چاپ سه بعدی و ادغام CHATGPT از AUTENTISE - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپ سه بعدی و ادغام CHATGPT از AUTENTISE

Authentise، متخصص نرم افزار مدیریت گردش کار، ویژگی رایگان جدیدی را راه اندازی کرده است که قابلیت های ChapGPT را به صنعت چاپ سه بعدی می آورد.

به گزارش چاپ و تبلیغات آنلاین به نقل از صنعت چاپ سه بعدی؛ شرکت راه‌حل‌های گردش کار مهندسی و تولید مبتنی بر داده، ابزار هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کرده است که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از زبان مشترک، بزرگترین مخزن دانش تولید افزودنی را جستجو کنند.

هوش مصنوعی با سرعتی باورنکردنی در حال تکامل است و زمان آن فرا رسیده است که جامعه افزودنی ببیند که چگونه می تواند از آن بهره مند شود. آندره وگنر، مدیر عامل Authentise، می‌گوید Authentise همیشه بر ادغام بهترین الگوریتم‌های جهان در جریان‌های کاری خود تمرکز کرده است، و ما خوشحالیم که اولین کسی هستیم که به مدل‌های زبان بزرگ دهه‌ها دانش افزودنی را آموزش می‌دهیم.

پس از ثبت نام برای سرویس ۳D GPT، به بیش از ۱۲۰۰۰ استاندارد و مقالات ژورنالی در مورد ساخت افزودنی دسترسی رایگان دارید.

کاربران ۳DGPT می‌توانند هر سوالی را بپرسند، از کلی‌تر تا خاص‌تر، مانند “چه فناوری‌های افزودنی می‌توانم برای پرینت سه بعدی بتن استفاده کنم؟”

یا “چگونه می توانم احتمال نقص را هنگام کار با فولاد ضد زنگ در همجوشی بستر پودری کاهش دهم؟”

و پاسخ های روشنگری دریافت کنید که مبتنی بر دانش گسترده صنعت است. راه‌حل‌ها از دانش عمومی مبتنی بر ChatGPT OpenAI و همچنین دانش موجود در استانداردها و مقالات مجلات استفاده می‌کنند.

این برنامه دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که به کاربران اجازه می دهد تا با ارائه ارجاع به پاسخ های فنی تر، پاسخ های ۳DGPT را بررسی کنند.

این برنامه توسط Innovate UK از طریق پروژه SAMRCD پشتیبانی شد.

وگنر گفت: “شخصاً، به طور مداوم از دانش فنی در صنعت شگفت زده شده ام. کمک به در دسترس‌تر کردن آن لذت بخش است، اما واضح است که این تازه شروع است. راه‌های زیادی وجود دارد که فکر می‌کنیم این ابزار ممکن است در سبد محصولات ما مفید باشد – چه برای کمک به ایجاد گردش‌های کاری قابل اعتماد و کارآمد یا قابل نفوذتر کردن RFQ با بسیاری از مراجع استاندارد.”

وگنر ادامه داد:”قبل از آن – ما، Authentise و همچنین شرکای مانند ASTM، طبیعتاً باید فرصت ها و محدودیت های فناوری را درک کنیم. به عنوان مثال، می دانیم که الگوریتم های GPT گاهی اوقات توهم دارند. انتشار این در TCT360، رویدادی که مظهر اشتراک دانش است، به ما کمک می‌کند بفهمیم که مردم چگونه می‌خواهند و می‌خواهند از GPT سه بعدی استفاده کنند.»

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true