بسته بندی مواد غذایی امروز ابتدا ایمنی را به همراه دارد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی مواد غذایی امروز ابتدا ایمنی را به همراه دارد

به دلایل قابل درک ، در طی همه گیری ، خرده فروشان و مصرف کنندگان به طور یکسان مشغول ایمنی هستند. تمرکز ویژه ای بر تمیز نگه داشتن سطح برای جلوگیری از انتشار COVID-19 از طریق فومیت ها (اشیا or یا موادی که احتمال انتقال عفونت دارند) بوده است. اگرچه ، همانطور که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های مستقر در آتلانتا توصیه می کنند ، “تصور می شود خطر ابتلا به ویروس در محصولات غذایی ، بسته بندی مواد غذایی یا کیسه ها بسیار کم باشد” ، اما نگرانی ها همچنان ادامه دارد ، بنابراین صنعت بسته بندی این افزایش را تجربه می کند نیاز به ایمنی با محصولی که برای جلوگیری از عفونت ویروسی طراحی شده است ، حتی به دلیل مشکلات دائمی از جمله فساد و دستکاری ، با ارائه پیشنهادات جدید همچنان رفع می شود.

در واقع ، وقتی صحبت از ایمنی بسته بندی می شود ، کلود مارباخ ، مدیرعامل شرکت Ardagh Metal – Beverage آمریکای شمالی مستقر در شیکاگو ، اظهار می دارد: «نباید مکان ضعیف فروشگاهی وجود داشته باشد. مصرف کنندگان باید ۱۰۰٪ اطمینان داشته باشند که هر خرید مواد غذایی و نوشیدنی به قوانین FDA پایبند بوده و برای ایمنی کامل مصرف کننده بسته بندی می شود. “

اخبار بسته بندی - اخبار بسته بندی مواد غذایی - مقاله بسته بندی - اخبار بسته بندی ایمن - صنعت بسته بندی

خوب و بهتر

در پاسخ به همه گیری ، DS اسمیت در ماه دسامبر “همکاری منحصر به فرد با شرکت Touchguard برای توسعه طیف جدیدی از بسته بندی مقوایی پایدار برای محافظت از مصرف کنندگان در برابر باکتری های بالقوه مضر” رونمایی کرد. در DS اسمیت مستقر در لندن که مقر اصلی آن در آتلانتا است. “فناوری ثبت اختراع Touchguard در برابر تعدادی از باکتری ها و ویروس ها ، از جمله ویروس های پاکت نامه ، که COVID-19 عضو آن است ، موثر است.

گالووی مشاهده می كند: “نظرسنجی های اخیر توسط DS Smith نشان دهنده افزایش علاقه خرده فروشی و مصرف كننده به محصولات با بسته بندی بهداشتی است ، خصوصاً در میان بیماری همه گیر كه باعث افزایش تجارت الکترونیك در سطح كشور و افزایش تقاضا برای جعبه های حمل و نقل شده است.” “گرچه هرگز نمی تواند جایگزین بهترین روشها و روشهای بهداشتی شود ، اما ۱۰۰٪ فناوری قابل بازیافت مانند Touchguard این امکان را دارد که با حرکت بسته بندی در زنجیره تأمین ، یک لایه محافظ واقعی و اثبات شده برای مشتریان DS Smith و مصرف کنندگان آنها ایجاد کند.”

گلن آداميك ، مدير بازاريابي استراتژيك در بازرگاني ، LK Packaging مستقر در كاليفرنيا ، در پاسخ به اين سوال كه چه بخشي از يك فروشگاه غذايي بيشترين نياز را به بسته بندي دارد كه از بيماري ، فساد و دستبرد محافظت مي كند ، مي گويد: ، مورد ، حمل کنید. “

آداميك اضافه مي كند: “هر خدمات يا تجارت خرده فروشي نياز به در نظر گرفتن پيام روشني دارد كه بسته بندي آن با موفقيت در مورد استانداردهاي امنيت حمل و نقل شركت ، به ويژه مواد غذايي و دارويي ارسال مي كند. این نه تنها پاسخگوی تقاضای جدید کارمندان و مصرف کنندگان برای کنترل دقیق تر است ، بلکه پس از چند درس سخت در مورد بهداشت در سال جاری ، همچنین به افزایش کالاهای آماده برای حمل یا تحویل نیز می پردازد. این شامل هر تخلیه از خانه ، آماده سازی یا بازرگانی ، به علاوه پرداخت از طریق خانه ، وانت و ورود – با فروش بیشتر مواد غذایی به ترتیب. ”

در مورد راه حل های خاص ، Adamik خاطرنشان می كند: “ما در حال حاضر كیسه هایی با فناوری ضد میكروبی شگفت انگیز تولید می كنیم كه ثابت شده ۹۹٫۹۹٪ ویروس کرونا را از بین می برد. این محصول در سایر محصولات مانند دستکش و فیلم موجود است و حتی نشان داده شده است که ماندگاری برخی غذاها را افزایش می دهد. ”

با توجه به اینکه کدام نوع بسته بندی از کمترین احتمال شیوع بیماری است ، خرده فروشان و مصرف کنندگان می توانند به قوطی موجود در همه جا اطمینان داشته باشند. مارباخ اشاره می کند که “در مورد بیماری همه گیر یا سایر بیماری های واگیر ، دمای بالای تولید قوطی و عملیات حرارتی در تمام مراحل پر کردن ، ویروس زنده را غیرفعال می کند.”

با این وجود ، بحران بهداشت عمومی نگرانی های دیگری را نیز به وجود آورده است که فراتر از آلودگی به ویروس کرونا است
پدرو گونکالوز ، معاون بازاریابی ، ایالات متحده و کانادا در شرکت چند ملیتی ، که دفتر مرکزی خود در سوئد و سوئیس است ، مشاهده می کند: “در تترا پاک ، ما با مشتریان خود همکاری نزدیک داریم تا نگرانی های خرده فروش و مصرف کننده جدید ارائه شده توسط COVID-19 را برطرف کنیم.” .

“نمونه کارهای بسته بندی موجود ما در حال حاضر برای رفع این نگرانی ها مناسب است ، اما فرصت های جدیدی برای استفاده از فناوری ما وجود دارد. یک مثال شامل پردازش و بسته بندی آسپتیک برای محافظت از محصولات آنها بدون نیاز به یخچال است. از آنجا که مصرف کنندگان به دنبال راهی برای کاهش تعداد سفرهای خود به فروشگاه های مواد غذایی با خرید عمده یا سفارش آنلاین هستند ، گزینه های ماندگار و ماندگار در قفسه مناسب ترین گزینه هستند. ”

Goncalves اضافه می کند: “در مورد لبنیات ، بسته بندی آسپتیک … به همان اندازه که ما از طریق بیماری همه گیر موفق شده ایم ، از هر زمان دیگری ارزشمندتر است. از آنجا که محصولات حساس مانند شیر را تا یک سال بدون نیاز به یخچال ایمن و ایمن نگه می دارد ، اگر مدت طولانی در شربت انبار نگهداری نشود بد نیست ، و این امر باعث می شود تجارت الکترونیکی مناسب باشد ، خرید در سفرهای عمده و کاهش دهنده خرید. “

فابیو تومازلی ، مدیر اجرایی ، بازاریابی جهانی ، پروتئین های غذایی در Sealed Air مستقر در شارلوت ، نیویورک ، خاطرنشان می کند: “با شیوع همه گیر ، فاصله اجتماعی باعث تسریع در روند خرید آنلاین مواد غذایی شده است.” “این روند نیاز به بسته بندی متنوع و آماده را فراهم می کند ، مناسب هم برای تجارت الکترونیکی و هم برای کانال های خرده فروشی آجر و ملات ، که هر دو نیاز به حفظ یکپارچگی محصولات دارند. …

برخی از ویژگی های کلیدی بسته بندی در این زمینه ، مقاومت در توزیع ، میزان گرما زدگی ضد نشت است که با باز شدن بسته بندی مشخص می شود و ماندگاری بیشتر است. علاوه بر این ، گوشت های بسته بندی شده مرکزی ، با سطح بالاتری از راه حل های اتوماسیون / لمس ، اهمیت پیدا کرده اند زیرا ایمنی بیشتری را برای کارمندان و مصرف کنندگان ایجاد می کنند ، فاصله اجتماعی را حفظ می کنند و میزان افرادی که محصول را حمل می کنند کاهش می یابد. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true