نمایندگی محصولات چاپ و مواد مصرفی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نمایندگی محصولات چاپ و مواد مصرفی

Quality Print Services (QPS) در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و خدمات مشتری در آن قرار داشت. مستقر در لنکاوی در شمال غربی انگلیس ، مدیر عامل کریس بیلی را می توان معمولاً یا برای دیدار با مشتری در خارج از کشور و یا در زیر چاپگر چاپ کرد. QPS همراه با پشتیبانی فنی و طیف گسترده ای از سخت افزار ، در ۲۰ سال گذشته توزیع کننده پیشرو جوهرهای جایگزین در انگلستان بوده است.

کریس می گوید: “هنگامی که ما در اواخر دهه ۱۹۹۰ شروع به کار کردیم ، این واقعاً آغاز صنعت با قالب گسترده بود.” “تجهیزات تجاری با قالب گسترده در دسترس نبود ، چاپگرها هنوز سر چاپی پیزو نداشتند ، بنابراین ما از همان ابتدا در آنجا بودیم. ما قبل از شروع QPS Ltd توزیع کننده مرکب لیسون شدیم ، سپس فروش جوهرهای دیجیتال تصعید رنگ از Lyson را شروع کردیم هنگامی که نازدار در سال ۲۰۰۶ لیسون را خریداری کرد ، ما طیف کاملی از جوهرها را برای ارائه به مشتریان خود داشتیم و یک رابطه تثبیت شده وجود دارد که هم اکنون به بیش از ۲۰ سال بر می گردد. ”

رونی کوگان ، مدیر سرزمین اروپا در Nazdar Ink Technologies ، می گوید QPS نماینده ایده آل برای مارک Nazdar است.

وی می گوید: “كریس و تیمش ۱۰۰ درصد در ارائه پشتیبانی حرفه ای از پایگاه مشتری QPS متمرکز هستند.” “کریس می گوید که او فروشنده نیست ، اما به نظر من ، او به دلیل اشتیاق و نگرش خود برای انجام کار برای مشتریان خود ، بهترین فروشنده است.”

این نظر در نحوه توصیف QPS توسط کریس منعکس شده است. وی می گوید: “هدف ما یافتن راه حل است.” “هر مشكل یا كاربرد مشتری به هر آنچه نیاز داشته باشد ، به لطف وسعت كامل نازدار ، می توانیم جوهر برای او پیدا كنیم. این فقط انتخاب گسترده ای از محصولات نیست ؛ آنها جوهرهای خوب و قابل اعتمادی هستند كه می توانیم اطمینان حاصل كنیم كه نیازهای مشتریان ما. ”

رابطه QPS و نازدار هم پیشگیرانه است و هم واکنش پذیر است. تیم QPS دانش گسترده ای در مورد جوهرهای نازدار و مهمتر از آن ، نحوه استفاده از آنها توسط شرکتهای چاپی در دنیای واقعی دارد. وقتی مشتری با مشکلی روبرو می شود ، کریس و تیم مهندسین وی اولین بندر تماس هستند. همه این داده های ارزشمند برای کمک به بهبود جوهرهای موجود و توسعه فرمول های کاملاً جدید به نازدار بازگردانده می شود.

مشاغل و مواد مصرفی چاپ

رونی می گوید: “اگر مشکلی پیش بیاید ، کریس مستقیماً به شما خواهد گفت.” “او نازدار را به سمت تکامل سوق می دهد. این نشان دهنده فداکاری کامل او به مشتریانش است و من به همین دلیل دوست دارم با او کار کنم.”

محصولات نازدار برای کاربردهای خاص و مدل های چاپگر از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده اند. عملکرد آنها ، اگر نه بهتر از جوهرهای OEM قابل مقایسه ، با قیمت پایین تر است. محدوده – همه از QPS موجود است – شامل آب ، حلال ، UV-LED و موارد دیگر است.

کریس می گوید: “در نتیجه COVID-19 بسیاری از مشاغل چاپ در حال حاضر در حالت بقا هستند.” “آنها به طور طبیعی کمترین قیمت را شکار می کنند و جوهرهای جایگزین آنلاین وجود دارد که ارزان تر از نازدار هستند ، اما به سادگی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و از پشتیبانی QPS برخوردار نیستند. ما به مشتریان خود کمک می کنیم سرمایه گذاری های خود را انجام دهند در دراز مدت از مشاغل منحصر به فرد آنها بهره مند می شویم. ما نه تنها از محصول پشتیبانی می کنیم بلکه مهدی برای خدمات قبر است. ”

رونی نیز این احساس را تکرار می کند. وی گفت: “QPS علاوه بر اینکه همه محصولات نازدار را در یک سقف قرار داده است ، کل بسته را برای مشاغل چاپ گسترده در انگلستان ارائه می دهد.” “قطعات یدکی ، نمایه های رنگی – کریس و تیمش تمام خلا allها را پر می کنند.

“نازدار موفقیت خود را مدیون شبکه اختصاصی شرکای توزیع کننده خود در سراسر جهان ، از جمله کریس و تیمش در QPS انگلیس است.”

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true