با این 3 عامل از ادعاهای فریبنده تبلیغات اینترنتی خودداری کنید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
با این ۳ عامل از ادعاهای فریبنده تبلیغات اینترنتی خودداری کنید

کمیسیون تجارت فدرال (“FTC”) و دادستان های کل ایالت اظهار داشتند که مشاغل تبلیغاتی “گمراه کننده” یا “فریبنده” با مجازات های سخت از جمله جریمه روبرو خواهند شد. اگر از اینترنت برای بازاریابی محصولات یا خدمات استفاده می کنید ، باید از قوانین لازم برای تبلیغات فریبنده آگاه باشید.

اول و مهمترین ، شما باید مطمئن باشید که تمام ادعاهای بازاریابی صادق و اثبات شده هستند (به عنوان مثال ، مطالعات بالینی که ادعاهای محصولات بهداشتی و آرایشی را پشتیبانی می کنند لازم است).

این امر معمولاً مستلزم آن است که افشاگری های خاصی را در تبلیغات خود بگنجانید. تمام افشای اطلاعاتی که برای جلوگیری از فریبنده یا گمراه کننده بودن تبلیغات ضروری است ، باید به طور واضح و آشکار ارائه شود.

هنگام ارزیابی واضح و آشکار بودن افشا ، FTC به تبلیغ دهندگان توصیه می کند که سه عامل زیر را در نظر بگیرند:

قرار دادن افشا در تبلیغات ؛

نزدیکی افشا به ادعای قابل اجرا ؛ و

برجسته بودن افشا

در ارتباط با این عوامل (ممکن است یادآوری آنها به عنوان “۳ PS” مفید باشد) ، باید در نظر بگیرید: (۱) آیا طراحی تبلیغات توجه را از افشا جلب می کند؟ (۲) آیا تبلیغات آنقدر طولانی است که نیاز به تکرار افشاگری دارد. و (۳) آیا افشا به راحتی قابل درک است.

قرارگیری و مجاورت در تبلیغات

تا آنجا که به دو “PS” ، “قرار دادن” و “نزدیکی” مربوط می شود ، باید اطمینان حاصل کنید که افشا مستقیماً در مجاورت ادعای مربوطه قرار دارد یا بسیار نزدیک به آن است. با این حال ، ممکن است مواردی وجود داشته باشد ، مانند مواردی که به افشای طولانی مدت نیاز است ، که در آن ممکن است نیاز باشد که مصرف کنندگان برای مشاهده کل افشاگری به پایین پیمایش کنند. در چنین مواردی ، شما باید از دستورالعمل های صریح در مورد نیاز به پیمایش به پایین استفاده کنید ، در مقابل یک جمله کلی ، مانند “برای جزئیات به زیر مراجعه کنید.”

BONUS: آیا “رایگان” به معنای واقعی رایگان است؟

بعلاوه ، باید هنگام استفاده از کلمه “رایگان” در نسخه تبلیغاتی خود مراقب باشید. مطمئن باشید که کلیه شرایط ، ضوابط و تعهداتی که ممکن است پیشنهاد “رایگان” در آنها وجود داشته باشد در مجاورت پیشنهاد پیشنهادی ارائه شده ظاهر می شوند.

برجستگی در تبلیغات

در مورد سومین “P” ، “برجستگی” ، مسئولیت جلب توجه مصرف کننده به افشای تبلیغات بر عهده تبلیغ کننده است. مطمئن باشید که افشای اطلاعات در بقیه تبلیغات گم نمی شود. نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که مصرف کنندگان برای جستجوی افشاگری مجبور نیستند تلاش خود را انجام دهند در برخی موارد ، ممکن است لازم باشد افشاگری را تکرار کنید.

توجه داشته باشید که ارائه ساده افشای اطلاعات ممکن است کافی نباشد. یک مصرف کننده متوسط ​​باید بتواند معنای افشاگری را کاملاً بفهمد. برای رسیدن به این هدف ، باید از کلمات و جملات ساده و قابل فهم استفاده کنید. اگر مصرف کنندگان نتوانند آنچه را که برای آنها افشا می شود درک کنند ، ممکن است کل تبلیغات فریبنده تلقی شود.

پیوندها نباید اطلاعات را پنهان کنند

از پیوندها ممکن است برای انتقال برخی اطلاعات افشاگری استفاده شود. با این حال ، هرگونه افشایی که “جزئی جدایی ناپذیر از یک ادعا” یا “جدا نشدنی از آن” باشد ، مانند هزینه های اضافی که برای یک معامله اعمال می شود ، باید مستقیماً در کنار ادعای قابل اجرا قرار گیرد.

در جایی که مصرف کنندگان قادر به خرید کالا یا خدمات از طریق یک وب سایت هستند ، هرگز نباید برای برقراری ارتباط اطلاعات قیمت گذاری فقط به یک پیوند لینک متکی باشید. تمام اطلاعات قیمت گذاری ، از جمله هر هزینه اضافی که ممکن است اعمال شود ، باید مستقیماً بالای دکمه “ارسال” ظاهر شوند. علاوه بر این ، شما باید اطلاعات یا دسترسی به اطلاعات را در بالای دکمه “ارسال” در مورد نحوه استفاده از داده های مصرف کننده توسط شما و شرکای تجاری خود ارائه دهید. برای این منظور ، مهم است که شما با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید که با کلیک کردن بر روی دکمه “ارسال” ، مصرف کنندگان رضایت خود را از صورتحساب و روشهای حفظ حریم خصوصی شما اعلام می کنند.

تبلیغات از طریق ایمیل تحت CAN-SPAM

علاوه بر موارد ذکر شده ، لطفا توجه داشته باشید که شرکتهایی که از بازاریابی الکترونیکی استفاده می کنند مشمول قوانین تبلیغاتی فریبنده دیگری هستند. قانون CAN-SPAM سال ۲۰۰۳ ، با اصلاحیه (“CAN-SPAM”) الزامات خاصی را تعیین می کند که هنگام تبلیغات از طریق ایمیل باید رعایت شود و همچنین مجازات هایی برای نقض قانون. تحت CAN-SPAM ، استفاده از اطلاعات هدر غلط یا گمراه کننده ممنوع است. به عبارت دیگر ، شما باید هویت فرستنده را در تمام پیام های بازاریابی پست الکترونیکی نشان دهید.

علاوه بر این ، موضوع شما باید به دقت محصولات یا خدمات تبلیغ شده در ایمیل قابل استفاده را منعکس کند. سرانجام ، شما باید پست الکترونیکی را به طور واضح و واضح به عنوان یک تبلیغ شناسایی کنید ، یک آدرس پستی فیزیکی معتبر برای فرستنده ارائه دهید و مکانیزمی را برای انصراف از دریافت ایمیل تجاری آینده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید.

 

تبلیغات از طریق ایمیل تحت CAN-SPAM

علاوه بر موارد ذکر شده ، لطفا توجه داشته باشید که شرکتهایی که از بازاریابی الکترونیکی استفاده می کنند مشمول قوانین تبلیغاتی فریبنده دیگری هستند. قانون CAN-SPAM سال ۲۰۰۳ ، با اصلاحیه (“CAN-SPAM”) الزامات خاصی را تعیین می کند که هنگام تبلیغات از طریق ایمیل باید رعایت شود و همچنین مجازات هایی برای نقض قانون. تحت CAN-SPAM ، استفاده از اطلاعات هدر غلط یا گمراه کننده ممنوع است. به عبارت دیگر ، شما باید هویت فرستنده را در تمام پیام های بازاریابی پست الکترونیکی نشان دهید.

علاوه بر این ، موضوع شما باید به دقت محصولات یا خدمات تبلیغ شده در ایمیل قابل استفاده را منعکس کند. سرانجام ، شما باید پست الکترونیکی را به طور واضح و واضح به عنوان یک تبلیغ شناسایی کنید ، یک آدرس پستی فیزیکی معتبر برای فرستنده ارائه دهید و مکانیزمی را برای انصراف از دریافت ایمیل تجاری آینده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید.

وقتی در شک هستید ، از یک وکیل تبلیغات بپرسید

لطفا توجه داشته باشید که این فقط یک مرور اجمالی از برخی از موارد حقوقی مربوط به تبلیغات فریبنده است. به یاد داشته باشید که قبل از توسعه و انتشار تبلیغات آنلاین ، از یک متخصص حقوقی دارای مجوز راهنمایی بگیرید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true