نگاهی به برند های موفق و موفقیت های دیزنی در سال 2020 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نگاهی به برند های موفق و موفقیت های دیزنی در سال ۲۰۲۰

دوباره وقت آن رسیده که نگاهی به  آژانس ها ، برند ها ، سازمان ها ، جنبش ها و روندهایی که سال گذشته یعنی ۲۰۲۰ شکل گرفته اند بیاندازیم. -سالی که بسیاری از ما تمایل دارد آن را هر چه سریعتر فراموش کنیم-

صنعت حل مشکلات ما بارها و بارها ثابت کرد که آنها برای ساختن ، کمک کردن ، پرسیدن سوال ، شکل دادن به فرهنگ ها و تغییر جهان نیاز دارند. ما آنها را در افتخارات سال نو جشن می گیریم.

یادتان هست وقتی مردم برای پیش سفارش دیزنی + در صف بودند و ما می خندیدیم؟ به یاد دارید وقتی دیزنی هدف خود را برای دستیابی به ۶۰ میلیون تا ۹۰ میلیون اشتراک تا سال ۲۰۲۴ اعلام کرد؟ آیا به یاد دارید که سه سال زودتر از همه به ۹۰ میلیون رسید؟ یا خیلی مشغول تماشای ماندالوریایی بودید که متوجه آن نشدید؟

امسال Disney + تقریباً نیمی از ۱۶۰ میلیون Netflix در یک سال است. این یک فشار قابل توجه است

تعداد کمی از مردم می توانند مقیاس گسترده و جذابیت فیلم اشتراک دیزنی را در آرشیو تقاضا در آن زمان تصور کنند. اکنون ما پیکسار ، جنگ ستارگان ، MCU و خرک دیزنی را داریم که بعداً با فیلم های فاکس همراه شده و با این وجود بسیاری از فصل های سیمپسونها وجود دارد. در واقع ، آنچه را که بسیاری همیشه وعده داده بودند ، تحویل داده شد – فقط در مورد تمام مطالبی که شما همیشه در یک مکان نیاز داشته اید.

ما باید هشدار دهیم ، داشتن بیشترین IP سرگرمی مطلوب در غرب هنگام راه اندازی سرویس جدید به شما کمک می کند و لوکسی است که سرویس های کمی می توانند با آن مطابقت داشته باشند. اما هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود داشت.

دیزنی + از زمان راه اندازی در نوامبر ۲۰۱۹ بیش از ۸۶ میلیون مشترک به دست آورده است. در ترکیب با Hulu (38.8 میلیون) و ESPN Plus (11.5 میلیون) در مجموع ۱۳۷ میلیون مشترک دارد. اگر کنجکاو باشید تقریباً همین جمعیت روسیه است. این یک کلاس مسترینگ بازاریابی مطلق است.

رئیس دفتر اجرایی باب چاپک گفت ، سال راه اندازی آن ، در طی یک بیماری همه گیر ، “بیش از انتظارات ما بود”.

این یک سال اصلاحات برای شرکت بوده است. با از بین رفتن درآمد پارک های خود ، فشار SVOD سنگین تر از حد پیش بینی شده است. سعی در دور زدن سینما با پرتاب گران قیمت مولان SVOD داشت و برخی از فیلم ها از جمله Artemis Fowl و Soul را به صورت رایگان منتشر کرد.

هنگامی که قفل برای اولین بار وارد شد ، دیزنی سریع عمل کرد. شما تبلیغات آن را در همه جا مشاهده خواهید کرد ، و این قبل از آن بود که بدانید فقط می تواند چهره Baby Yoda را در یک لینک اشتراک قرار دهد و از اوضاع خوب بگذرد. ما به چیزی نیاز داشتیم تا وقت را پر کنیم و سرویس با همه چیز (از جمله بهترین تجهیزات مناسب بچه ها) برنده شود. علاوه بر این ، به گفته نیلسن ، ماندالوریان دومین نمایش پربیننده در ایالات متحده در سال جاری بود ، و شما تصور می کنید که این وسعت گسترده تر باشد.

اگر کمبود اصل در خارج از تهدیدهای فوق الذکر ذکر شده باشد ، اعلام محتوای تازه در مارول و جنگ ستارگان به دلیل قدرت بخشیدن به موتور بازاریابی در سال بعد است.

دیزنی به چگونگی تمایل مردم به مصرف رسانه پاسخ داد. و این فراتر از SVOD است ، تا منعکس کننده تغییر از گیشه به سریال سازی بزرگترین مجموعه و ویژگی های آن باشد – مانند GroupWatch ، که به شما اجازه می دهد حداکثر شش دارندگان حساب جریان خود را همگام سازی کنند.

به یاد داشته باشید ، این سالی است که Quibi – با پشتوانه عظیم ، بودجه کلان و مقداری قدرت واقعی ستاره – در بدو ورود مرد. بسیاری از غول های جریان باید این درس ها را بیاموزند و ببینند که چگونه چیزی را ارائه می دهند که دیزنی ارائه نمی دهد – که خیلی زیاد نیست.

این مقاله در مورد: جهانی ، افتخارات سال نو ، دیجیتال ، رسانه ، برند است

true
true
true
true
  1. سارا متقی

    الان وقت تاخت و تاز انیمیشن و کارتونه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true