MSI’s Creator 15 جدید دارای گرافیک RTX 3000 است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
MSI’s Creator 15 جدید دارای گرافیک RTX 3000 است

معرفی یک لپ تاپ قابل حملدر سال ۲۰۲۱ خالق ۱۵ ،  که برای کارهای خلاقانه طراحی شده است. این کارت گرافیک های کاملاً جدید موبایل RTX 3000 انویدیا را شامل می شود.

خالق ۱۵ جدید با ۱۸۹۹ دلار شروع می شود – ۲۷ درصد افزایش نسبت به مدل ۲۰۲۰ که از ۱۴۹۹ دلار شروع شده است. حمل و نقل از ۲۶ ژانویه آغاز می شود. MSI از Creator 15 می گوید: “یک لپ تاپ عالی و همه جانبه ، ساخته شده برای سخت ترین خلاقیت ها.”

نمایشگر دقیق رنگ از جنبه های مهم هر لپ تاپ متمرکز بر سازنده است. این پنل ۱۵٫۶ اینچی ۴K 100 درصد دامنه Adobe RGB را پوشش می دهد و MSI می گوید “تضمین می کند یک تجربه بصری واقعی را ارائه می دهد.” این شاسی همچنین دارای یک اسلات UHS-III SD برای انتقال آسان است.

این یک ویدیوی MSI است که برای نشان دادن خالق جدید ساخته شده است:

هدف Creator 15 این است که به شما کمک کند کارهایتان را در حین انجام کار انجام دهید ، خواه در یک کافی شاپ بیرون بروید ، در یک کنفرانس قدم بزنید یا فقط در خانه دور بزنید. مانند قبلی خود ، Creator 15 جدید باتری ۹۹ وات ساعت را حمل می کند ، بزرگترین باتری که می توانید در پرواز بیاورید. Creator 15 قبلی به دلیل طولانی بودن باتری ، نظرات خوبی دریافت کرده است. و با ۴٫۶۳ پوند (۲٫۱ کیلوگرم) ، Creator 15 به اندازه کافی قابل حمل است که از مکانی به مکان دیگر بیاورد.

علاوه بر باتری بزرگ و پردازنده های گرافیکی نسل بعدی (که می تواند RTX 3060 یا RTX 3070 Max-Q باشد) ، Creator 15 شامل Core i7-10870H ، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD است.

Creator 15 تنها جدیدترین لپ تاپ های متمرکز بر بازی و خلاقیت است که پس از عرضه در CES 2021 ، از کارت گرافیک جدید Nvidia RTX 3000 استفاده می کند. این لپ تاپ ها از نسل سوم طراحی Max-Q انویدیا استفاده می کنند که مهندسی شده است. برای لپ تاپ های مخصوص بازی و محتوا. GPU های جدید همچنین شامل فناوری جدید Dynamic Boost 2.0 است که از هوش مصنوعی برای تعادل بین حافظه CPU ، GPU و GPU در زمان واقعی استفاده می کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true