تکنولوژی چاپ دیجیتال: نرم افزار گردش کار برای رشد عملکرد پایدار و بر اساس تقاضا - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تکنولوژی چاپ دیجیتال:  نرم افزار گردش کار برای رشد عملکرد پایدار و بر اساس تقاضا

Shirtworks از Kornit Digital DTG ، راه حل نرم افزار گردش کار برای رشد عملکرد پایدار و بر اساس تقاضا استفاده می کند. “ما به Kornit مراجعه کردیم زیرا این یک راه حل یک فرآیند ارائه می دهد و جوهرهای آن مورد تایید GOTS است ، که برای ما بسیار مهم است.”

Kornit Digital ، رهبر بازار جهانی در زمینه تکنولوژی چاپ دیجیتال منسوجات ، اعلام کرد Shirtworks مستقر در انگلستان در حال اجرای سیستم تولید مستقیم پوشاک (DTG) Kornit Digital برای تحقق پایدار و بر اساس تقاضا است. علاوه بر پیاده سازی فن آوری Kornit DTG ، Shirtworks همچنین راه حل نرم افزاری جدید Kornit Workflow را خریداری کرده است ، محصولی که حاصل خرید اخیر Kornit از دروازه سفارشی مستقر در انگلیس است.

این نرم افزار ، قابلیت های مدیریت به پایان فرآیند تولید (از فروشگاه آنلاین تا حمل و نقل حمل و نقل) را فراهم می کند ، به مارک ها و شرکت کنندگان کمک می کند تا عملیات خود را برای افزایش کارایی ، پاسخگویی ، کنترل و دید افزایش دهند – مطابقت ایده آل برای سرعت ، تطبیق پذیری و تقاضای کیفیت خرده فروشی از بازار مصرف تجارت الکترونیکی که Shirtworks در آن فعالیت می کند.

Shirtworks  مارک ها و مصرف کنندگان خدمات در پنج قاره را ارائه می دهد ، و علاوه بر ارائه کیفیت برتر در زمان سریع ، افتخار می کند که اولین فروشگاه چاپ اروپا معتبر “ارگانیک” توسط انجمن خاک برای گلدوزی و چاپ روی صفحه است ، با استفاده از “تجارت عادلانه” مواد ، و به همه کارمندان دستمزد واقعی زندگی پرداخت می شود تا حداقل دستمزد زندگی ملی. آنها انواع مختلفی از لباس شخصی و لباس کار را شامل می شوند ، از جمله لباس های ورزشی ، ژاکت های بافتنی ، کلاه ، کت ها ، لباس کودکان و سایر قطعات.

آرون هاردن ، مدیر عامل برند می گوید: “پیراهن فروشی لباس های تزئین شده را برای همه صنایع فراهم می کند.” “ما یک مشتری بسیار متنوع داریم ، از مشتریانی که یکبار مصرف می گیرند تا مارک های کوچک و B2B های اخلاقی که تا هزار قطعه یا بیشتر نیاز دارند. ما به عنوان یک تزئین کننده اخلاقی شناخته می شویم ، هم برای صفحه نمایش و هم برای گلدوزی مورد تأیید GOTS. ”

Shirtworks با تکمیل قابلیت های چاپ روی صفحه با گلدوزی ، معتقد است که Kornit به آنها امکان می دهد تا لباس های کمتری را که به طور سنتی از روی صفحه نمایش چاپ می شوند ، به روشی که مطابق با استانداردهای کیفیت آنها باشد و در همه مقادیر سودآور باشد ، تولید کنند. هاردن انتظار دارد که سیستم Kornit ضمن کاهش استانداردهای بسیار بالای کنترل کیفیت لازم برای حفظ خدمات قوی به مشتری ، به کاهش هزینه های دستمزد آنها کمک کند.

فن آوری DTG Kornit از یک فرآیند اختصاصی چاپ تک مرحله ای و جوهرهای رنگدانه سازگار با محیط زیست استفاده می کند که هیچ اتلاف آب ایجاد نمی کند ، پارچه های مختلفی را با فشار دادن یک دکمه چاپ می کنید و برداشت های دیجیتالی پرتحرک و واقعی را با دوام برای شستشو ، مالش ، و ثبات سبک. از آنجا که سیستم عملاً به زمان نصب و کار نیاز ندارد ، هزینه چاپ کم و سازگار است ، از اولین قطعه سودآور است ، تولید نمونه را ساده می کند و با دقت تمام مشخصات طراحی را تکرار می کند. یک قطعه را می توان در عرض چند دقیقه چاپ ، خشک و آماده حمل یا پوشید.

هاردن می گوید: “ما به كورنیت مراجعه كردیم زیرا این یك راه حل یك فرآیندی ارائه می داد و جوهرهای آن مورد تائید GOTS است كه برای ما بسیار مهم است.” “توانایی مطابقت با Pantones نیز برای ما بسیار مهم است و کلیدی برای انتقال مشتریان چاپ صفحه به DTG است. ما همچنین یک محصول آماده خرده فروشی می خواستیم که بتواند در حمل و نقل قطره ای گسترش یابد. “

کریس گوویر می گوید: “پیراهن فروشی یکی از اولین مغازه های چاپ روی صفحه نمایش بود که وب سایت خود را تأسیس کرد و این روحیه انتظار و پیش بینی نیازهای مشتری است که باعث شده آنها توانایی تولید خود را با سیستم های کارآمد و سازگار با محیط زیست Kornit تکمیل کنند.” مدیر عامل KDEU. “Kornit افتخار می کند که فناوری را در اختیار شما قرار می دهد ، سرعت ، کیفیت و همه کاره را ارائه می دهد ، در حالی که به تقاضا برای شیوه های تجاری پایدار و مسئول تر پاسخ می دهد. ما مفتخریم که به Shirtworks توانایی های لازم را برای رشد فعالیت خود در بازار تجارت الکترونیکی درخواستی و همچنین پایبندی به رسالت و شهرت خود می دهیم. ”

برای اطلاعات بیشتر ، به Kornit Digital به آدرس www.kornit.com مراجعه کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true