Mercian Labels خواستار استانداردسازی بسته بندی و لیبل های پلاستیکی است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Mercian Labels خواستار استانداردسازی بسته بندی و لیبل های پلاستیکی است

Mercian Labels مستقر در استافوردشایر خواستار یکسان سازی استاندارد بسته بندی های پلاستیکی و لیبل ها برای بهبود نرخ بازیافت است.

آدریان استیل ، مدیرعامل Mercian Labels ، به پکیجینگ نیوز گفت: بسیاری از فیلم های پلاستیکی انعطاف پذیر در انگلیس بازیافت نمی شوند زیرا انجام این کار از نظر تجاری مناسب نیست و این باید تغییر کند.

وی گفت: “من فقط طبق قانون می بینم و برای بازیافت لیبل  به یک استاندارد ملی نیاز داریم.”

استیل اضافه کرد که دولت مرکزی باید منجر به راه اندازی مجموعه ای از استانداردهای بسته بندی برای بازیافت پلاستیک بیشتر شود.

“هیچ سازگاری بین شهرستانها و شوراهای مختلف در مورد اینکه چه چیزی بازیافت می شود و چه چیزی نیست ، وجود ندارد و اینکه چگونه ما به عنوان یک تولید کننده لیبل مسئول باید بسترهای لیبل و چسب ها را به بطری ها و ظروف برای مشتریان خود مطابقت دهیم تا بازیافت را در کشور به حداکثر برسانیم.”

لیبل های بارکد داده متغیر ۴۰٪ از مشاغل شرکت Mercian را نشان می دهد.

به گفته وی اخیراً “شرکت” به دلیل مشهورتر شدن شرکت توسط بازیکنان بزرگتر بازار ، در نتیجه خریدها و سرمایه گذاری ها در بارکد متغیر با سرعت بالا ، “فوق العاده” رشد کرده است. فن آوری چاپ لیبل خوراکی ها و نوشیدنی ها حدود ۳۰٪ و سیگارهای الکترونیکی حدود ۲۰٪ را تشکیل می دهند. Mercian گفت که دارای تونرهای ایمن غذا FDA است که از فیلم های چوبی تجدید پذیر و پایدار روی لیبل ها استفاده می کند.

استیل گفت این شرکت حلالها را هر کجا که می تواند از بین ببرد ، از مواد کاغذی پایدار استفاده می کند و اصرار دارد که هیچ چیزی را به محل دفن زباله ارسال نمی کند.

وی گفت: “رویکرد صفر ما صفر را برای دفن زباله تضمین می کند و ما سالها پیش چاپ حلال را از کارخانه خود حذف کردیم.” “ما از کارخانه مرتب سازی زباله بازدید کردیم و زباله های ما به آنجا می روند و از طریق فرآیند قابل قبول بودن آن را بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به انرژی و نه به محل دفن زباله تبدیل می شود. ضایعات تولید شده لیبل خرد شده دارای محتوای گرمایی بالایی هستند اما بازیافت آنها تقریباً غیرممکن است زیرا ترکیبی از مواد زیادی است که در حال حاضر بهترین دفع آنها سوزاندن است.

“ما همچنین یک طرح جدید بازیافت بوش داریم که به زودی راه اندازی می شود تا تولید لیبل را کاملاً دایره ای و پایدار کند ، و این یک موفقیت بزرگ است.”

Mercian Labels سال گذشته برای تأمین تقاضای همه گیری سرمایه گذاری کرده است. خط جدیدی در اواخر سال ۲۰۲۰ اضافه شد و این شرکت بیش از ۱ میلیون پوند سرمایه گذاری کرده است.

استیل افزود: “قابلیت اطمینان تحویل و کوتاه مدت زمان تحویل ما به طور چشمگیری باعث افزایش مشتری مشتری تراشه آبی ما در پنج سال گذشته شده است. ما بر عملکرد OTIF تحویل خود به عنوان پنج KPI برتر تمرکز کرده ایم و هر هفته ۹۸٪ OTIF را از تاریخی که در تأیید سفارش اول ما تا تاریخ واقعی ارسال آخرین جعبه سفارش اندازه گیری شده است هدف قرار می دهیم – سخت ترین معیار ممکن. ”

این شرکت همچنین اخیراً متخصص نرم افزار و فن آوری لیبل گذاری Computype در انگلستان را به دست آورد.

هوگو گل ، مدیر شرکت Mercian Labels ، گفت که دارایی معنوی موجود در مواد و چسب های تولید شده در Computype برای زیرساخت های پزشکی در انگلیس برای خون در بخش پزشکی بسیار مهم است. وی ادامه داد: “نحوه ساخت آنها غیرمعمول است و Computype بیشتر این کارها را به صورت تاریخی در انگلستان انجام داده است.

وی گفت: مرسیان امسال و سال آینده رشد چشمگیری خواهد داشت. پیش بینی می کند امسال ۸ میلیون پوند گردش مالی داشته باشد. “ما عادت کرده ایم که رشد دو رقمی داشته باشیم – ۱۵٪ CAGR طی ۲۰ سال گذشته.

وی افزود: “ما در حال رشد ، ذكر و بلند پرواز هستیم. ما می دانستیم که این سایت می تواند دو برابر شود. اکنون ما فکر می کنیم چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم. ما انتظار داریم در انگلیس خریدهای بیشتری انجام دهیم و یک بازار پراکنده را بیشتر تحکیم کنیم. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true