کتاب دنیای زیبا، کجایی منتشر شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
کتاب دنیای زیبا، کجایی منتشر شد

این رمان ، که چهار جوان در ایرلند را دنبال می کند ، بخشی از یک قرارداد دو کتاب برای نویسنده پرفروش “مردم عادی” و “گفتگو با دوستان” است.

سالی رونی ، که دو کتاب اول موفقیت های مهم تجاری و تجارت او بوده است ، دو کتاب بعدی او را با فارار ، استراوس و ژیرو منتشر خواهد کرد.

کمی بیشتر از دو سال پیش ، سالی رونی ، داستان نویس ، به نظر می رسید آماده است تا یک دور پیروزی به خوبی بدست آورد. در ۲۷ سالگی ، او دو رمان پرفروش و تحسین شده “مکالمه با دوستان” و “مردم عادی” را منتشر کرده بود که نامزد جایزه من بوکر شده بود. منتقدان او را به عنوان “نویسنده ای با اعتماد به نفس نادر” و “اولین رمان نویس بزرگ هزاره” مسح کردند.

رونی درباره اعتیاد به مواد مخدره – یا چشم انداز بلند مدت خود به عنوان یک داستان نویس مطمئن نبود. وی در سال ۲۰۱۸ به ایرلندی ایندیپندنت گفت: “من نمی دانم كه آیا كتاب دیگری می نویسم.” “من شاید از آن دسته افرادی هستم كه در ۲۰ سالگی خود دو رمان می نویسم و ​​دیگر هرگز چیز دیگری نمی نویسم.”

خوشبختانه رونی برای خوانندگان بسیار فداکار خود ، یک بار دیگر سعی کرد. در ماه سپتامبر ، فارار ، استراوس و ژیرو رمان جدید خود را با عنوان “جهان زیبا ، کجایید” منتشر می کنند که چهار شخصیت جوان در ایرلند را دنبال می کند ، زیرا آنها تحت فشارهای کار و روابط در پس زمینه آشفتگی سیاسی و ترس از اقتصادی خود حرکت می کنند.

میتزی آنجل ، ناشر FSG ، گفت: “این عنوان خودش در مورد برخی از موضوعات کتاب صحبت می کند ، این یک سوال بدون پاسخ است ،”
“شخصیت ها در حال تدبیر در دنیایی هستند که آینده برای آنها بسیار نامشخص است – دنیای کار چگونه خواهد بود ، چه اتفاقی برای کره زمین خواهد افتاد ، سیاستی که همه ما در آن زندگی می کنیم چیست؟
من فکر می کنم سهم بالاتری دارند.”

رمان جدید به احتمال زیاد یکی از کتابهای مورد انتظار امسال خواهد بود. دو رمان اول رونی فقط در ایالات متحده بیش از یک میلیون نسخه فروخته است.

آنجل به عنوان بخشی از یک قرارداد دو کتاب ، حقوق ایالات متحده در مورد رمان جدید را از آژانس وایلی به دست آورد. FSG از ارائه جزئیات درباره کتاب دوم خودداری کرد.

رونی قبلاً در ایالات متحده توسط هاگارت ، Penguin Random House منتشر شده بود. در انتقال به FSG ، بخشی از Macmillan ، رونی در حال پیوستن به آنجل است ، که به عنوان ناشر Faber & Faber از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ ، دو رمان اول رونی را در انگلیس منتشر کرد. آنجل پس از غالب شدن در یک حراج هفت طرفه ، کتاب های رونی را برای Faber & Faber خریداری کرد.

آنجل گفت: “من و سالی سابقه مخفی کردن داریم و البته من امیدوارم که روزی بتوانم دوباره کتاب های او را منتشر کنم.”

اخبار کتاب - اخبار نشر - کتاب منتشر شد - اخبار چاپ - چاپ کتاب - سالی رونی - کتاب دنیای زیبا کجایی

 

رونی با انتشار اولین رمان ۲۰۱۷ خود ، “مکالمه با دوستان” ، که هنگام تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ادبیات آمریکا در کالج ترینیتی دوبلین ، نوشت ، به یک احساس ادبی تبدیل شد.

این رمان که توسط یکی از دانشجویان ترینیتی به نام فرانسیس که با واقعیت های بزرگسالی دست و پنجه نرم می کند روایت شده است ، تحسین نویسندگان برجسته ای مانند زادی اسمیت ، کورتیس سیتنفلد و سلسته نگ را به همراه داشته است

رونی با “مردم عادی” دنبال کرد ، رمانی در مورد دوستی و عاشقانه شکنجه شده بین ماریان و کانل ، که در نوجوانی از زمینه های مختلف اقتصادی اجتماعی ملاقات می کنند و بخت اجتماعی آنها بیشتر می شود وقتی که آنها به Trinity می رسند. این رمان شهرت رونی را به عنوان یک استعداد ادبی تقویت کرد و در یک مجموعه تلویزیونی اقتباس شد. دویت گارنر در نیویورک تایمز نوشت: “او یک نویسنده اصلی است که به نظر شما تازه شروع به کار کرده است.”

کتاب “دنیای زیبا ، کجایی” روابط عاشقانه بین بزرگسالان جوان را نیز مورد بررسی قرار می دهد – اما شخصیت ها پیرتر هستند و مشکلاتی که آنها را به خود مشغول می کند جهانی تر و ریشه دار هستند.

این داستان عمدتا در دوبلین و یک شهر مجاور واقع شده و چهار شخصیت را در خود جای داده است – یک داستان نویس به نام آلیس ، بهترین دوست او آیلین و علاقه های مربوط به آنها ، فلیکس و سایمون. در گفتگوها و تبادل نامه های الکترونیکی ، دوستان زندگی عاشقانه و ترس آنها از آینده کره زمین را کالبد شکافی می کنند.

آنجل گفت: “کتاب های او همیشه سیاسی هستند ، زیرا آنها در مورد چگونگی اینکه مردم چگونه باید زندگی مشترک را بفهمند ، چگونه باید رفتار کنیم” “این پرسش در کتاب وجود دارد ، و او او را بدون جدیت ، اما با صداقت زیاد می پرسد.”

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true