مبدل ایتالیایی (برچسب یا لیبل) ماشین چاپ جدید Omet XFlex X7 را نصب می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
مبدل ایتالیایی (برچسب یا لیبل) ماشین چاپ جدید Omet XFlex X7 را نصب می کند

Be Packaging از سال ۲۰۰۹ شریک Omet بوده است و هدف آن گسترش سهم بازار خود با تمرکز بر کیفیت چاپ ، سرعت و قابلیت اطمینان است.

Be Packaging ، مبدل برچسب (لیبل) ایتالیایی ، از نصب پرس جدید Omet XFlex X7 خبر داده است.

Be Packaging ، که در Benevento (جنوب ایتالیا) مستقر است ، در زمینه چاپ برچسب (لیبل) و آستین تخصص دارد.

این شرکت از سال ۲۰۰۹ شریک Omet بوده و با تمرکز بر کیفیت چاپ ، سرعت و قابلیت اطمینان ، که منجر به سرمایه گذاری در چاپخانه جدید می شود ، سهم خود را در بازار گسترش می دهد. این استراتژی Be Packaging را از طریق رشد منظم و سریع هدایت کرده است که حتی برای همه گیری متوقف نشده است.

جاکومو رومانو ، مدیر عامل شرکت Be Packaging توضیح می دهد: “همکاری با OMET قبل از تأسیس Be Packaging شکل گرفت.”

“اولین OMET Flexy 330 در سال ۲۰۰۹ خریداری شد. از آن زمان ، ما توسعه تولید سازمانی و تکنولوژیکی را شروع کردیم که ما را به سمت Omet X7 هدایت کرد. این تجهیزات پیشرفته به ما این امکان را می دهد تا کیفیت بسیار بالا و بهبود خدمات و سرعت را به مشتریان خود ارائه دهیم. ما همچنین هدف بازارهای جدیدی را در بخش میان مدت داریم ، جایی که قبلاً در آن رقابت نمی کردیم. ”

Be Packaging در حال حاضر بر تولید چاپ لیبل برای بازار ایتالیا متمرکز است ، اما مطبوعات جدید به گسترش دامنه آن کمک می کنند. این شرکت به آرامی در حال ایجاد یک شبکه فروش خارجی است و با مشتریانی از طیف گسترده ای از کشورها از جمله آفریقای شمالی ، فرانسه ، سوئیس ، آلمان ، لهستان و یونان همکاری می کند.

 

محصولات آن شامل برچسب های خود چسب ، مهر و موم گارانتی ، برچسب های چند لایه قابل بازسازی ، برچسب های IML ، برچسب های چسب مرطوب ، آستین های جمع کننده و درپوش های آلومینیومی است.

Be Packaging در تجهیزاتی جهت کمک به چاپ فلکسوگرافی با فویل گرم ، فویل سرد ، لاک زدن به اشعه ماورا بنفش ، لمینیت ، چاپ روی صفحه ، برجسته سازی ، رفع اشکال و جبران دیجیتال سرمایه گذاری کرده است.

رومانو می گوید:

“ما X7 را در ژانویه نصب کردیم و مراحل آموزش و آزمایش را در ماه مارس به پایان رساندیم.” “در طی این دو ماه ما تولید آستین را شروع کردیم و نتایج بسیار رضایت بخشی بود. بازار به طور مداوم در حال پیشرفت است و در نتیجه همه گیری بسیار تغییر کرده است.”

“در این مرحله ، ما روند را مشاهده می کنیم ، سعی می کنیم از اثرات منفی جلوگیری کنیم. با OMET X7 ما به بازارهایی مانند غذا و نوشیدنی و داروخانه وارد می شویم ، هدف آن بودیم. هنگامی که ظرفیت اشباع شد ، ما قادر به ارزیابی جدید هستیم امروز ما فناوری های مختلفی در تولید داریم. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true