راه حل ULMA و رونمایی از بسته بندی جدید پنیر - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
راه حل ULMA و رونمایی از بسته بندی جدید پنیر

ULMA اضافه شده جدیدی به کاتالوگ خود دارد ، یک دستگاه بسته بندی بسته فلو با قابلیت آب بندی کناری و فیلم بسته بندی جمع کننده (BDF) ، به ویژه برای بخشهای پنیر در MAP برای فروش مستقیم به مصرف کنندگان طراحی شده است.

از نظر این شرکت ، این طراحی جدید ، مبتنی بر دستگاه مهر و موم جانبی ARTIC ، بسته بندی ضد آب و بدون درز و مهر و موم در قسمت برش ، از نظر بصری را تضمین می کند و بسته بندی را آسان تر می کند و فضای بیشتری برای برچسب گذاری دارد.

دستگاه مهر و موم های معمول طول و ضربدری دستگاه های بسته فلو را از بین می برد و مهر و موم هایی را در همان محل پوست پنیر جایگزین می کند. از آنجا که محصول دیگر فاقد هرگونه مهر و موم طول و ضربدری است ، از خطر نشت در آن منطقه جلوگیری می شود.

علاوه بر این ، کل فرایند بسته بندی برای بهینه سازی مواد بسته بندی، با استفاده از یک ماده پلاستیکی سبک طراحی شده است – یک فیلم بسته بندی کوچک که فقط ۲۱ میکرون ضخامت دارد.

از بین بردن مهر و موم های طولی و عرضی مزایای برچسب گذاری را نیز به همراه دارد ، زیرا دو طرف بالا و پایین محصول فاقد مهر و موم هستند و فضای مورد نیاز برای برچسب های مختلف را آزاد می کند. در این فضای بدون مهر و موم ، مشتریان می توانند برچسب هایی را پوشش دهند که سوراخ سوراخ ، برچسب های آسان باز و یا برچسب های تبلیغاتی را پوشش می دهد.

در مورد برچسب هایی که به راحتی باز می شوند ، گزارش می شود که این قالب بسته بندی جدید اجازه می دهد تا آنها را به گونه ای قرار دهید که بسته بندی باز شود ، تا آنجا که مهر و موم طول دارد.

ULMA می گوید که ماشین آلات بسته بندی جدید آن بخشهایی از پنیر را از خط برش به روشی کاملاً اتوماتیک جمع می کند و سپس آنها را به داخل لوله فیلم منتقل می کند.

دستگاه ها دارای یک قالب تشکیل می شوند ، که متناسب با اندازه هر بخش است. همچنین دارای یک سیستم مهر و موم کناری است که با حذف هرگونه لایه اضافی ، یک مهر و موم نازک ایجاد می کند.

این شرکت همچنین گزارش می دهد که به لطف یک سیستم مهر و موم متقاطع با یک سر آب بندی طولانی ، دستگاه به بسته بندی ضد هوایی بسیار قابل اعتماد ، با عملکرد بالا و تضمین ایمنی دست می یابد.

هنگامی که قسمتها در فیلم پیچیده می شوند و بسته بندی آنها مهر و موم شده است ، آنها از طریق یک تونل جمع کننده هوای گرم عبور می کنند ، که به محصول بسته بندی شده ظاهر نهایی خود را می دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true