10 شرکت برنده تبلیغات اینستاگرام - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۱۰ شرکت برنده تبلیغات اینستاگرام

ببینید که چگونه Honeybook ، OwletCare ، Chipotle و سایر برند های باهوش در تبلیغات اینستاگرام با محتوای فوق العاده خلاقانه برنده هستند.

فیس بوک ، شرکت مادر اصلی اینستاگرام ، به ما می گوید که تعاملات کاربران در این سیستم عامل به طور فزاینده ای با افرادی که هرگز ملاقات نکرده اند است.

این یک تأثیرگذار طاقچه با دنبال کنندگان کم یا یک شرکت چند ملیتی عظیم است که تبلیغات می کند ، اگر می خواهید در مقابل مخاطبان اجتماعی قرار بگیرید ، اینستاگرام همچنان مکان مناسبی است.

با این اوصاف ، اینستاگرام جایی برای کسانی نیست که فاقد خلاقیت یا اصالت هستند.

این یک پلت فرم کاملاً رقابتی است که هر شرکتی با کیفیت محتوای خود در آن زندگی می کند و می میرد.

در این ستون ، نمونه هایی از ۱۰ شرکت از طیف گسترده ای از صنایع را که امروز با محتوای تبلیغاتی اینستاگرام خود کاملاً آن را کشتند ، خواهید یافت.

۱٫ کتاب عسل Honeybook

Honeybook یک تجربه مشتری و بستر مدیریت کسب و کار است که لزوماً جنسیترین ماده برای اکثر افراد نیست – اما آنها آن را کارآمد می کنند!

چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ با ایجاد تعادل خوب بین توصیه های مفید به شکل قابل هضم و محتوای سبک تر و انسانی تر در تبلیغات خود.
این استراتژی در دو سطح کار می کند. ابتدا ، با ارائه ارزش رایگان و دسترسی آسان ، افراد را به پیشنهاد Honeybook علاقه مند می کند. دوم ، شرکت آنها را انسانی می کند.

اگر فکر می کنند کارمندان شما خوشحال هستند و مأموریت شما درست است ، حتی افرادی که در بازار یک پلت فرم مدیریت کسب و کار هستند ، علاقه بیشتری به کار با شما دارند.

 

۲٫ چیپوتل Chipotle

این احتمال وجود دارد که ایلان ماسک اینستاگرام حساب Chipotle را اجرا کند.

برای کسانی که با به اشتراک گذاشتن الگوی رفتاری بدنام او در توییتر آشنا نیستند ، آنچه ما می خواهیم بگوییم این است که پست های Chipotle قطعا به شوخ طبع می شوند – و هرچه عالی تر ، بهتر است.

این نگرش آرام دقیقاً همان چیزی است که یک شرکت بزرگ که می خواهد فروشگاه محلی بوریتو شما باشد نیاز دارد. پست ها از جذابیت بالایی برخوردار هستند زیرا خنده دار ، قابل به اشتراک گذاری هستند و اغلب شامل بازی ها یا بازی های قرعه کشی هستند.

۳٫ مادول Madewell

می توان انتظار داشت شرکتی به نام Madewell به این نکته پایبند باشد و این دقیقاً همان چیزی است که در تبلیغات آنها پیدا می کنیم.

پست های موجود در اینستاگرام آنها بیشترین تغییر و تغییر را در بازی ندارند ، اما نیازی به ارسال آنها نیست. از آنجایی که خرید لباس بیشتر و بصورت آنلاین انجام می شود ، مشتریان همیشه در جستجوی تصاویر برند هستند.

مدوول تمرکز خود را بر روی به نمایش گذاشتن لباس های خود در محیط های راحت ، گاه به گاه و بی دغدغه دارد.

۴٫ ونس Vans

کفش های ون همیشه در مورد کمی سرکش بودن بوده است. این نام تجاری همه چیز در مورد بیرون رفتن و انجام کاری است که دوست دارید ، و همچنین در حین انجام این کار زیبا به نظر می رسد.

با کلمه کلیدی قهرمان قفل را باز کنید (ارائه نمی شود)
تمام کلمات کلیدی ارگانیک خود را در GA و معیارهای عملکرد خاص آنها مشاهده کنید. امتحان رایگان. در هر زمان لغو کنید پشتیبانی حرفه ای تنظیم ۴ دقیقه ای.
محتوای آنها کاملاً همان روحیه ای را که از سال ۱۹۶۹ به بعد حمل می کنند ، جذب می کند.

محصولات در سراسر خبرها و تبلیغاتشان به نمایش در می آیند ، اما آنها فقط سعی در فروش کفش برای شما ندارند.

آنها به شما می گویند اگر سرگرم کننده ، باحال و منحصر به فرد هستید ، پس باید ونتس بپوشید.

 

۵٫ Away

اینستاگرام همیشه محلی برای الهام از سفر بوده است. بسیاری از اینفلوئنسرها از سرگردانی ما استفاده می کنند و بسیاری از شرکت ها نیز این کار را انجام می دهند.

برند چمدان Away این کار را به ویژه به خوبی انجام می دهد.

آنها به جای اینکه فقط روی چمدان هایشان تمرکز کنند ، عکسهای زیبا از سفر ، عکسهای محصول و تصاویر زیبا از حیوانات کرکی را مخلوط می کنند. تقریباً احساس می شود آنها در بازی تقلب می کنند. اما سلام ، اگر صنعت شما به اندازه سفر جذاب است ، با آن رول کنید!

تبلیغات اینستاگرامی - تبلیغ در اینستاگرام

۶٫ Sprouts Farmers Market

اینستاگرام حتی بیشتر از سفر ، محلی برای عکسهای غذایی است و Sprouts Farmer’s Market به طور مداوم با موارد جالب فوق العاده همراه می شود.
آنها همچنین دستور العمل ها و الهامات مفیدی را با هم ترکیب می کنند ، همه از موادی که اتفاقاً در فروشگاه آنها فروخته می شود.

چه کسی مایل به خرید مواد غذایی از Sprouts Farmer’s Market نیست در حالی که در ابتدا ایده عالی برای یک وعده غذایی خاص (و زیبا) را به شما داده اند؟

نمونه های تبلیغاتی اینستاگرام از Sprouts Farmers Market.

تبلیغات اینستاگرامی - غذا - تبلیغ در اینستاگرام

 

۷٫ پروتئین های حیاتی Vital Proteins

Vital Proteins تنها شرکتی در این لیست نیست که از افراد مشهور برای تبلیغات استفاده می کند (سلام ، جنیفر آنیستون!) ، اما آنها همچنین با استفاده از ویدئو کار خارق العاده ای انجام می دهند تا نشان دهند که استفاده از محصولات آنها آسان است.
هر تبلیغ و پست ارگانیک در صفحه خود دارای یک تماس واضح برای خرید است که برداشتن مرحله بعدی را آسان می کند.

۸٫ گروه را کشف کنید Discover Corps

Discover Corps یکی دیگر از شرکتهای مسافرتی است که بازی تبلیغاتی را به درستی انجام می دهد.

شرکت آنها دارای انواع مختلفی از تعطیلات است – کسانی که تمرکز خود را بر روی حیات وحش در مقابل فرهنگ ، مکان های مختلف در سراسر جهان و سفرهای خانوادگی در مقابل خرما فقط برای زنان دارند. آنها تبلیغات خود را به زیبایی تنظیم می کنند تا فقط بر یک جنبه از سفر تمرکز کنند و سپس به طور مناسب هدف قرار دهند.

بعلاوه ، عکسهای آنها عکسهای واقعی و ارگانیک از کسانی است که بر خلاف تصاویر موجود از سفرهایشان لذت برده اند (فقط نگاهی به بخش “برجسته” آنها بیندازید!).

نمونه های تبلیغاتی اینستاگرام Discover Corps.

تبلیغات اینستاگرامی - تبلیغ در اینستاگرام

۹٫ OwletCare

اینستاگرام مکانی عالی برای برقراری ارتباط با سایر مادران تازه متولد شده برای پشتیبانی و کسب اطلاعات در مورد بسیاری از محصولات کودک موجود برای هر کودک منحصر به فرد است (که به عنوان یک مادر جدید ، پیمایش آنها بسیار دشوار است).
OwletCare کار بزرگی در زمینه تبلیغات اینستاگرام انجام می دهد زیرا آنها بسیار متکی به توصیفات و داستان های والدین واقعی هستند ، از جمله عکس ها و فیلم های محصول خود در استفاده با مشتریان گذشته خود.

آنها موفق می شوند تبلیغاتی با احساس واقعی ایجاد کنند بدون اینکه آماتور به نظر برسند و به مادران تازه وارد به محصول خود اطمینان دهند.

 

 

۱۰٫ GoPro

آخرین اما نه کمترین ، GoPro وجود دارد. سازندگان این دوربین های ویدئویی برای ورزش های شدید بیشتر از بیشتر برندها در بازی در شبکه های اجتماعی بوده و محتوای جذابی ساخته اند که دامنه اینستاگرام و یوتیوب را دارد و کل فعالیت های دیوانه کننده ای را در بر می گیرد.

فرمول آنها تا حدودی ساده است: کافی است حماسی ترین و زیبا ترین عکس هایی را که می توانند در دستان خود قرار دهند ، ارسال کنید.

با این حال ، اعدام آنها چیزی است که آنها را از هم متمایز می کند.

ناگفته نماند که تمام مطالب با استفاده از دوربین های آنها تهیه شده است ، اما GoPro فقط برای دریافت این مطالب حتی از ورزشکاران کوچک و تأثیرگذار سفر نیز حمایت مالی می کند.

در فضایی که دائماً برای ماندن در مقابل مخاطبان خود نیاز به یافتن تصاویر جذاب و جذاب دارید ، این سرمایه گذاری در ایجاد محتوا کاملاً ارزشمند است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true