LinkedIn ، شش دوره رایگان تبلیغات را راه اندازی می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
LinkedIn ،  شش دوره رایگان تبلیغات را راه اندازی می کند

LinkedIn در حال راه اندازی یک مرکز یادگیری کاملاً درخواستی برای تبلیغات است که پر از منابع رایگان است.

آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn یک مرکز یادگیری جدید درخواستی است که در آن بازاریابان می توانند به منابع رایگان درباره نحوه تبلیغات در LinkedIn دسترسی پیدا کنند.

این دوره با ۶ دوره که توسط متخصصان داخلی که بهترین روشهای تبلیغات LinkedIn را در صنایع مختلف مطالعه کرده اند ، راه اندازی می شود.

مطالب دوره از مقدماتی تا متوسط ​​است و همه در یک مسیر یادگیری گام به گام ارائه می شوند.

این یک فرصت عالی برای بازاریابان است تا در مورد تولید سرنخ از طریق تبلیغات در یک پلت فرم که ۵ برابر بیشتر از صفحات فرود منظم تبدیل می کند ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn راه حل ایجاد شده برای متخصصان بازاریابی است که می خواهند بهترین شیوه های تبلیغات LinkedIn را بیاموزند ، استراتژی های تبلیغات خود را اصلاح کنند و از ابزارهای بازاریابی در LinkedIn مطلع باشند.

پیشنهادات دوره اولیه شامل محتوای اساسی مانند چگونگی راه اندازی اولین کمپین و چگونگی راه اندازی استراتژی بازاریابی محتوا در LinkedIn است.

کلیه دوره ها از طریق مرکز آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn قابل دسترسی است. با بازدید از مرکز برای اولین بار ، تلاش می شود تا مسیر یادگیری را بر اساس شغل شما تنظیم کند.

از شما سال می شود که آیا کمپین های تبلیغاتی انجام می دهید ، برنامه ریزی رسانه ای یا هر دو انجام می دهید.

گزینه مربوط به خود را انتخاب کنید و LinkedIn دوره های مربوطه را باز می گرداند. یا می توانید روی “مشاهده همه مسیرهای یادگیری” کلیک کنید و خودتان مشخص کنید کدام دوره ها مناسب ترین دوره هستند.

همانطور که مشاهده می کنید ، هر دوره دارای برچسبی است که سطح مطالب تحت پوشش و مدت زمان تکمیل دوره را نشان می دهد.

لیست کامل پیشنهادات دوره اولیه رایگان تبلیغات  به شرح زیر است:

معرفی تبلیغات LinkedIn

استفاده از هدف گذاری تبلیغاتی LinkedIn

گزارش و تجزیه و تحلیل برای تبلیغات LinkedIn

ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای تمام قیف در LinkedIn

استفاده از LinkedIn برای آگاهی از برند

استفاده از LinkedIn برای تولید سرب

هر دوره با یک ارزیابی شخصی (قبل از دوره) اختیاری آغاز می شود که شامل مجموعه ای از سوالات طراحی شده برای ارزیابی دانش موجود شما در مورد یک موضوع است.

محتوای اصلی هر دوره با استفاده از ترکیبی از متن و فیلم تنظیم شده است تا تعاملی باشد. اگرچه LinkedIn تخمین می زند که تکمیل هر دوره چه مدت طول می کشد ، اما می توانید آنها را با سرعت خود تکمیل کنید.

هر دوره دارای چندین مولفه است که همه دارای دروس اختصاصی خود هستند. پس از اتمام یک سری از درس ها ، “دانش” در پایان وجود دارد که شما را در مورد مطالبی که می گذرانید س quال می کند.

نمونه ای از دوره آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn

در اینجا مثالی از موارد موجود در یکی از دوره های LinkedIn آورده شده است. برای این مثال ما به دوره “استفاده از LinkedIn’s Ad Targeting” خواهیم پرداخت.

با استفاده از هدف گذاری تبلیغاتی LinkedIn:

خلاصه

خودارزیابی قبل از دوره (اختیاری)

مقدمه ای بر هدف گذاری LinkedIn

چرا LinkedIn Targeting؟

نحوه هدف گذاری LinkedIn چگونه کار می کند

هدف گذاری مخاطب توسط نمایه اعضا انجام می شود

دو روش برای هدف گذاری در LinkedIn

چه زمانی از AND-OR Targeting استفاده کنید

اهداف بازاریابی خود را با هدف قرار دهید

بررسی دانش

ویژگی های مخاطب

ویژگی های مخاطبان موجود است

چگونه می توان با ویژگی های مخاطب هدف قرار داد

بررسی دانش

مخاطبان همسان

نحوه ایجاد مخاطبان همسان LinkedIn

هدف گذاری مجدد

تماس با هدف

هدف گذاری شرکت

ادغام داده ها با شرکای بازاریابی LinkedIn

نحوه دستیابی به اعضا با خصوصیات حرفه ای مشابه

بررسی دانش

هدف قرار دادن نسخه ی نمایشی

هدف قرار دادن

نتایج پیش بینی شده خود را مشاهده کنید

بررسی دانش

بهینه سازی استراتژی هدف گیری خود

بهترین روش ها

بررسی دانش

بررسی دوره

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true