نگاهی دقیق تر به استراتژی پایداری بسته بندی Walmart - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نگاهی دقیق تر به استراتژی پایداری بسته بندی Walmart

والمارت به دنبال کاهش میزان زباله های بسته بندی تولید شده از طریق تجارت الکترونیک با انتقال به پست کننده های کاغذی قابل بازیافت، جعبه های مقوایی با اندازه مناسب است و به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد که از کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف برای سفارش های پیکاپ آنلاین و موارد دیگر منصرف شوند.

طبق ادعای شرکت، سفارش‌های آنلاین برای چندین کالا اکنون می‌توانند در جعبه‌های کمتری ادغام شوند و شرکت به دنبال کاهش ضایعات و تعداد محموله‌ها است.

علاوه بر این، حدود نیمی از شبکه تکمیل والمارت در حال انتقال به فناوری بسته بندی با اندازه مناسب در تلاش برای بهینه سازی مقدار مقوای مورد استفاده برای حمل و نقل محصولات است.

انتظار می رود اندازه مناسب هر بسته کاهش ۶۰٪ در پرکننده را تسهیل کند و ضایعات ناشی از جعبه های بزرگ را تا ۲۶٪ کاهش دهد – که به نوبه خود امیدوار است تجربه جعبه گشایی مصرف کنندگان را بهبود بخشد.

تقریباً همه سفارشات از مراکز و فروشگاه ها ارسال می شوند. و همچنین اقلام بازاری که با خدمات تحقق Walmart ارسال می‌شوند، قرار است در پست‌کننده‌های کیسه‌های کاغذی قابل بازیافت تحویل داده شوند – اقدامی که امیدوار است این سال مالی تا پایان ۶۵ میلیون پست کننده کیسه‌های پلاستیکی، معادل ۲۰۰۰ تن پلاستیک، از چرخه در ایالات متحده حذف شوند.

همچنین امید است که با دادن این گزینه به مصرف کنندگان برای نپذیرفتن کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف، میلیون ها کیسه از این نوع کیسه ها در سال از گردش خارج شود.

والمارت ادعا می‌کند که آزمایش‌های آنلاین «نرخ پذیرش امیدوارکننده» را برای سفارش‌های پیکاپ ارائه‌شده در بسته‌بندی‌های جایگزین و با تفکر پایدار نشان داده‌اند و انتظار می‌رود که عرضه در سراسر کشور تا پایان سال ۲۰۲۳ تکمیل شود.

ون های تحویل برقی برای تحویل چندین سفارش در مسیرهای تحویل واحد برای افزایش پایداری فرآیند تحویل اجرا می شوند.

بعلاوه، خرده‌فروش شروع به استفاده از هوش مصنوعی کرده است تا تشخیص دهد که آیا کالای خریداری‌شده را می‌توان از یکی از ۴۷۰۰ فروشگاه خود به‌جای مراکز تکمیل، تکمیل کرد یا خیر – تصور می‌شود که این کار شبکه، پایان به انتها آن را فعال می‌کند، زمان تحویل را بهبود می‌بخشد.

همانطور که والمارت رشد ۲۷ درصدی در عملیات تجارت الکترونیکی خود را گزارش می دهد، ادعا می کند که به طور مستمر روی “قابلیت های همه کانال مناسب” سرمایه گذاری می کند تا بتواند تقاضاهای متغیر مصرف کنندگان را برآورده کند و پیشرفت پایدار در کسب و کار و شبکه تحقق خود را تشویق کند.

هدف بلندمدت آن برای دستیابی به آلایندگی صفر خالص تا سال ۲۰۴۰ ، بخشی از برنامه های کلی این شرکت برای احیای بیشتر است.

کاریسا اسپراگ، معاون ارشد عملیات شبکه تحقق، والمارت ایالات متحده، گفت: «تعهد ما به بازسازی هسته اصلی این است که چه کسی هستیم و چگونه در والمارت نوآوری می کنیم.  مشتریان به ما گفته‌اند که چقدر از این پیشرفت‌ها هیجان‌زده هستند تا انتخاب‌های پایدارتری برای آنها آسان‌تر شود که از سیاره و نسل بعدی پشتیبانی می‌کند.

جنیفر مک کیهان، معاون ارشد رئیس جمهور گفت: «با فروشگاه والمارت که در فاصله ۱۰ مایلی ۹۰ درصد از جمعیت ایالات متحده واقع شده است، ما می توانیم با استفاده استراتژیک از فروشگاه ها و شبکه تحویل آخرین مایل خود، برای کاهش ضایعات و انتشار گازهای گلخانه ای تفاوت معناداری برای مشتریان خود ایجاد کنیم. از تحویل سرتاسر در Walmart U.S. «من به تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم و به انجام آن‌ها ادامه می‌دهیم زیرا تولید مجدد را در خط مقدم تحویل نگه می‌داریم.»

در اواخر سال ۲۰۲۲، والمارت با P&G و TerraCycle همکاری کرد تا یک سرویس جمع‌آوری بازیافت رایگان در فروشگاه برای مراقبت از موها، مراقبت از پوست، و بسته‌بندی لوازم آرایشی در ۲۵ مکان خود ارائه دهد.

مارکس اند اسپنسر همچنین از ابتکار کلیک و جمع آوری “کیف خودت را بیاور” با هدف صرفه جویی سالانه ۱۰ میلیون واحد پلاستیک با حذف تدریجی کیسه های پلاستیکی سنتی در جایی که به آنها نیاز نیست، رونمایی کرده است.

در حالی که اسمیترز، بسته بندی با اندازه مناسب و جعبه گشایی صاف را به عنوان عوامل مطلوب برای برندهایی که بسته بندی های تجارت الکترونیک موثر طراحی می کنند، یاد می کند.

DPack هشدار داده است که بازگرداندن محصول به بخشی از تجربه خرید آنلاین تبدیل می شود، به خصوص در مورد بسته بندی آسیب دیده. این امر هزینه خرده فروشان را افزایش می دهد و ظاهراً کسب و کارهای آمریکایی را بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد دلار در فصل تعطیلات از دست می دهند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true