true
LinkedIn در حال راه اندازی یک مرکز یادگیری کاملاً درخواستی برای تبلیغات است که پر از منابع رایگان است.
آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn یک مرکز یادگیری جدید درخواستی است که در آن بازاریابان می توانند به منابع رایگان درباره نحوه تبلیغات در LinkedIn دسترسی پیدا کنند.
این دوره با ۶ دوره که توسط متخصصان داخلی که بهترین روشهای تبلیغات LinkedIn را در صنایع مختلف مطالعه کرده اند ، راه اندازی می شود.
مطالب دوره از مقدماتی تا متوسط است و همه در یک مسیر یادگیری گام به گام ارائه می شوند.
این یک فرصت عالی برای بازاریابان است تا در مورد تولید سرنخ از طریق تبلیغات در یک پلت فرم که ۵ برابر بیشتر از صفحات فرود منظم تبدیل می کند ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.
آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn راه حل ایجاد شده برای متخصصان بازاریابی است که می خواهند بهترین شیوه های تبلیغات LinkedIn را بیاموزند ، استراتژی های تبلیغات خود را اصلاح کنند و از ابزارهای بازاریابی در LinkedIn مطلع باشند.
پیشنهادات دوره اولیه شامل محتوای اساسی مانند چگونگی راه اندازی اولین کمپین و چگونگی راه اندازی استراتژی بازاریابی محتوا در LinkedIn است.
کلیه دوره ها از طریق مرکز آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn قابل دسترسی است. با بازدید از مرکز برای اولین بار ، تلاش می شود تا مسیر یادگیری را بر اساس شغل شما تنظیم کند.
از شما سال می شود که آیا کمپین های تبلیغاتی انجام می دهید ، برنامه ریزی رسانه ای یا هر دو انجام می دهید.
گزینه مربوط به خود را انتخاب کنید و LinkedIn دوره های مربوطه را باز می گرداند. یا می توانید روی “مشاهده همه مسیرهای یادگیری” کلیک کنید و خودتان مشخص کنید کدام دوره ها مناسب ترین دوره هستند.
همانطور که مشاهده می کنید ، هر دوره دارای برچسبی است که سطح مطالب تحت پوشش و مدت زمان تکمیل دوره را نشان می دهد.
لیست کامل پیشنهادات دوره اولیه رایگان تبلیغات به شرح زیر است:
معرفی تبلیغات LinkedIn
استفاده از هدف گذاری تبلیغاتی LinkedIn
گزارش و تجزیه و تحلیل برای تبلیغات LinkedIn
ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای تمام قیف در LinkedIn
استفاده از LinkedIn برای آگاهی از برند
استفاده از LinkedIn برای تولید سرب
هر دوره با یک ارزیابی شخصی (قبل از دوره) اختیاری آغاز می شود که شامل مجموعه ای از سوالات طراحی شده برای ارزیابی دانش موجود شما در مورد یک موضوع است.
محتوای اصلی هر دوره با استفاده از ترکیبی از متن و فیلم تنظیم شده است تا تعاملی باشد. اگرچه LinkedIn تخمین می زند که تکمیل هر دوره چه مدت طول می کشد ، اما می توانید آنها را با سرعت خود تکمیل کنید.
هر دوره دارای چندین مولفه است که همه دارای دروس اختصاصی خود هستند. پس از اتمام یک سری از درس ها ، “دانش” در پایان وجود دارد که شما را در مورد مطالبی که می گذرانید س quال می کند.
نمونه ای از دوره آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn
در اینجا مثالی از موارد موجود در یکی از دوره های LinkedIn آورده شده است. برای این مثال ما به دوره “استفاده از LinkedIn’s Ad Targeting” خواهیم پرداخت.
با استفاده از هدف گذاری تبلیغاتی LinkedIn:
خلاصه
خودارزیابی قبل از دوره (اختیاری)
مقدمه ای بر هدف گذاری LinkedIn
چرا LinkedIn Targeting؟
نحوه هدف گذاری LinkedIn چگونه کار می کند
هدف گذاری مخاطب توسط نمایه اعضا انجام می شود
دو روش برای هدف گذاری در LinkedIn
چه زمانی از AND-OR Targeting استفاده کنید
اهداف بازاریابی خود را با هدف قرار دهید
بررسی دانش
ویژگی های مخاطب
ویژگی های مخاطبان موجود است
چگونه می توان با ویژگی های مخاطب هدف قرار داد
بررسی دانش
مخاطبان همسان
نحوه ایجاد مخاطبان همسان LinkedIn
هدف گذاری مجدد
تماس با هدف
هدف گذاری شرکت
ادغام داده ها با شرکای بازاریابی LinkedIn
نحوه دستیابی به اعضا با خصوصیات حرفه ای مشابه
بررسی دانش
هدف قرار دادن نسخه ی نمایشی
هدف قرار دادن
نتایج پیش بینی شده خود را مشاهده کنید
بررسی دانش
بهینه سازی استراتژی هدف گیری خود
بهترین روش ها
بررسی دانش
بررسی دوره
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=6654
true
true