تبلیغات درون برنامه ای و بسیاری از مزایای آن - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تبلیغات درون برنامه ای و بسیاری از مزایای آن

نویسندگان پرسنل تبلیغات تبلیغاتی TRENDSIN بازاریابی برنامه

ما ده ها برنامه مصرف می کنیم ، امروز بیشتر از درها برنامه های تلفن همراه را باز می کنیم. طبق یک نظرسنجی ، برنامه ها بیشتر وقت ها توجه مشتری را به خود جلب می کنند. طبق eMarketer ، ما ۲۶٪ از وقت خود را صرف رسانه های آنلاین می کنیم و ۸۸٪ از وقت تلفن همراهمان را نیز در برنامه می گذرانیم.

با این وجود ، اختلافاتی بین میزان زمانی که مردم برای خرید یک برنامه صرف می کنند و میزان اختصاص یافته به این رسانه وجود دارد. تلفن های همراه توسط هر شخصی استفاده می شود و استفاده از آنها یا هرگونه سفارشی سازی دیگر مطابق با ترجیحات و عادات آن یک شخص است. این امر سفارشی سازی و تبلیغات شخصی را برای تبلیغ کنندگان درون برنامه ای ایده آل تر می کند.

سودمندی تبلیغات درون برنامه ای

تبلیغات درون برنامه ای یک استراتژی عالی برای کسب درآمد برای ناشران تلفن همراه است ، جایی که به توسعه دهندگان برنامه ها پرداخت می شود تا فضاهای برنامه های خود را به شرکت های پرداخت کننده اختصاص دهند.

این که آیا شما یک بازی انجام می دهید ، شبکه های اجتماعی را بررسی می کنید ، یک خرید آنلاین انجام می دهید یا از یک برنامه خاص برای اهداف دوست یابی استفاده می کنید ، تبلیغات در گوشه ای از برنامه یا دیگری در حال اجرا هستند.

این امر تبلیغات درون برنامه ای را به کانال های مهم بازاریابی برای مارک ها و آژانس ها تبدیل کرده است. در زیر به برخی از دلایل عملکرد بسیار خوب تبلیغات درون برنامه ای اشاره شده است.

هدف گذاری دقیق درون برنامه ای

تا به حال فکر کرده اید ، پس از جستجوی یک ساعت خاص در یک وب سایت تجارت الکترونیکی و بعداً هنگامی که برنامه رسانه اجتماعی خود را باز می کنید ، در آنجا یک تبلیغ درون برنامه ای پیدا می کنید که همان محصول را بازاریابی می کند.

این جادوی هدف گیری دقیق تبلیغات درون برنامه ای است. ردیابی داده و هدف یابی کاربر پیچیده ای وجود دارد که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد با دقت دقیق بر اساس نیازها یا خواسته ها ، به مخاطبان هدف خود برسند.

ردیابی کاربران درون برنامه ای

هر دستگاه تلفن همراه دارای یک شناسه دستگاه منحصر به فرد است که به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا کاربر فعال محیط برنامه را شناسایی کنند. این به شما کمک می کند تا هدف گذاری واقعی مردم محور فراهم شود زیرا دستگاه های تلفن همراه دستگاه های کاربر شخصی هستند. شناسه های دستگاه نیز ۲۱ ماه طول می کشند که ۶۳۰ برابر بیشتر از کوکی های متوسط ​​در وب است.

معاملات برنامه ای و بازار خصوصی

معاملات برنامه ای سفارشی روشی موثر برای تبلیغ کنندگان درون برنامه ای است تا بتوانند با شفافیت و کنترل بیشتر ، کمپین های خود را در لحظه مناسب برای مخاطبان هدف منتشر کنند.

این یک ابزار موثر برای موجودی کالا ، قیمت گذاری و بهینه سازی کمپین است. خرید موجودی کالا از طریق این معاملات نیز ارتباط مستقیمی بین تبلیغ کننده و ناشر ایجاد می کند. تبلیغ کنندگان می توانند از بازار خصوصی و معاملات آزاد انتخاب کنند.

بهترین تبلیغ کنندگان و ارائه دهندگان خدمات درون برنامه ای

در اینجا برخی از بهترین تبلیغ کنندگان و ارائه دهندگان خدمات درون برنامه ای هستند که می توانند به شما در ایجاد و اجرای بهترین کمپین های تبلیغاتی درون برنامه ای کمک کنند:

Google Ad Exchange تبادل تبلیغات گوگل

Ad Exchange بخشی از Google Ad Manager است. با برقراری ارتباط با تبلیغ کنندگان برندهای بزرگ ، بهترین شبکه تبلیغاتی برای ناشران است و تقاضای AdSense را نیز شامل می شود. می توانید به معاملات ترجیحی ، فیلتر کردن و مسدود کردن ، تنظیم موجودی به عنوان مارک دار یا غیر از این ، تخصیص پویا و سایر ویژگی های خاص دسترسی پیدا کنید.

AdMob تبلیغات موبایل

AdMob همچنین متعلق به Google است و از سال ۲۰۱۲ فعالیت می کند. آنها هر ماه بیش از ۲۰۰ میلیارد درخواست تبلیغ ارائه می دهند و مربوط به ۱ میلیون تبلیغ کننده هستند و در حال حاضر ۱ میلیون برنامه در شبکه های خود دارند. می توانید با استفاده از تبلیغات خانگی ، به صورت رایگان به برنامه دیگری بفروشید ، معاملات مستقیم با تبلیغ کنندگان را انجام دهید و از طریق Google Play Services به روزرسانی خودکار کنید.

اسماتو Smaato

این یک شرکت تبلیغاتی موبایل در زمان واقعی است که به بیش از ۹۰،۰۰۰ ناشر ، ۱۰،۰۰۰ تبلیغ دهنده و ۹۰٪ از ۱۰۰ مارک Ad Age خدمت می کند. با شبکه آنها می توانید به بیش از ۱ میلیارد کاربر جهانی با دستگاه های تلفن همراه دسترسی پیدا کنید. پلتفرم ناشر آنها SPX نام دارد که به سرور آگهی ، تبادل آگهی RTB ، بازار خصوصی و موارد دیگر امکان ورود می دهد.

PubMatic

آنها طیف گسترده ای از خدمات را با بسترهای نرم افزاری تبلیغات دیجیتال برای ناشران و توسعه دهندگان برنامه با Open Wrap SDK خود ارائه می دهند که به پیشنهاد مناقصه برای تبلیغات درون برنامه تلفن همراه کمک می کند. SDK سبک است و به چندین شریک تقاضای ابر متصل می شود ، که به نوبه خود عملکرد برنامه را بهبود می بخشد و رقابت را برای موجودی تبلیغ شما به ارمغان می آورد.

RhythmOne

این یک Ad Exchange چند پلتفرمی است که به توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه و ناشران وب کمک می کند تا درآمد خود را به حداکثر برسانند. این صرافی به ناشران اجازه می دهد تا به صدها شریک تقاضا در شبکه خود دسترسی داشته باشند و همچنین راه حل هایی برای دسترسی به این خواسته ها از چند طریق ارائه می دهد. آنها از هر دو طرف کار می کنند ، یعنی از طریق پیشنهاد دهنده سرصفحه و برچسب های اختصاصی مشتریان یا پیشنهادات Exchange Google در سمت سرور.

بهترین راه برای موفقیت در تبلیغات درون برنامه ای شما این است:

در مورد زنجیره تأمین برنامه برنامه تلفن همراه اطلاعاتی کسب کنید تا بفهمید تبلیغ شما به کجا می رود
تمرکز بر ناشران برتر فقط با انتخاب کمی از شرکای طرف عرضه کار می کند
سراغ موبایل کلاسیک بروید

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true