پایان سال 2020 قانون کمک به صنعت چاپ و بسته بندی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پایان سال ۲۰۲۰ قانون کمک به صنعت چاپ و بسته بندی

به عنوان یک صنعت ضروری ، چاپ و بسته بندی در طول سال دشوار سال ۲۰۲۰ به کار خود ادامه داده است. و در حالی که واکسیناسیون COVID-19 امید به تولید موثرتر در سال ۲۰۲۱ را ایجاد می کند ، چاپخانه ها به طور جدی از کنگره می خواهند تا یک تخفیف عمده به دلیل رواج ویروس COVID در پایان سال را تصویب کند. شب گذشته ، کنگره این کار را انجام داد و پرزیدنت ترامپ اظهار داشت که این لایحه را امضا خواهد کرد.

چاپ شرکت های عضو  با ارسال یک پیام به کنگره خواستار گنجاندن چندین ماده اصلی در این قانون شدند. نتیجه نهایی این قانون دوجانبه دو حزبی شامل بسیاری از این اولویت ها از جمله:

بودجه اضافی برای برنامه عملکرد محافظت از Paycheck (PPP) و بهبود عملکرد آن ، از جمله پرداخت وام های PPP که قبلاً به طور کامل کسر مالیات دریافت کرده اند. جزئیات مربوط به قرعه کشی دوم PPP ، تغییرات واجد شرایط بودن ، گسترش استفاده مجاز از وجوه PPP و موارد دیگر را می توانید به صورت خلاصه در اینجا (PDF) بیابید.

بودجه مربوط به همه گیر برای USPS برای تسکین کوتاه مدت که به یک برنامه عملیاتی بلند مدت برای نگه داشتن چاپ و بسته های USPS نیاز دارد. کنگره این موضوع را با تبدیل وام ۱۰ میلیارد دلاری ارائه شده به USPS در قانون CARES آوریل برای کمک مستقیم بدون نیاز به بازپرداخت ، با مشخص کردن اینکه برای هزینه های عملیاتی یا هزینه های مستقیم مربوط به همه گیر استفاده می شود ، عنوان کرد.

راه حل های قانونی برای استخدام و نگهداری کارگران در طول همه گیر. خلاصه ای از مقررات مربوط به مالیات و اشتغال در قانون جدید را می توان در اینجا یافت (PDF).

خلاصه ای از مفاد تسکین COVID را می توان در اینجا یافت (PDF).

یکی از اولویت های مورد حمایت PRINTING United Alliance که در قانون جدید گنجانده نشده بود ، سپر مسئولیت موقت و هدفمند برای جلوگیری از مواجهه شرکت های چاپی با دعاوی غیرعادی مربوط به همه گیری بود. به طور گسترده انتظار می رود که کنگره در سال ۲۰۲۱ مجدداً به این موضوع بحث برانگیز سیاست بپردازد.

در حالی که PRINTING United Alliance از اخبار قانون تأخیر امداد COVID استقبال می کند ، ما همچنان به حمایت از سیاست های مربوط به بیماری همه گیر که به نفع صنعت ما ، کارمندان و مشتریان آن در سال جدید است ، ادامه خواهیم داد.

شرکت های چاپ و بسته بندی در سراسر کشور با صدای واحد صنعت صحبت کردند و خواستار تصویب این بیماری همه گیر در پایان سال به امید ایجاد راهی برای یک کشور امن تر و اقتصاد قوی تر شدند. با تشکر از شما برای اقدام و کمک به ایجاد تغییر در صنعت ما.

true
true
true
true
  1. سارا کاظمی

    مرسی از مطلب خوبتون که بصورت pdf بارگزاری کردید.

  2. سولماز

    چه عالی، این ساپورتها اگر نباشد که صنایع یکی پس از دیگری از بین میره و خیلی ها بیکار میشن

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true