true
با توجه به تأثیر ویروس کرونا بر رسانه ها و بخش سرگرمی در سال گذشته ، طبق داده های منتشر شده توسط AdEx India ، بخش تحقیقات تحقیقات TAM ، تبلیغات رادیویی در مقایسه با ۲۰۱۹ ، ۲۷٪ در سال ۲۰۲۰ کاهش یافت. طبق داده های AdEx ، بخش رادیویی در نیمه دوم سال با کاهش حجم تبلیغات به ۱۳٪ کاهش یافته و در دوره جشن جایی که شاهد سهم دو رقمی بودند ، روند آهسته احیا را شاهد بود.
بخش خدمات در بالای نمودارهای تبلیغات رادیویی با ۲۶٪ سهم از حجم تبلیغات ظاهر شد و پس از آن بانک / امور مالی / سرمایه گذاری با ۱۲٪ سهم. سه بخش برتر با هم ۵۰٪ از سهم تبلیغات را اضافه کردند. جالب توجه است ، بخش بهداشت شخصی ورودی جدید در لیست ۱۰ بخش برتر و BFSI ، F&B و ساختمان ، صنایع و زمین است
بازیکنان BFSI لیست ۱۰ تبلیغ کننده برتر را با رهبر LIC هند در نمودارهای تبلیغاتی و پس از آن Maruti Suzuki حاکم کردند. ۱۰ تبلیغ کننده برتر ۱۷٪ از سهم تبلیغات را در طی سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده اند. LIC ، SBI و سامسونگ در سال ۲۰۲۰ تغییر رتبه مثبتی نسبت به سال قبل داشتند در حالیکه Mother Dairy Fruit & Veg ، Amazon ، GCMMF (Amul) و Ultratech Cement تازه وارد در لیست ۱۰ تبلیغ دهنده برتر.
LIC بعنوان تبلیغاتی ترین برند و پس از آن Rajshri Pan Masala ظاهر شد. طبق اطلاعات ، ۱۰ برند برتر ۹٪ از سهم تبلیغات تلویزیونی را به خود اختصاص داده اند. چهار برند از ۱۰ برند تبلیغاتی برتر امسال از گروه BFSI بودند ، در حالی که دو برند از F&B بودند.
در مورد ایالت ها ، بیشتر تبلیغات از گجرات بود زیرا این ایالت ۱۹٪ از تبلیغات رادیویی را به خود اختصاص می داد و پس از آن ماهاراشترا با ۱۷٪ سهم پای تبلیغات بود. پنج ایالت برتر ۶۱٪ از کل تبلیغات و ایستگاه های رادیویی جنوب ۲۶٪ سهم رادیو را به خود اختصاص داده اند. از این میان ، ایندور در ردیف ۱۸ شهر رادیو و به دنبال آن جیپور قرار گرفت. ۱۰ شهر برتر ۶۸٪ از کل تبلیغات را در رادیو به خود اختصاص داده اند.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=6770
true
true