بازار چاپ بسته بندی به ارزش 433.4 میلیارد دلار تا سال 2025 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بازار چاپ بسته بندی به ارزش ۴۳۳٫۴ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵

بازار چاپ بسته بندی به ارزش ۴۳۳٫۴ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵ – گزارش اختصاصی توسط MarketsandMarkets

CHICAGO ، ۱۸ ژانویه ، ۲۰۲۱ / PRNewswire / – طبق گزارش تحقیقات جدید بازار “بازار چاپ بسته بندی با چاپ جوهر (آبی ، مبتنی بر UV) ، فناوری چاپ (فلکسوگرافی ، گراور ، دیجیتال) ، نوع بسته بندی (برچسب ها و لیبل ها) ، انعطاف پذیر) ، برنامه (مواد غذایی و آشامیدنی ، مواد آرایشی ، دارویی) و منطقه – پیش بینی جهانی تا سال ۲۰۲۵ “، منتشر شده توسط MarketsandMarkets ™ ، پیش بینی می شود اندازه بازار چاپ جهانی بسته بندی از ۳۵۲٫۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به ۴۳۳٫۴ میلیارد دلار در سال رشد کند. ۲۰۲۵ ، با CAGR 4.2٪ از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵٫

بروشور PDF را بارگیری کنید: https://www.marketsandmarkets.com/pdfdownloadNew.asp؟id=153207109

پیش بینی می شود بازار متناسب با افزایش تقاضا برای چاپ بسته بندی برای بسته بندی جذاب محصولات غذایی و آشامیدنی در سراسر جهان رشد کند. علاوه بر این ، بازار به دلیل افزایش فعالیت های تولیدی ، شاهد تقاضا است. بازار توسط عواملی مانند رشد شدید در صنعت بسته بندی همراه با تقاضای فزاینده برای جذابیت زیبایی و تکنیک های ابتکاری چاپ هدایت می شود.

تخمین زده می شود که بخش برچسب ها و برچسب ها بیشترین سهم را در سال ۲۰۱۹ داشته باشد

بازار چاپ بسته بندی ، بر اساس نوع بسته بندی ، به برچسب ها و برچسب ها ، بسته بندی های انعطاف پذیر ، کارتن های راه راه ، تاشو و سایر موارد طبقه بندی می شود که شامل بسته بندی چوب و منسوجات است. بخش برچسب ها بیشترین سهم را در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص داده است ، به دلیل کاربردهای بیشماری مانند نمایش بارکد متوالی و شماره گذاری ، متن متغیر ، عناوین یا گرافیک و افزودن ارزش قابل توجه به محصول.

تخمین زده می شود که بخش غذا و نوشیدنی سریعترین رشد در طول دوره پیش بینی باشد

تخمین زده می شود که بخش غذا و نوشیدنی سریعترین رشد در طول دوره پیش بینی (۲۰۲۰-۲۰۲۰) باشد. تقاضا برای چاپ بسته بندی تقاضای زیادی از صنایع غذایی و آشامیدنی دارد ، این امر بیشتر به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات بسته بندی شده و مارک دار است. افزایش تقاضا برای تمایز محصول و برچسب گذاری برای تأیید اعتبار آنها ، رشد بازار را برای چاپ در بخش بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی به همراه دارد.

پیش بینی می شود آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم را در بازار چاپ بسته بندی تا سال ۲۰۲۵ به خود اختصاص دهد

انتظار می رود آسیا و اقیانوسیه با اقتصادهای در حال ظهوری مانند چین و هند بازار چاپ بسته بندی را هدایت کند. پیش بینی می شود چین بزرگترین سهم بازار را به خود اختصاص داده و تا سال ۲۰۲۵ بر بازار چاپ بسته بندی آسیا و اقیانوسیه تسلط داشته باشد. رشد صنایع بهداشتی و غذایی و آشامیدنی احتمالاً تقاضای چاپ بسته بندی را در چین به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این ، مصرف کننده بزرگ کشور ، فضای مثبت کلی اقتصادی و افزایش فعالیتهای تولیدی ، تقاضا در صنعت بسته بندی را به دنبال خواهد داشت.

بازیگران اصلی عبارتند از: Mondi plc (اتریش) ، شرکت محصولات Sonoco (ایالات متحده) ، Graphics Packaging Holding Company (ایالات متحده) ، Quad / Graphics (ایالات متحده) ، Amcor Limited (استرالیا) ، Constantia flexs (اتریش) ، Quantum Print and Packaging Limited ( انگلستان) ، گروه بسته بندی WS (ایالات متحده) ، شرکت چاپ Toppan (ژاپن) و گروه چاپ دانکن (انگلستان). شرکت ها برای مقابله با تقاضای فزاینده در بازارهای در حال ظهور ، استراتژی هایی مانند راه اندازی و خرید محصول جدید را در پیش گرفته اند.

درباره بازارها و بازارها

MarketsandMarkets research تحقیقات کمی B2B در مورد ۳۰،۰۰۰ فرصت رشد / تهدید با رشد زیاد را ارائه می دهد که ۷۰ تا ۸۰ درصد درآمد شرکت های جهانی را تحت تأثیر قرار می دهد. در حال حاضر در حال خدمات رسانی به ۷۵۰۰ مشتری در سراسر جهان از جمله ۸۰٪ از شرکتهای جهانی Fortune 1000 به عنوان مشتری است. تقریباً ۷۵۰۰۰ افسر ارشد در سراسر هشت صنعت در سراسر جهان به دلیل نقاشی در مورد تصمیمات مربوط به درآمد ، به بازارها و بازارها مراجعه می کنند.

۸۵۰ تحلیلگر تمام وقت و SME های ما در MarketsandMarkets markets در حال پیگیری بازارهای رشد جهانی به دنبال “مدل تعامل رشد – GEM” هستند. هدف GEM همکاری پیشگیرانه با مشتریان برای شناسایی فرصتهای جدید ، شناسایی مهمترین مشتریان ، نوشتن استراتژیهای “حمله ، جلوگیری و دفاع” ، شناسایی منابع درآمد افزایشی هم برای شرکت و هم برای رقبا است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true