فناوری جدید بسته بندی استریلیزاسیون جایگزینی برای EtO ارائه می دهد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
فناوری جدید بسته بندی استریلیزاسیون جایگزینی برای EtO ارائه می دهد

مواد خود استریل شونده فیکس فن‌آوری‌ها به دنبال راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه و ایمن برای محیط‌زیست برای تولیدکنندگانی هستند که به دنبال راه‌هایی برای به حداقل رساندن اختلالات یا تأخیر در زنجیره‌های تأمین خود به دلیل بسته شدن اضافی پیش‌بینی‌شده تأسیسات استریل‌سازی EtO هستند.
طبق گفته FDA، بیش از ۲۰ میلیارد دستگاه فروخته شده در ایالات متحده هر ساله با EtO استریل می شوند که تقریباً ۵۰ درصد از دستگاه هایی را تشکیل می دهد که نیاز به استریل کردن دارند. اما اخیرا، EPA بر اساس نتایج ارزیابی ملی سموم هوا، که این ماده شیمیایی را به عنوان یک نگرانی بالقوه در چندین منطقه از کشور شناسایی کرده است، نگاه دقیق‌تری به EtO داشته است. در نتیجه، چندین مرکز استریلیزاسیون EtO در ایالات متحده و اروپا بسته شده است. EPA در حال برنامه ریزی برای نهایی کردن مقررات جدید برای استریلیزرهای تجاری EtO در سال ۲۰۲۲ است.

FDA در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که بدون در دسترس بودن کافی استریلیزاسیون EtO، کمبود ملی کیت های جراحی و سایر دستگاه های حیاتی از جمله دستگاه های لوله تغذیه مورد استفاده در بخش مراقبت های ویژه نوزادان، استنت های قلبی حاوی دارو، کاتترها، شانت ها و سایر دستگاه های قابل کاشت را پیش بینی می کند.

با این حال، Phiex Technologies امیدوار است که فناوری آن بتواند جایگزینی برای عقیم سازی EtO به شرکت ها ارائه دهد. فناوری این شرکت از مواد بسته بندی رایج موجود، مانند فیلم پلاستیکی یا منسوجات نبافته، برای استریل کردن دستگاه ها استفاده می کند.

CL Tian، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Phiex، در مصاحبه ای با MD+DI گفت: «تفاوت این است که ما یک افزودنی پودر اختصاصی ویژه را در بسته بندی، در خود ماده، ترکیب یا جاسازی می کنیم.

او توضیح داد: «و بنابراین کاری که یک OEM باید انجام دهد این است که اساساً مواد موجود خود را یک به یک تغییر دهد. “و سپس هنگامی که آنها دستگاه را در بسته بندی مهر و موم می کنند، می توانند استریلیزاسیون را با دوره خاصی از قرار گرفتن در معرض نور فعال کنند.” او گفت که محتویات سپس استریل می شوند، زیرا بسته بندی ماده استریل کننده را آزاد می کند.
به گفته تیان، یکی از راه‌هایی که می‌توان با استفاده از فناوری Phiex هزینه‌ها را کاهش داد این است که دستگاه هرگز نیازی به ارسال به فروشنده شخص ثالث برای استریل شدن ندارد. این امر به خودی خود با کاهش هزینه حمل و نقل و تدارکات و صرفه جویی در زمان با ۵ تا ۱۰ درصد هزینه همراه است، زیرا ممکن است هفته ها تا ماه ها طول بکشد تا عقیم سازی خارج از محل، بسته به اینکه شرکت تجهیزات پزشکی شما چقدر باشد. هستند.”

تیان گفت که این فناوری با محیط زیست نیز سازگار است. او گفت: “استریل کننده ای که ما در واقع استفاده می کنیم برای مدت طولانی در ایالات متحده برای ایمنی آن، از منظر زیست محیطی و همچنین از منظر انسانی استفاده شده است.”

تیان گفت: استفاده از مواد بسته‌بندی فیکس به سازنده اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری تجهیزات اضافی، استریل‌سازی را در خانه انجام دهد. «به طور معمول، وقتی استریل می کنید، باید گرما و رطوبت و فشار داخل محفظه گاز را افزایش دهید. فناوری ما به این نیاز ندارد.»

تیان گفت که او پیش بینی می کند که شرکت ها در ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده از مواد بسته بندی فیکس برای دستگاه های خود استفاده کنند. برخی از OEM ها در حال حاضر به دنبال استفاده از این فناوری هستند و ظرف ۱۲ تا ۲۴ ماه آن را مجدداً در پرونده های FDA خود ارسال می کنند.

فکر می‌کنم زمان مناسبی برای بازنگری در راه‌های استریل کردن بسته بندی با اجرای مقررات است ،  ما می دانیم که تعدادی از شرکت ها در واقع ، به دنبال فناوری‌های جدید و رویکردهای جدیدی هستند  که قرار است آن‌ها را برای دهه آینده راه‌اندازی کند.»

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true