چرا بسته بندی مرز بعدی برای بهینه سازی تجارت الکترونیکی است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چرا بسته بندی مرز بعدی برای بهینه سازی تجارت الکترونیکی است

در حالی که تقاضای تجارت الکترونیکی افزایش یافته و مصرف کنندگان با سرعت رکورددار به خرید آنلاین ادامه می دهند ، شرکت ها می توانند عملیات بسته بندی را برای افزایش تجارب برند و مدیریت هزینه ها مقیاس بندی کنند.

توسط Alicemarie Geoffrion ، معاون ، عملیات بسته بندی ، زنجیره تأمین DHL

اکثر سازمان ها با بهینه سازی سایت های خود برای افزایش تبدیل ، ساده سازی سفارش و به حداقل رساندن ترک سبد خرید ، زمان و منابع قابل توجهی را برای حمایت از رشد تجارت الکترونیکی صرف کرده اند.

این سرمایه گذاری ها از نظر افزایش فروش سود سهام را در طی همه گیر پرداخت می کنند. با این حال ، همه گیری همچنین در بسیاری از عملیات تجارت الکترونیکی آسیب پذیری را نشان می دهد که همان سطح توجه را جلب نکرده است: بسته بندی.

وقتی تقاضای تجارت الکترونیکی در مراحل ابتدایی همه گیری افزایش یافت ، برخی از بسته بندی ها نتوانستند به سرعت مقیاس بندی شوند و عملکرد آن متضرر شد.

در حالی که از آن زمان تاکنون رشد تجارت الکترونیکی تا حدودی کاهش یافته است ، به نظر می رسد همه گیر شدن روند تغییر تجارت الکترونیکی را برای همیشه تسریع کرده است. پیش بینی می شود تجارت الکترونیکی به عنوان درصدی از کل فروش خرده فروشی ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ به سطوحی برسد که تا سال ۲۰۲۲ پیش بینی نشده بود. برند هایی که قصد دارند طی چند سال آینده فعالیت های تجارت الکترونیکی خود را مقیاس بندی کنند ، باید خیلی سریعتر با سطوح بالاتر سازگار شوند. تقاضا یا تحقق خطر و بسته بندی تبدیل به مانعی برای رشد می شود.

مقیاس گذاری با سرعت

عملیات بسته بندی امروز به این دلیل نیست که سفارش ها را به روز بعد موکول کنید. پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده برای زمان تحویل سریعتر ، نیاز است که سفارشات در روز دریافت پر و بسته بندی شوند. البته ، خرده فروشان کانال های omni همچنین به انعطاف پذیری برای مقیاس گذاری تجارت الکترونیکی بدون تأثیر بر عملکرد فروشگاه نیاز دارند.

دستیابی به مقیاس پذیری با سرعت نیاز به ترکیبی دقیق از فناوری ، مدیریت یکپارچه موجودی و انعطاف پذیری منابع دارد.

بنیاد یک پلت فرم اختصاصی نرم افزار بسته بندی است که پشتیبانی لازم را برای گردش کارهای منحصر به فرد موجود در عملیات بسته بندی فراهم می کند و در عین حال به عنوان منبع واحد حقیقت برای فرآیند بسته بندی عمل می کند.

از طریق ادغام با سیستم مدیریت انبار (WMS) ، بستر بسته بندی به محافظت در برابر کمبود موجودی در لحظه آخر کمک می کند و داده های به دقیقه در مورد مکان و مقدار موجودی را فراهم می کند.

یکپارچه سازی با سیستم ERP پیش بینی کالاهای نهایی را بارگیری می کند تا در سیستم بسته بندی بارگیری شود ، سپس به طور خودکار برای هر کالای تمام شده قبض دقیق مواد تولید می شود. این امکان خرید به موقع بر اساس تقاضای کل را برای استفاده از اقتصاد مقیاس فراهم می کند.

به همان اندازه که این فناوری مهم است ، عامل کلیدی که مقیاس پذیری برخی از سازمانها را در طی همه گیری محدود کرد ، مدیریت کار بود.

در DHL Supply Chain ، از طریق انعطاف پذیری منابع و استراتژی های پیچیده استخدام ، توانستیم رشد ناگهانی نیازهای بسته بندی تجارت الکترونیکی را کنترل کنیم. هنگامی که بیماری همه گیر برای اولین بار اقتصاد را به هم زد ، ما به سرعت منابع خود را در سراسر دانشگاه تخصیص دادیم تا پرسنل را از تولید نمایشگرهای داخل فروشگاه تغییر دهیم ، که وقتی بسیاری از فروشگاه ها مجبور به تعطیلی موقت شدند ، روند نزولی را به بسته بندی تجارت الکترونیکی منتقل می کنند.

برای ادامه مقیاس با پیشرفت همه گیر ، ما از روابط برقرار شده با شرکت های ملی کارمندی و ابزارهای دیجیتال حمل و نقل داخلی استفاده کردیم تا افراد را در صورت لزوم اضافه کنیم. در نتیجه ، ما نه تنها توانستیم حجم سفارشات بالا را به طور كافی مدیریت كنیم ، بلكه نیازهای بسته بندی را از تامین كنندگانی كه در مراحل اولیه شیوع همه جانبه با مشكلات روبرو بودند ، به طور یك پارچه جذب كنیم.

افزایش تجربه نام تجاری – برند

همانطور که پنجره های تحویل باید به عنوان مقیاس تجارت الکترونیکی محافظت شوند ، برند ها نیز باید اطمینان حاصل کنند که می توانند تجربه نام تجاری را برای مشتریان تجارت الکترونیکی حفظ یا تقویت کنند. امروزه در بسیاری از موارد ، تجربه مشتری با یک برند تجاری منحصراً توسط معامله تجارت الکترونیکی تعریف می شود. در این زمینه ، بسته بندی تنها نقطه لمسی مصرف کننده قابل لمس را فراتر از خود محصول نشان می دهد.

تطبیق با این واقعیت جدید ممکن است برند ها را مجبور کند که در مورد بسته بندی تجارت الکترونیکی خود تجدید نظر کنند. برند هایی که به دنبال همسویی با مصرف کنندگان آگاه از نظر محیط زیست هستند ، توانایی تهیه بسته بندی غیرقابل بازیافت و ضایع کننده را ندارند.

در DHL ، ما به طور مداوم با برند ها و تامین کنندگان مواد در حال کار هستیم تا راه حل های بسته بندی را حفظ کنیم که باعث ایجاد تعادل در برابر حفاظت ، پایداری و صرفه جویی در هزینه شود.

یک فرصت دیگر ، طراحی مجدد بسته بندی برای ارائه تجربه جعبه گشایی است که باعث تقویت تصویر برند و افزایش رضایت مشتری می شود. به ویژه مشتریان برند های برتر و لوکس ، باید برند را در تجربه جعبه گشایی “احساس” کنند. ۳PL با تجربه بسته بندی عمیق می تواند بدون ایجاد خدشه در سایر ویژگی های اساسی مانند عملکرد و پایداری ، به ایجاد تأثیر در برند کمک کند.

 

مدیریت هزینه ها

قطعه آخر معما ، به منظور به حداکثر رساندن بهره وری و به حداقل رساندن هزینه های حمل و نقل با افزایش حجم ، ناکارآمدی را از سیستم خارج می کند. یک شریک بسته بندی باتجربه می تواند از طریق تخصص مهندسی فرآیند ، اجرای منظم و انعطاف پذیری ، کارایی را افزایش دهد. به عنوان مثال ، در DHL ، ما توانستیم به سرعت خطوط بسته بندی را دوباره مهندسی کنیم تا ضمن حفظ سطح بالایی از بهره وری ، فاصله اجتماعی را نیز معرفی کنیم.

بهینه سازی اندازه بسته بندی همچنین می تواند زباله های بسته بندی را از بین ببرد و هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد. تحقیقات ما نشان داد که به طور متوسط ​​، ۲۴٪ از حجم بسته تجارت الکترونیکی فضای خالی است. این امر منجر به توسعه فناوری اختصاصی کارتن بهینه سازی ما شد که ترکیبی از الگوریتم های پیچیده و رویکرد تقاضا برای بسته بندی است تا اطمینان حاصل شود که بسته مناسب در زمان مناسب برای هر بار تولید می شود.

اکثر برندهای مصرفی برای تأمین اهداف رشد طی چند سال آینده به یک استراتژی تجارت الکترونیکی م needثر احتیاج دارند. اگرچه گرفتن سفارش برای موفقیت در تجارت الکترونیکی ضروری است ، اما توانایی تحویل سفارشات به گونه ای که انتظارات مشتری را برای به موقع بودن و پایداری برآورده کند ضمن تقویت تصویر برند نیز ضروری است. زنجیره تأمین DHL نه تنها می تواند به شما در طراحی یک راه حل بسته بندی کمک کند که اطمینان حاصل کند مشتریان شما برند شما را به روش مورد نظر تجربه می کنند ، بلکه می توانیم از رویکرد یکپارچه و رو به جلو فناوری در بسته بندی برای استفاده از پتانسیل کامل تجارت الکترونیکی اطمینان حاصل کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true