برند های موفق ... برای کمک به برندها در رسیدن به تنوع با توجه به مقیاس - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
برند های موفق … برای کمک به برندها در رسیدن به تنوع با توجه به مقیاس

دوباره زمان آن رسیده، که ما به آژانس ها ، برند ها ، سازمان ها ، جنبش ها و روندهایی که سال گذشته شکل گرفته اند نگاه می کنیم. در سال ۲۰۲۰ – سالی که بسیاری از ما دوست داریم فراموش کنیم – صنعت حل مشکلات ما بارها و بارها ثابت کرد که آنها برای ساختن ، کمک کردن ، پرسیدن سوال ، شکل دادن به فرهنگ ها و تغییر جهان نیاز دارند. ما آنها را در افتخارات سال نو جشن می گیریم.

یافتن رویدادی در صنعت که نام کریستوفر کنا در فهرست سخنرانان نباشد ، دشوار است – این نشانگر عزم او برای فراتر رفتن و فراتر از این است که در مورد علل مورد توجه خود فریاد بزند. دلایلی که باعث شده است Brand Advance – اولین اکوسیستم رسانه ای جهانی با تنوع محور – در مدت زمان نسبتاً کوتاهی بسیار تأثیرگذار باشد.

برای درک اینکه چرا کنا Brand Advance را راه اندازی کرده است ، مهم است که به ابتدای داستان او برگردیم.

هنگامی که او در جزیره من متولد شد ، او اولین فرد “رسمی” سیاه پوست بود که چنین کاری کرد – و وی گواهی برای اثبات آن دارد. در ۱۶ سالگی به ارتش پیوست ، و در حالی که در آلمان پست می کرد ، ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد – یک دختر ، سفیدپوست و یک پسر که نژاد مختلط است. پس از آنکه یک بمب دست ساز در عراق وی را به مدت هشت هفته در کما گذاشت ، مرخص شد. کنا پس از بازگشت به انگلستان ، نزد خانواده اش به عنوان همجنسگرا بیرون آمد.

این زنگ خطر او برای تفاوت در وضعیت فرزندانش بود که باعث شد Kenna به ایجاد Brand Advance بپردازد ، که هدف آن کمک به برند ها برای دستیابی به جمعیت متنوع در مقیاس است ، بنابراین آنها می توانند به راحتی دخترش به پسرش خدمت کنند. این شرکت که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است ، در بین مشتریان خود از Unilever ، HM Government ، Smirnoff ، Amazon ، Google و L’Oréal افتخار می کند. و علی رغم همه گیر بودن ، سال ۲۰۲۰ به خصوص با تبلیغات تبلیغاتی از طریق شبکه خود از اواسط مارس تا ژوئن ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

یکی از دلایلی که کنا به شدت نسبت به آن احساس می کند سانسور دیجیتالی ناشی از بلاک لیست های تجاری است و اوایل سال جاری او در مورد این موضوع در کنفرانس سالانه ایسبا صحبت کرد. برای مقابله با این مسئله ، تیم Brand Advance 500 نشریه و سیستم عامل را گرفتند که هر ماه یک میلیارد نفر را جذب می کند و آنها را در یک سرور تبلیغات دیگر قرار می دهد ، باغ را دیوار می زند تا مطمئن شود که همه چیز با برند ایمن است.

کنا همچنین به طور گسترده در مورد چگونگی گوش دادن برند ها به نیازهای جامعه LGBT + و چگونگی عمل به عدم نمایندگی در تبلیغات صحبت کرده است – و Brand Advance برای مقابله با این موضوع کار می کند. از سال ۲۰۱۸ ، او یک سمت هیئت مدیره برای تنوع و گنجاندن در گروه لابی بازاریابی و تبلیغات Outvertising بوده و منجر به ابتکارات بینابینی می شود.

او همچنین در هیئت مشاوره در موزه ویکتوریا و آلبرت در بخش مخاطبان ، عضو هیئت مشاوره تنوع WFA و مدیر ارگانهای صنعت در شبکه تبلیغات آگاهانه است.

ما اکنون و اوایل ژانویه همه چیزهای مورد علاقه خود را در مورد ۲۰۲۰ در thedrum.com جشن خواهیم گرفت. برای اطلاعات بیشتر به مرکز افتخارات سال نو توجه داشته باشید

true
true
true
true
  1. سارا متقی

    👏🏻👏🏻

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true