پیامی به صنعت تبلیغات انگلستان: بیایید روزهای محدودیت ها (تعطیلات) را حساب کنیم - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پیامی به صنعت تبلیغات انگلستان: بیایید روزهای محدودیت ها (تعطیلات) را حساب کنیم

با ورود انگلیس به یک تعطیلات اجباری دیگر ، استفان وودفورد ، مدیر اجرایی انجمن تبلیغات (AA) ، با عنایت به اینکه  می خواهد این زمان را بشمارد و آینده ای بهتر و روشن را برای صنعت تبلیغات تأمین کند.

اخبار دوشنبه شب یک شوک بود اما تعجب آور نبود. با توجه به شتاب گرفتن مواد ابتلا به Covid-19 و فشار فزاینده بر NHS (خدمات بهداشتی ملی انگلستان)، محدودیت های جدید ملی اجتناب ناپذیری بود. بیانیه نخست وزیر به پایان رسید تا اینکه دولت مجدداً تبلیغات خود را در “اقامت در خانه ، محافظت از NHS ، نجات جان انسان ها” ، و بازگشت به اولین محدودیت ها در ماه مارس ، که به طور فوق العاده ای در تشویق مردم به رعایت آن م effectiveثر بود ، به کار گرفت.

اینکه آیا ما در محدودیت های ۳٫۰ پایبندی مشابهی را می بینیم (یا ۴٫۰ است؟) باید منتظر ماند ، اما به نظر من همه ما دست کشیده ایم و آنچه لازم است را انجام خواهیم داد.

اما این بار از این نظر متفاوت است که اکنون نوری در انتهای تونل با وجود کشف دو واکسن وجود دارد. امیدوارم که اگر “لبه های مسلحانه” کافی برای بیان اصطلاح نخست وزیر وجود داشته باشد ، با آسیب پذیرترین افراد تحت حمایت اواخر فوریه ، ممکن است برخی از محدودیت ها را کاهش دهیم. پس از آن می توانیم از بازگشت مداوم به شیوه عادی تر زندگی و بازگشت اقتصادی بزرگ لذت ببریم ، زیرا مردم برای صرف بخشی از پس انداز سابقه ای که به نظر می رسد خانوارهای انگلستان ساخته اند آزاد می شوند.

در این مرحله ، همه چیز مانند “بزرگ” احساس می شود و همانطور که بوریس گفت ، طی چند هفته آینده بدترین بیماری همه گیر را در پیش داریم. اما اگر شما خوش بین نیستید که در صنعت ما کار می کنید ، احتمالاً در کار اشتباهی هستید.

چگونه می توانیم آینده صنعت خود را تأمین کنیم؟

در حال حاضر ، دو سوال در ذهن من وجود دارد:

صنعت ما در طول این محدودیت ها چه کاری می تواند انجام دهد تا یک تغییر واقعی ایجاد کند؟

و برای حمایت از آینده صنعت باید به دنبال چه حمایتی باشیم؟

 

اجازه دهید ابتدا به پرسش دوم بپردازیم.

صدراعظم در حال حاضر حمایت بیشتری از مشاغل در بخشهای خرده فروشی ، مهمان نوازی و اوقات فراغت را اعلام کرده است – بسیاری از آنها مشتریان حیاتی برای تبلیغات تجاری هستند – و ما تا پایان آوریل از پشتیبانی مجدد پشتیبانی می کنیم.

همانطور که در همه گیر همه بیماری اتفاق افتاده است ، ما همچنان در تماس نزدیک با دولت هستیم. تماس های منظم با وزرا و مقامات برقرار است و انجمن های عضو منظم ما هنوز محلی برای مشاغل تبلیغاتی برای تقسیم نگرانی ها با همتایان دولت و صنعت است.

ما همچنان درخواست خود را برای سرمایه گذاری دولت در مهارت های آموزش دیجیتال برای حمایت از توسعه استعدادها در مناطق با رشد سریع دیجیتال مطرح می کنیم.

ما همچنین برای کمک به تحریک رشد و تقویت مشاغل به عنوان بخشی از بهبود اقتصادی ، به دنبال اعتبار مالیاتی برای تبلیغات هستیم. و ما سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تبلیغات و ابتکار عمل “Ad Net Zero” برای کمک به دستیابی به اهداف بلندمدت رهبری پایداری انگلیس در این سال حساس به عنوان میزبان Cop26 بسیار مهم شناخته شده است.

بیشترین استفاده را از محدودیت ها

و سوال اول بزرگتر من چیست – چه کاری می توانیم انجام دهیم تا از این محدودیت حداکثر استفاده را ببریم؟

گرچه ممکن است احساس کنیم که به حالت اول برگشته ایم ، اما ما کاملاً در همان مکانی نیستیم که در مارس سال گذشته وارد محدودیت شدیم. صنعت ما ثابت کرده است که می تواند در حین محدود شدن عملکرد درخشانی داشته باشد. اکنون تصور می کنیم که صدها هزار متخصص تبلیغات و بازاریابی به طور م fromثر از خانه کار می کنند ، نیازی به ذکر نیست که سایر صنایع که همین کار را کرده اند.

ما همه چیز را برای ادامه ایجاد مشاغل و مارک های تجاری در دسترس داریم. تولید تبلیغات – به لطف کار فوق العاده انجمن تولیدکنندگان تبلیغات برای تهیه راهنمایی در این باره – ماه هاست که با روشی ایمن و از نظر اجتماعی با موفقیت در حال اجرا است.

در زمان اولین محدود کردن ، بیشتر تولیدات متوقف شدند ، شاید دلیل این امر تفسیر بیش از حد غیرقانونی قوانین محدودیت باشد ، اما این بار ، مارک ها ، آژانس ها و شرکت های تولیدی می توانند محتوای خلاقانه عالی مورد نیاز خود را برای حفظ و رشد خود تولید کنند. مشاغل و شرایطی را که ما دوباره تحت آن زندگی می کنیم منعکس می کند.

از نظر انتقادی ، دولت به صنعت ما کمک می کند تا پیام های حیاتی بهداشت عمومی را ارائه دهد. مارک ها مطمئناً در مبارزات خود قدرت آتش سوزی بیشتری دارند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات ، امید و اطمینان خاطر برای همه ما در این دوره به مردم داده می شود.
تحقیقات AA نشان می دهد که هرچه تبلیغات سهم اجتماعی بیشتری داشته باشد ، با نگاهی متأسفانه به اعتماد همه نهادها و صنایع ، در پرتو مطلوب مشاهده می شود.

نگاه از بیرون

ما همچنین در نگاه بهتری به نظر می رسیم. تهدید برکسیت بدون توافق از بین رفته است.

در حالی که بسیاری از جنبه های روابط تجاری جدید ، به ویژه در خدمات و داده ها ، باید روشن و تأیید شوند ، اما در مورد این س aال قطعنامه وجود دارد و کالاها همچنان جریان دارند. همراه با این ، اقتصادهای آسیایی ، مانند چین ، به شدت رشد کرده و تبلیغات انگلیس را تشکیل می دهند

true
true
true
true
  1. شهلا ببری

    حمایت صنایع و کسب و کارهای خرد خیلی سخته، به نظر من نشدنیه. ولی خوبه که باز تلاشی در این رابطه بشه

  2. سارا متقی

    بسیار عالی

  3. مینا رخشان

    کووید ۱۹ برای ما که ضرر زیادی داشت. به نظرم فقط اون شرکتهایی که خیلی خاص بودن تونستن از این تهدید یعنی کرونا به عنوان فرصت استفاده کنن.
    صحافی رو میشناسم که همون هفته اول شروع به تولید ماسک کرد و پول خوبی هم بدست آورد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true