NAFICI مواد بسته بندی را از مواد زائد کشاورزی تهیه می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
NAFICI مواد بسته بندی را از مواد زائد کشاورزی تهیه می کند

تقاضا برای بسته بندی سالها به طور مداوم در حال افزایش است. رشد در کنار آن تأمین مواد غذایی است – و در کنار افزایش مواد غذایی جهش محصولات جانبی از طریق کشاورزی است. تحقیقات زیست محیطی NAFICI نقاط بین این سه روند رشد را به هم پیوند داده و یک طرح تجاری در مورد همه آنها ارائه داده است.

سرانجام این شرکت جوان ، مستقر در نزدیکی لندن ، در حالی که برای نجات بسیاری از درختان که در غیر این صورت به عنوان ماده اولیه خدمت می کردند ، به نیاز بسته بندی مواد کمک می کند. و در عین حال ، از آن پر از محصول جانبی محصول استفاده می کند.

ذهنیت NAFICI فرآیندی است برای تبدیل بقایای کشاورزی به خمیر کاغذ برای صنعت بسته بندی. دو کاربرد اصلی تخته های راه راه و بسته بندی خدمات غذایی است.

“ما به این فرآیند” EcoPulping “می گوییم. این کار در مورد صرفه جویی در منابع و استفاده از زباله ای است که در غیر این صورت برای پوسیدگی یا سوزاندن و تولید گازهای گلخانه ای باقی مانده است. در همان زمان کشاورزان جریان درآمد جدیدی خواهند داشت. ”می گوید فلورانس میرعمادی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تحقیقات محیطی NAFICI.
به گفته میرعمدی ، آنچه EcoPulping را از خمیر چوب سنتی متمایز می کند این است که به دلیل بازیابی مایعات به ۵۰٪ انرژی کمتر و ۹۵٪ آب کمتر نیاز دارد. این فرآیند شامل گرمای کم ، بدون فشار است و همچنین از بازیابی مواد شیمیایی استفاده می کند.

تاکنون ، این فناوری فقط در چین حضور دارد ، اگرچه NAFICI در تلاش است تا دامنه خود را گسترش دهد. میزان میرعمادی برای کارخانه ها این است که می تواند به خط اصلی آنها کمک کند.

“ما تلاش می کنیم حتی در ظرفیت در مقیاس کوچک نیز اقتصادی شود تا کارخانه های بسته بندی قادر به ساخت کارخانه های EcoPulping خود در نزدیکی مواد اولیه باشند. این گزینه جایگزینی برای واردات تفاله چوب به کارخانه بسته بندی آنها است. “

NAFICI ماده خام را از بین می برد و آن را در مایع در یک مخزن بیوتیکی مخلوط می کند. سپس آنچه میرعمادی “سس مخفی” می نامد شامل نرم شدن لیگنین به منظور استخراج فیبر از بقایای کشاورزی است.

مرحله بعدی ، مانند روشهای سنتی و موجود ، یک فرایند مکانیکی برای تصفیه ، آبگیری ، تمیز کردن و صفحه نمایش مواد است.

NAFICI دو کارخانه آزمایشی کوچک ساخت. یکی در انگلستان در سال ۲۰۱۴ و دیگری در چین در سال ۲۰۱۷ برای اثبات این مفهوم و در حال ساخت اولین کارخانه در مقیاس تجاری در چین است. از کاه گندم که ساقه ای است که معمولاً هدر می رود استفاده می شود و پیش بینی می شود در اواسط سال ۲۰۲۱ راه اندازی شود.

اخبار بسته بندی - اخبار بسته بندی مواد غذایی - مقاله بسته بندی - اخبار بسته بندی غذای دریایی - صنعت بسته بندی

 

NAFICI یک سرمایه گذاری مشترک در چین دارد و از طریق شرکت تابعه خود ، Shenzhen NAFICI EcoCellulose Technology ، کار می کند که کارخانه های بیشتری را در آنجا احداث خواهد کرد.

و اکنون این شرکت با تولید کنندگان بسته بندی غذای اروپایی و تولید کنندگان بسته بندی تخته موج دار در حال بحث است.

کار چین بسیار آسان بود. این ماده مواد اولیه زیادی را برای بسته بندی وارد می کند و با زباله های کشاورزی که در طول تاریخ سوزانده شده و باعث آلودگی شده است ، یک مشکل بزرگ دارد. خرید در اروپا دشوارتر است. اما NAFICI به دنبال شرکت های بسته بندی اروپایی برای سرمایه گذاری در کارخانه ها یا خرید تفاله هایی است که می توانند برای محصولات خود استفاده کنند.

این شرکت می خواهد برای نشان دادن روند کارخانه دیگری در مقیاس تجاری در اروپا ایجاد کند.

وی افزود: “برنامه پیش رونده مجوز دادن به این فناوری در سطح جهانی است. اما ما در معرض مشاغل مشترک هستیم که در آنجا می توانیم در زمینه بهره برداری و تهیه تجهیزات مشارکت داشته باشیم. ”

بازار جهانی بسته بندی باید بین سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۲۸ تقریبا ۳ درصد در سال گسترش یابد و به بیش از ۱٫۲ تریلیون دلار برسد ، نویسندگان پروژه

این تقاضا باعث ایجاد مکالمه در مورد پایداری بسته بندی می شود و به نوبه خود باعث ایجاد نوآوری های بیشتری می شود ، چه مواد سبک تر ، چه محتوای بازیافتی بیشتر – یا مفاهیمی مانند NAFICI – برای استفاده از گزینه های منحصر به فرد به عنوان مواد اولیه.
برخی از این مبتکران بسته بندی به معنای واقعی کلمه در خارج از جعبه با خلاقیت هایی مانند بسته بندی قابل احتراق از زباله های صدف و یک پلیمر پایه دار در داخل صدف ها که از زباله های تجدید پذیر حاصل می شود ، فکر می کنند. بسته بندی های تهیه شده از نشاسته ذرت نه به اندازه آوانگارد مانند بقایای مواد غذایی و پوسته EcoPulped اما همچنان پایدار.

نوآوری هایی از این دست و کارآفرینان پشت سر آنها برای حل چالش های اصلی پایداری بسیار مهم هستند ، تصدیق می کند سزار اسد ، مدیر عامل سیستم غذایی ۶ (FS6).

FS6 یک شتاب دهنده غیرانتفاعی است که برای رسیدگی به موضوعات اجتماعی و زیست محیطی پیرامون غذا و کشاورزی فعالیت می کند. NAFICI یکی از جدیدترین شرکت کنندگان شتاب دهنده آن بود.

“ما به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی بر روی رویکردهای مشترک نوآوری و همکاری در بازار متمرکز هستیم تا بخشنامه را به جلو حرکت دهیم. و این هدف ما در حمایت از کارآفرینان است. ”

اسد ، که به طور خاص در مورد کارهای میرعمادی صحبت می کند ، می گوید ، “فناوری نوآورانه NAFICI در حال بستن حلقه در یک سیستم متناوب تولید الیاف و ضایعات است که زمینه را برای یک اقتصاد مقاومتی و پایدار در آینده فراهم می کند.”
اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true