Coca-Cola و Pepsi در طول Super Bowl به تبلیغ نوشابه های نام تجاری خود نمی پردازند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Coca-Cola و Pepsi در طول Super Bowl به تبلیغ نوشابه های نام تجاری خود نمی پردازند

Coca-Cola و PepsiCo امسال تبلیغات سودای مارک تجاری خود را با تبلیغات Super Bowl انجام نمی دهند.

پپسی در حال جایگزینی جایگاه تبلیغاتی Super Bowl سنتی خود با یک کمپین جدید است تا منجر به نمایش نیمه وقت خود در بازی The Weeknd شود.

کوک در بیانیه ای به CNBC گفت که امسال از حاشیه مارک های مارک های دیگر خواهد شد.

Coca-Cola و PepsiCo امسال با تبلیغات تبلیغاتی Super Bowl سودای نام تجاری خود را تبلیغ نمی کنند.

رقابت چندین دهه ای بین دو مارک کولا اغلب در جریان بازی سالانه قهرمانی NFL با تبلیغات دوئل در اول و مرکز قرار می گیرد. اما امسال هردو آن را بیرون می گذارند. ورایتی ابتدا خبر را گزارش داد.

پپسی در حال جایگزینی جایگاه تبلیغاتی Super Bowl سنتی خود با یک کمپین جدید است تا منجر به نمایش نیمه وقت خود در بازی The Weeknd شود. امسال ۱۰ سالگرد حمایت مالی پپسی از نمایش نیمه وقت Super Bowl است. اما Mtn Dew و Frito-Lay که هر دو متعلق به پپسی کو هستند ، برنامه هایی برای تبلیغات درون بازی دارند.

کوکاکولا در بیانیه ای به CNBC گفت که امسال از حاشیه برندها، برندهای دیگر خواهد شد.

سخنگوی کیت هارتمن گفت: “این انتخاب دشوار برای اطمینان از سرمایه گذاری ما در منابع مناسب در این زمانهای بی سابقه انجام شده است.”

در سال ۲۰۱۹ ، ترجیح داد قبل از بازی Super Bowl تبلیغاتی را تبلیغ کند نه در طول آن. اما اخیراً غول نوشیدنی از تأثیر همه گیر ویروس کرونا رها شده است. درآمد آن در طی ۹ ماه اول سال ۱۳۲۰ کاهش یافت زیرا فروش در رستوران ها ، پمپ بنزین ها و ساختمان های اداری را از دست داد. پپسی کو نسبت کمتری از فروش خود را از مناسبت های خارج از خانه دریافت می کند.

سهام کوکاکولا در سال گذشته ۱۴٪ کاهش یافته است و ارزش آن ۲۱۰ میلیارد دلار است. سهام پپسی کو در همین زمان ۲٪ افزایش یافته و ارزش بازار آن ۱۹۷ میلیارد دلار است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true