رشد شرکت چاپ و بسته بندی روتوفلکس 2021 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رشد شرکت چاپ و بسته بندی روتوفلکس ۲۰۲۱

Rotoflex اعلام کرد که پس از گزارش ۳۰٪ رشد سالانه در فروش و فروش پس از فروش ، به مرکز جدید منتقل شده است

ساختمان جدید تولیدی با هدف تأمین نیاز فعلی ظرفیت در حال رشد است

سنت لوئیس ، م. – با وجود همه چالش های تحمیل شده به صنعت چاپ در سال ۲۰۲۰ ، شرکت های تولیدی و چاپخانه ها راه هایی برای موفقیت و رشد عملیاتی پیدا کرده اند. این برای Rotoflex ، یک شرکت مارک اندی شرکت تبدیل و تکمیل راه حل های واقع در می سی سیاگا ، انتاریو صدق می کند.

به دلیل تصمیمات مدیریت استراتژیک شامل افزایش سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه برای بهبود کیفیت محصول نهایی و تسریع در زمان تولید ، که منجر به از بین بردن تولید خارج از شرکت و افزایش تقاضای مشتری می شود ، رهبران مشترک شرکت با افزایش فروش و بازار پس از فروش حدود ۳۰٪ نسبت به سال گذشته بودند.

“آوردن تولید داخل قطعاً یکی از عوامل اصلی تسهیل رشد ما است. مستقل بودن به ما امکان می دهد تا برنامه های تولید ، استانداردسازی سیستم عامل ، پشتیبانی از بازار پس از فروش و حتی قیمت گذاری را بهتر کنترل کنیم. اکنون می توانیم ماشین های مقاوم تری را در زمان کمتری ایجاد کنیم و آنها را با قیمت های جذاب تری به بازار عرضه کنیم. مشتریان متوجه همه این تغییرات شده اند و به آن پاسخ می دهند. ”کوین گورلای ، معاون ارشد ، روتوفلکس می گوید.

علاوه بر قطعنامه هایی که مستقیماً به توسعه محصول مرتبط هستند ، این شرکت همچنین انتقال خود به یک ساختمان جدید را در هفته های آینده اعلام کرد. این مرکز همچنین در می سی سیاگا است که فقط چند مایل دورتر واقع شده است و در مراحل نهایی آماده سازی برای دریافت کل عملیات Rotoflex است. “این تغییر ناشی از افزایش تقاضا است که در چند سال گذشته مشاهده کرده ایم.

ما در حال حاضر یک کتاب سفارش قوی داریم که به پایان سه ماهه اول ۲۰۲۱ منتهی می شود و قصد داریم تیم خود را رشد دهیم زیرا ظرفیت تولید را افزایش می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در صورت نیاز ماشین آلات خود را در اتاق چاپ کار می کنند. “

 

اخبار چاپ- صنعت چاپ - اخبار صنعت چاپ - ماشین سازی - دستگاه چاپ - چاپخانه

 

تاسیسات جدید Rotoflex به محلی که این شرکت در هفته های آینده فعالیت خود را منتقل می کند.

سپتامبر گذشته ، Rotoflex دو دستگاه پایان دهنده دیجیتال پرسرعت و کم هزینه ، سری DF1 و VTI را راه اندازی کرد. DF1 به عنوان افزودنی ایده آل برای بیش از ۸۰ درصد مبدل های برچسب در سراسر جهان طراحی شده است و سری VTI برای اطمینان از انطباق با مقررات دقیق صنایع بسته بندی دارویی و با امنیت بالا ایجاد شده است. گورلای می افزاید: “ما برای سال ۲۰۲۱ یک پرتاب هیجان انگیز دیگر در دست اجرا داریم و با فرا رسیدن زمان ، جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت” وی در پایان گفت: “در همین حال ، ما همچنان به ارائه راه حل های سفارشی و تأمین نیازهای منحصر به فرد تولید مانند آنچه در اوایل سال جاری برای JH برتراند طراحی کردیم ، پاسخ خواهیم داد.”

توسعه محصول جدید ، تولید مطمئن و تقاضای مشتری منجر به یکی از سالهای موفق در تاریخ اخیر Rotoflex شده است و این توانایی را به تولید کننده می دهد که تولید خود را با امکانات جدید و کارآمد افزایش دهد. Rotoflex انتظار دارد که این تغییرات به آنها اجازه دهد تا بهترین تقاضا را برای تبدیل و تکمیل محلول ها تا سال ۲۰۲۱ و بعد از آن فراهم کنند.

true
true
true
true
  1. شهلا ببری

    مثل همیشه بروز و عالی

  2. سارا کاظمی

    بسیار عالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true