهراً عملکرد «عالی» را در ماشین‌های بسته‌بندی در کنار ویژگی‌های بالای اکسیژن و مانع رطوبت ارائه می‌دهد.

Mondi همچنین با FRESH!PACKING کار کرد تا کیسه خنک‌کننده کاغذ کرافت قابل استفاده مجدد را تولید کند که گفته می‌شود کالاهای سرد و یخ‌زده را تا ۲.۵ برابر خنک‌تر از نقطه خرید تا خانه مصرف‌کننده نگه می‌دارد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true