چاپ افست مرکزی درام با ترکیب چندین SKU - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپ افست مرکزی درام با ترکیب چندین SKU

خرید یک Comexi Offset CI8 به Totalflex امکان می دهد تا خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد
این شرکت برزیلی تأکید می کند که چاپ افست مرکزی درام با ترکیب چندین SKU نوآوری ، بهره وری و دوام، سودآور را به ارمغان می آورد

Comexi ، متخصص راه حل های صنعت چاپ و تبدیل بسته بندی انعطاف پذیر و Totalflex Indústria de Embalagens ، یکی از بزرگترین شرکت های بسته بندی انعطاف پذیر در برزیل ، برای خرید شرکت Comexi Offset CI8 توسط شرکت برزیلی به توافق رسیده اند. این خرید به Totalflex این امکان را می دهد تا بهره وری را افزایش دهد ، و با این کار به مشتریان دوام کوتاه تری را ارائه می دهد که قادر به ترکیب SKU های مختلف در همان کار است. این اولین دستگاه فشار افست درام مرکزی است که Comexi در برزیل نصب می کند.

Clodoaldo Martins Neto ، مدیر اجرایی Totalflex ، توضیح می دهد: “ما در نتیجه جوهرها و لاك های EB (پرتو الكترون) قادر به ارائه نوآوری و بهره وری به مشتریان و همچنین چاپ پایدار هستیم.” وی همچنین اظهار داشت که شرکت برزیلی تلاش می کند تا با گزینه هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد تفاوت ایجاد کند ، تأیید می کند که برای این منظور ، Totalflex “مواد تک لایه ، فیلم های نازک تر ، بهره وری بالاتر و چاپ با کیفیت بالا را ارائه می دهد ، که این شرکت را به جایگاه خود تبدیل کرده و محصولات آن در خط مقدم بازار “.

نتو تأکید می کند که یکی از نقاط قوت فناوری چاپ مرکزی افست Comexi ، توانایی آن در گروه بندی چندین SKU در یک بار اجرا است. “این به ما امکان می دهد خدمات خود را با ترکیبی گسترده از SKU به مشتریان ارائه دهیم و ترکیبات SKU را در همان کار ارائه دهیم. در نتیجه ، ما قادر به اجرای مسابقه ای اجرای کوتاه یا متوسط ​​در بالاترین سطح کیفیت هستیم. “

روابط تجاری Comexi و Totalflex از سال ۲۰۰۳ و با خرید اولین ماشین آلات توسط شرکت برزیلی آغاز شد. “ما از Comexi بسیار استقبال مثبت کردیم و به طور قابل ملاحظه ای با این شرکت شناخته شدیم زیرا مشخصات آن مشابه ما بود. از سال ۲۰۰۱ ، قبل از اولین خرید ما ، Comexi قبلاً از ما پشتیبانی فنی فلکسوگرافی می کرد که در برزیل بی نظیر بود. به موجب کمکسی ، ما با ارائه کیفیتی با کیفیت بالا که هرگز در منطقه ما دیده نشده است ، توانسته ایم خود را از نظر رقابتی متمایز کنیم. با هم ، ما در حال ایجاد یک اتحاد زیبا هستیم. ”، می گوید Clodoaldo Martins Neto.

Totalflex Indústria de Embalagens که دفتر مرکزی آن در شهر Jequié (باهیا) است ، در سال ۱۹۷۷ با نام Artplástico تاسیس شد.

در سال ۱۹۹۴ ، این شرکت توسط صاحبان فعلی آن خریداری شد. پس از سرمایه گذاری در فناوری ، که با خرید تجهیزات مدرن و با کارایی بالا به اوج خود رسید ، Totalflex Indústria de Embalagens خدمات مختلفی را در سال ۲۰۰۶ آغاز کرد ، سال ایجاد نام تجاری جدید Totalflex ، تبدیل شدن به یک رهبر بخش از یک صنعت اصلی. این شرکت در تهیه بسته بندی چند لایه انعطاف پذیر با دو یا چند لایه تخصص دارد و بسته بندی هایی را تولید می کند که خصوصیات و کیفیت محصولات مختلف را حفظ و حفظ می کند. Totalflex دارای مهر ABFlexo است که به شرکت های قابل توجه چاپ فلکسوگرافی داده شده و آن را در میان پنج شرکت برتر این بخش در برزیل قرار داده است.

پرس Comexi CI8 افست نتیجه ترکیب مزایای چاپ اندازه متغیر افست با فناوری درام مرکزی است. این بهترین راه حل برای اجرای کوتاه و متوسط ​​است ، تقاضای زمان برای بازار و کیفیت چاپ را در بر می گیرد ، هزینه عملیاتی را کاهش می دهد و تأثیر کمتری بر محیط زیست دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true