Faller Packaging لیبل بروشور با فهرست را راه اندازی می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Faller Packaging لیبل بروشور با فهرست را راه اندازی می کند

Faller Packaging ، یک شرکت تخصصی برای بسته بندی دارویی ، یک بروشور بسته بندی شده با یک لیبل فهرست دار برای حل مشکل گمراه شدن ، طولانی و فهم اطلاعات پزشکی راه اندازی کرده است.

طبق قانون ، تولیدکنندگان دارویی موظف هستند اطلاعات جامع مربوط به هر محصول را به مشتریان خود ارائه دهند. بیشتر اطلاعات روی بروشور بسته چاپ می شوند – با این حال ، حجم زیاد اطلاعات باعث می شود که این اطلاعات برای کاربران گیج کننده باشند. اندازه فونت کوچک که خواندن آنها دشوار است و چینش های پیچیده آنها را بخصوص برای بیماران مسن تر چالش برانگیز می کند.

محصول جدید Faller Packaging با یک لیبل فهرست دار مفید ارائه می شود. به عنوان مثال می توان آن را با عناوین مورد نیاز اتحادیه اروپا چاپ کرد – دارو برای چه مواردی استفاده می شود ، نحوه مصرف ، دوز ، عوارض جانبی ، محتویات ذخیره سازی و بسته بندی ، در بخشهای جداگانه و یا متناسب با نیاز مشتری سفارشی می شود

Faller Packaging بسته بندی را کاملاً متناسب با بسته های مختلف دارویی طراحی کرده است. این راه حل جدید همچنین به آرامی در خطوط بسته بندی موجود ادغام می شود.

این شرکت در بیانیه ای گفت.

این بروشور با دستورالعمل ۲۰۰۴/۲۷ / EC اتحادیه اروپا سازگار است ، تولید مطابق با دستورالعمل های GMP (قانون داروهای آلمان) و FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) انجام می شود و دارای گواهینامه DIN ISO 9001 است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true