سیستم چاپ سه بعدی برای طراحی های چند ماده - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
سیستم چاپ سه بعدی برای طراحی های چند ماده

Infotech در همکاری با DELO یک سیستم چاپ سه بعدی برای طراحی های چند ماده ایجاد می کند. تکمیل شده توسط رزین های اپوکسی DELO با عملکرد بالا ، تولید قطعات با دامنه خاصیت فیزیکی مختلف را امکان پذیر می کند.

اینفوتک یک سیستم کاملاً خودکار و جدید ارائه داده است که مخصوص چاپ مواد مایع و ساختارهای چند ماده طراحی شده است. به لطف عملکرد موازی چندین هد توزیع ، می توان مواد مختلف را در یک مرحله چاپ پردازش کرد. تکمیل شده توسط رزین های اپوکسی DELO با عملکرد بالا ، تولید قطعات با دامنه خاصیت فیزیکی مختلف را امکان پذیر می کند.

هسته اصلی سیستم جدید یک واحد توزیع ویژه است که می تواند به حداکثر سه دریچه توزیع مختلف مجهز شود. بسته به خصوصیات رسانه فشار و ساختارهایی که باید توزیع شود ، کاربران می توانند از بین انواع شیرهای توزیع شده تثبیت شده مانند سوپاپ های جت ، دریچه های فشار زمان یا سیستم های توزیع پیچ استفاده کنند. هر دریچه روی یک محور عمودی جداگانه قرار می گیرد.

از آنجا که می توان هدهای توزیع را به طور موازی کار کرد ، ترکیب مواد مایع مختلف در یک فرآیند چاپ امکان پذیر است. محورهای خطی و کنترل یکپارچه در زمان واقعی حداکثر دقت توزیع را تضمین می کنند. تقسیم بندی ساختار و تخصیص قطعات به شیرهای مختلف توزیع در مدل STL ذخیره شده و به درستی در الگوی توزیع توسط نرم افزار برش دهنده پیاده سازی می شود. دوربینی که به همراه سر ربات در حال حرکت است ، موقعیت دقیق توزیع را تشخیص می دهد و همزمان برای کالیبراسیون سیستم توزیع استفاده می شود.

چاپ قابل اعتماد از ساختارهای عملکردی

برای تولید طرح های چند ماده ، نه تنها دقت سیستم بسیار مهم است ، بلکه مواد مورد استفاده نیز مهم است. در طی فرآیند چاپ بر روی سیستم Infotech ، مواد به صورت مایع استفاده می شوند و سپس تحت نور UV قرار می گیرند. ضخامت م layerثر لایه اعمال شده با اندازه گیری ارتفاع بدون تماس تعیین می شود. این اجازه می دهد تا در صورت لزوم فواصل کاری واحدهای توزیع به صورت پویا اصلاح شود. برای پخت ، سر لامپ UV نصب شده در سیستم آخرین مسیر را در امتداد کانتور طی می کند. بنابراین مواد بلافاصله به مقاومت نهایی خود می رسند.

ویژگی بارز مواد مایع DELO مناسب بودن آنها برای ترکیب و ویژگی عملکردی آنهاست. مواد چاپی با داشتن خواص شیمیایی مشابه ، چسبندگی بسیار خوبی به یکدیگر ایجاد می کنند و هنگام پخت خواص ایزوتروپیک را در تمام جهات چاپ نشان می دهند. علاوه بر این ، آنها عملکردهایی مانند شفافیت ، رسانایی یا انعطاف پذیری را فراهم می کنند.

از مواد DELO می توان برای چاپ قابل اعتماد اجزای سازنده عملکردهای مختلف استفاده کرد – به عنوان مثال ، اجزای با مناطق ثابت و انعطاف پذیر یا با مناطق شفاف و سیاه. سازه هایی با ضخامت دیواره کمتر از ۵۰۰ میکرومتر را می توان به راحتی ساختارهای پیچیده با برآمدگی ها یا برش های زیرین تولید کرد.

سیستم کاملاً خودکار برای ادغام در خطوط تولید موجود

کل فرآیند توزیع و پخت کاملاً خودکار است و همچنین تمیز کردن سوزن های توزیع کننده یا نازل های تخت. تمیز کردن می تواند در صورت لزوم انجام شود ، یا پس از تعداد مشخصی از چرخه یا اجزا یا پس از یک دوره زمانی مشخص.

سیستم جدیدی که بر اساس توزیع کننده دسکتاپ ثابت شده IP-500 ساخته شده است ، می تواند به عنوان یک سیستم مستقل مورد استفاده قرار گیرد. پیکربندی یکسان ماشین را می توان به راحتی با سلول های توزیع کننده در خط تطبیق داد. در سیستم انعطاف پذیر و مدولار ، از دستگاه های DELO مانند دریچه های جت و لامپ های پخت LED نیز می توان استفاده کرد.

این سیستم به ویژه برای توسعه نمونه های اولیه و تولید سری های کوچک مناسب است. مناطق معمول کاربرد اینگونه اجزای چاپ شده با مواد DELO شامل صنایع خودرو و ریز الکترونیک است ، زیرا مواد در برابر دما و محیط بسیار مقاوم هستند و دارای خواصی مشابه پلاستیک های با کارایی بالا هستند.

این سیستم دارای چندین هد توزیع است که می تواند به شیرهای مختلف مجهز شود. این اجازه می دهد تا از مواد مختلف در یک مرحله چاپ استفاده شود ، تولید اجزای عملکردی امکان پذیر است. (عکس: اینفوتک)

اخبار چاپ- چاپ سه بعدی - اخبار چاپ سه بعدی - چاپ دیجیتال - اخبار چاپ دیجیتال - اخبار چاپ دیجیتال سه بعدی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true