LIC در سال 2020 موفق ترین تبلیغات رادیویی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
LIC در سال ۲۰۲۰  موفق ترین تبلیغات رادیویی

با توجه به تأثیر ویروس کرونا بر رسانه ها و بخش سرگرمی در سال گذشته ، طبق داده های منتشر شده توسط AdEx India ، بخش تحقیقات تحقیقات TAM ، تبلیغات رادیویی در مقایسه با ۲۰۱۹ ، ۲۷٪ در سال ۲۰۲۰ کاهش یافت. طبق داده های AdEx ، بخش رادیویی در نیمه دوم سال با کاهش حجم تبلیغات به ۱۳٪ کاهش یافته و در دوره جشن جایی که شاهد سهم دو رقمی بودند ، روند آهسته احیا را شاهد بود.

اخبار تبلیغات - تبلیغات رادیویی - اثر تبلیغات رادیویی- کمپین تبلیغاتی - تبلیغات شنیداری

بخش خدمات در بالای نمودارهای تبلیغات رادیویی با ۲۶٪ سهم از حجم تبلیغات ظاهر شد و پس از آن بانک / امور مالی / سرمایه گذاری با ۱۲٪ سهم. سه بخش برتر با هم ۵۰٪ از سهم تبلیغات را اضافه کردند. جالب توجه است ، بخش بهداشت شخصی ورودی جدید در لیست ۱۰ بخش برتر و BFSI ، F&B و ساختمان ، صنایع و زمین است

بازیکنان BFSI لیست ۱۰ تبلیغ کننده برتر را با رهبر LIC هند در نمودارهای تبلیغاتی و پس از آن Maruti Suzuki حاکم کردند. ۱۰ تبلیغ کننده برتر ۱۷٪ از سهم تبلیغات را در طی سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده اند. LIC ، SBI و سامسونگ در سال ۲۰۲۰ تغییر رتبه مثبتی نسبت به سال قبل داشتند در حالیکه Mother Dairy Fruit & Veg ، Amazon ، GCMMF (Amul) و Ultratech Cement تازه وارد در لیست ۱۰ تبلیغ دهنده برتر.

LIC بعنوان تبلیغاتی ترین برند و پس از آن Rajshri Pan Masala ظاهر شد. طبق اطلاعات ، ۱۰ برند برتر ۹٪ از سهم تبلیغات تلویزیونی را به خود اختصاص داده اند. چهار برند از ۱۰ برند تبلیغاتی برتر امسال از گروه BFSI بودند ، در حالی که دو برند از F&B بودند.

در مورد ایالت ها ، بیشتر تبلیغات از گجرات بود زیرا این ایالت ۱۹٪ از تبلیغات رادیویی را به خود اختصاص می داد و پس از آن ماهاراشترا با ۱۷٪ سهم پای تبلیغات بود. پنج ایالت برتر ۶۱٪ از کل تبلیغات و ایستگاه های رادیویی جنوب ۲۶٪ سهم رادیو را به خود اختصاص داده اند. از این میان ، ایندور در ردیف ۱۸ شهر رادیو و به دنبال آن جیپور قرار گرفت. ۱۰ شهر برتر ۶۸٪ از کل تبلیغات را در رادیو به خود اختصاص داده اند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true