جایگزین پایدار و ایمن برای بسته بندی کارتنی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
جایگزین پایدار و ایمن برای بسته بندی کارتنی

با جعبه ، یک جایگزین پایدار و ایمن برای بسته بندی کارتن که می تواند برای ۱۰۰۰ بار استفاده مجدد شود ، ملاقات کنید!

سال همه گیری نحوه استفاده مردم از تجارت الکترونیکی را تغییر داده است – ارقام خرید آنلاین قله های جدیدی را مقیاس بندی کرده اند ، به این معنی که پسماندهای زیادی به زباله های دفن زباله منتقل می شوند. مقوا به عنوان یک ماده بسته بندی شایستگی های خاص خود را دارد اما میزان زباله ای که تولید می کند جدایی ناپذیر است. خوشبختانه یک برند مستقر در برلین با نام LivingPackets وجود دارد که یک راه حل مبتکرانه برای به حداقل رساندن زباله های مرتبط با حمل و نقل را ابداع کرده است.

این شرکت جایگزینی برای جعبه های مقوایی طراحی کرده است و به راحتی “جعبه” نامیده می شود. چهار سال در حال توسعه ، با برخی پیشرفت ها دوباره در CES 2021 آشکار شد. Box یک گزینه پایدار برای صنعت تجارت الکترونیکی است و گفته می شود می تواند تا ۱۰۰۰ بار برای حمل و نقل استفاده شود.

در مقابل ، جعبه های مقوایی از نقطه بسته بندی تا زمان تحویل دارای یک عمر واحد هستند. اگر شهرداری در محل زایمان بازیافت کند ، مقوا روح تازه ای به خود می گیرد. در غیر این صورت باعث هدر رفتن و آسیب رساندن به محیط زیست می شود. علاوه بر جنبه پایداری ، ‘جعبه’ با طراحی منظم معادل تقریباً دو جعبه کفش است و می توان از آن برای حمل تعداد زیادی کالا استفاده کرد.

جالب است که جعبه حتی می تواند برای حمل اسناد مهم یا لپ تاپ به صورت صاف تا شود. به طور سنتی ارسال یک مقاله مهم از طریق پست / پیک به هیچ وجه ایمن نیست – شما نمی توانید از نحوه رسیدگی در راه مطمئن باشید – و شما باید به مکانیسم ردیابی شرکت تدارکات متکی باشید تا بدانید بسته شما به کجا رسیده است.

اخبار بسته بندی - جایگزین کارتن - بسته بندی قابل بازیافت - بسته بندی - صنعت بسته بندی

جعبه زمانی که در ماه مه امسال به تولید انبوه برسد ، انقلابی در این امر ایجاد می کند. جعبه اختراع با GPS تعبیه شده است تا به فرستنده / گیرنده اجازه می دهد بسته را از نقطه A تا B و همه جا بین زمان و با استفاده از یک برنامه اختصاصی در یک دستگاه هوشمند ردیابی کند. به سادگی مورد را درون جعبه قرار دهید ، آن را ببندید ، به مقصد وارد کنید ، و صفحه نمایش جوهر الکترونیکی روی صفحه به عنوان برچسب چاپ سنتی دو برابر می شود تا وضعیت سفر خود را به روز کند.

LivingPackets ’Box در حال حاضر در حال آزمایش بتا با شرکت های شریک است که شامل فروشگاه های تجارت الکترونیکی ، تدارکات و حتی شرکت های بیمه است. برای اطمینان از ایمن بودن کالای موجود در بسته – نه فقط به دلیل قابل ردیابی بودن – همچنین در حمل و نقل ایمن ، جعبه دارای سنسورهای دما و ضربه است. همچنین مقرراتی در نظر گرفته شده است که در آینده دوربینی نیز در آن گنجانده شود ، که به شما امکان می دهد محصولی را که در بسته بندی جعبه حمل می کند تحت نظر داشته باشند.

از آنجا که به نظر می رسد این راه حل بسته بندی خیلی خوب باشد ، بسیاری از ما بلافاصله آن را گران بودن و فقط برای نخبگان می شماریم. با این حال ، جعبه سازگار با محیط زیست و نوآورانه کاملا مقرون به صرفه است.

در واقع ، این شرکت می خواهد هزینه های آن را به اندازه بسته بندی مقوایی سنتی نگه دارد. در پایان چرخه زندگی ، جعبه تعمیر و نوسازی می شود تا “۱۰۰۰ بار دیگر استفاده شود” ادعاهای LivingPackets. جعبه با پیشنهاد از بین بردن حداکثر ۹۰ درصد از انتشار دی اکسیدکربن ، دارای مکانیزم نگهداری در داخل است ، به این معنی که فقط کارتن تعویض نمی شود ، پلاستیک حباب دار پر شده از هوا ، پلی استایرن و غیره که برای ایمن سازی محصولات داخل جعبه بسته بندی استفاده می شود همچنین حذف شده است.

اکنون این افسانه است – من نمی توانم صبر کنم تا یک بسته خوب این بسته جدید را در آستانهای خود ببینم!

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true