بازیافت بسته بندی مونو PET - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بازیافت بسته بندی  مونو PET

Faerch در حال معرفی خانواده محصولات Eco HotPro خود است ، كه یك دامنه جدید قابلمه mono-PET برای برنامه های غذایی پر از گرم است ، و به منظور استریل كردن در دمای بالا (HTS) ساخته شده است.

استریزاسیون در دمای بالا در بسیاری از گروه های لبنی یک ویژگی مهم است و برای مقاومت در برابر دمای حداکثر ۱۲۰ درجه سانتیگراد نیاز به بسته بندی دارد. محدوده جدید Eco HotPro Pot براساس فناوری CPET Faerch’s ساخته شده است که به شما امکان می دهد این نیازها را برآورده کند.

این گلدان ها از ۷۵٪ محتوای بازیافت شده پس از مصرف بدون استفاده از ایمنی مواد غذایی یا سایر ویژگی های کاربردی ساخته می شوند. پس از استفاده می توان آنها را بازیافت کرد.

مشتریان می توانند از طیف وسیعی از اشکال ، اندازه ها و رنگ های متنوع، از جمله سفید ، یکی را انتخاب کنند. Eco HotPro همچنین می تواند با مفهوم Evolve by Faerch ترکیب شود ، جایی که هیچ رنگ اضافی به محتوای بازیافتی گلدان ها اضافه نمی شود. این باعث ایجاد رنگهای مختلف متریال می شود ، که منعکس کننده ترکیب خاصی از محتوای بازیافتی یک گلدان است.

اسپنسر جانستون ، مدیر عامل شرکت Faerch انگلستان ، می گوید: “ما می بینیم که بازیگران اصلی بازار لبنیات در سراسر اروپا مسئولیت خود را برای حرکت به سمت راه حل های بسته بندی پایدار بسیار جدی می گیرند. با حجم زیادی که آنها به بازار می آورند و نیازهای عملکردی آنها مانند استریزاسیون در دمای بالا ، انتقال به سمت دایره کاری کار ساده ای نیست.

“مدور بودن در بسته بندی مواد غذایی برای ما یک چشم انداز دور نیست ، بلکه امروزه این واقعیت است: ما ظروف غذا را از محتوای بازیافت شده پس از مصرف تولید می کنیم و دوباره آنها را در مواد غذایی بازیافت می کنیم. ما این کار را هر روز در مقیاس صنعتی انجام می دهیم. ”

Faerch می گوید که مجموعه ای از محصولات ساخته شده از حداکثر ۱۰۰٪ محتوای پس از مصرف را راه اندازی کرده است و قصد دارد نمونه کارهای خود را به طور مداوم در سال ۲۰۲۱ به برنامه های اضافی گسترش دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true