خدمات چاپ بر اساس تقاضا فرصت های تأمین منابع را ایجاد می کنند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
خدمات چاپ بر اساس تقاضا فرصت های تأمین منابع را ایجاد می کنند

فناوری ، نرم افزار و نوآوری در تجارت باعث می شود که صنعت چاپ بر اساس تقاضا از تی شرت ، لیوان و هنر دیواری درجه یک به تولید راه حل های با کیفیت به عنوان سرویس گسترش یابد.

خدمات چاپ بر اساس تقاضا همیشه از بهترین شهرت برخوردار نبوده اند. هنگامی که این خدمات چندین سال پیش برای اولین بار به صورت آنلاین فروخته می شد ، برخی از فروشندگان یک تصویر با رزولوشن نسبتاً پایین از مشتری می گرفتند و آن را به گونه ای می کشند که از تی شرت تا حوله ساحل متناسب باشد. این سرویس های اولیه همچنین می توانند کند باشند و برای چاپ و ارسال مورد نیاز به یک هفته یا بیشتر زمان نیاز دارید.

حتی در حال حاضر ، حدود سال ۲۰۲۱ ، اصطلاح “چاپ بر اساس تقاضا” را می توان برای توصیف یک شرکت کوچک تولید چاپ در دستگاه ۱۲۰۰۰ دلاری در یک گاراژ به کار پوشاک سازمانی با استفاده از چاپگر مستقیم پوشاک Kornit Avalanche HD6 هزینه کرد صدها هزار دلار

فناوری ، نوآوری

چاپ بر اساس تقاضا یک راه حل جدید و مطلوب برای تأمین منابع تجاری برای برخی از مشاغل تجاری است.

این تا حدی به دلیل فناوری در حال رخ دادن است. ماشین آلاتی مانند کورنیت بهمن فوق الذکر می توانند در عرض چند دقیقه تی شرت های چاپی با کیفیت بالا تولید کنند. و هزینه چاپ یک تی شرت یا اثر هنری تقریباً در هر واحد چاپ ۱۰۰۰۰ است.

نرم افزار نیز در حال بهبود است. خدمات چاپ بر اساس تقاضا از نرم افزار استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که طراحی روی یک محصول خاص به خوبی کار می کند. بنابراین به جای استفاده از یک طرح واحد برای تی شرت و حوله ساحلی ، طرح های جداگانه ، هرچند مشابه ، با هرکدام مرتبط هستند.

سرانجام ، نوآوری در تجارت نقش دارد. برخی از ارائه دهندگان چاپ بر اساس تقاضا شبکه چندین تولید کننده هستند که با هم کار می کنند. یک سفارش تجارت الکترونیکی از دکوراسیون منزل ، لیوان قهوه و تی شرت ممکن است در سه مرکز متعلق به سه تولیدکننده قرارداد چاپ شود.

ارائه چاپ بر اساس تقاضا

ارائه خدمات چاپ بر اساس تقاضا برای هر شغلی مناسب نیست.

اما بسیاری از اوقات ، استارت آپ هایی با بودجه مناسب ، خرده فروشان مستقر یا برند های تجاری می توانند از خدمات چاپ بر روی تقاضا برای افزایش یا حتی جایگزینی بخشهای زنجیره تأمین خود استفاده کنند.

برایان راینی مدیرعامل Gooten ، یک شرکت سازنده درخواستی است. وی پیشنهاد می کند که مشاغل به چگونگی تهیه و فروش کالا نگاه کنند و بپرسند ، “کاربرد چاپ بر روی تقاضا در سبد سهام گسترده تر [عرضه محصولات] چیست؟”

راینی چند مثال از زمان منطقی بودن چاپ یا ساخت سفارش داد.

کار و کسب های خرد. رینی گفت: “تولید بر اساس تقاضا برای مشاغل مستقیم به مصرف کننده ایده آل است.” “شما سعی در پیدا کردن و به دست آوردن محصولاتی ندارید. شما در حال ایجاد مخاطب ، برند تجاری و استفاده از تولید در صورت تقاضا به عنوان یک پایه از برنامه تولید و تدارکات خود هستید. ”

مشاغل کوچک که از تولید بر اساس تقاضا استفاده می کنند می توانند بر ایجاد نام تجاری خود ، ایجاد ترافیک سایت ، افزایش میانگین ارزش سفارش و افزایش نرخ تبدیل تمرکز کنند – هیچ یک از آنها آسان نیست.

برند های محتوای آنلاین. رائینی گفت: “ما با مارك های مهم آنلاین صحبت كرده ایم ، مانند The Chive از آستین ، تگزاس. آنها قبلاً ۱۵ طرح مجازی انجام می دادند و از مخاطبان خود می پرسیدند ، “شما كدام طرح را دوست دارید؟” و سپس یا برنده شدن در دو یا دو طرح ، صفحه چاپ می شود و موجودی آن را می گذارد. سپس آنها سعی می کنند آنها را بفروشند. ”

با این وجود ، چند مشکل در این روش وجود دارد.

اولاً ، انتخاب محصولات به مجموعه کوچکی از مخاطبان برند بستگی دارد. ثانیاً ، برخی از طرح های با پشتیبانی مخاطب ساخته یا درآمدزا نمی شوند. و سوم ، این باعث می شود که برند با حدس زدن چند مورد برای چاپ ، یک ذخیره احتمالی ایجاد کند.

چاپ یا ساخت در صورت تقاضا می تواند همه این مسائل را برطرف کند. بنابراین یوتیوب محبوب ، پخش جریانی Twitch یا یک شرکت محتوایی مانند The Chive می تواند گزینه ها و محصولات بیشتری را ارائه دهد.

برند های تجاری و خرده فروشی ها. به گفته رینی ، حتی خرده فروشان مستقر با روابط تولید کننده دیرینه و انبارهای خود نیز می توانند از درج تولید مورد نیاز در مخلوط منابع و تأمین کنندگان خود بهره مند شوند.

او مزایایی را ذکر می کند که عبارتند از:

ارائه محصولات سفارشی ، شخصی و دم بلند ،

کاهش سرمایه گذاری در موجودی کالا ،

آزاد کردن فضای انبار برای کالاهای با حجم بالا یا سود بالا ،

مقیاس گذاری سریع برای دوره های اوج ،

آزمایش محصولات جدید ،

متنوع کردن تأمین کنندگان.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true