اولین بطری های "شیشه ایمنی" انقلابی در صنعت بسته بندی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اولین بطری های “شیشه ایمنی” انقلابی در صنعت بسته بندی

VERESCENCE و شروع کارهایی که اولین بطری های “شیشه ایمنی” را راه اندازی می کنند…

پاریس –  Verescence ، پیشگام در راه حل های زیست محیطی برای بطری های لوکس ، با Verre Infini® در سال ۲۰۰۸ ، توسعه اولین بطری های “شیشه ایمنی” را برای شرکت فرانسوی What Matters ، ۱۰۰٪ برند دیجیتالی اعلام کرد. که روش جدیدی برای مصرف مراقبت از پوست ، بهداشت شخصی و محصولات تمیز کردن برای کاهش بی دردسر مصرف پلاستیک ارائه می دهد. برنامه ریزی شده برای بهار سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.
در نتیجه برخورد Verescence و What Matters ، بطری های “Glass Safety” محدودیت های فعلی شیشه را کنار می گذارند تا جایگزینی با مسئولیت محیط زیست برای پلاستیک ارائه دهند که به راحتی قابل بازیافت نباشد، شیشه اکنون با خیال راحت وارد حمام و خانه می شود

شارلوت کاتون ، بنیانگذار What Matters ، گفت:

بطری های شیشه ای ما به دلیل داشتن مقاومت دو برابر بالاتر از شیشه های معمولی ، به عنوان پوست دوم دارای یک پوشش لمسی نرم است که بر روی سطح شیشه اثر ضد لغزش می گذارد ، و هیچ خطری برای خانواده ندارد.

مقاوم در برابر لغزش، ایمنی شیشه به خصوص اطمینان بخش است زیرا در صورت شکستگی ، قطعات شیشه ممکن است در داخل پوست دوم بطری حفظ شود ، که خطر آسیب را کاهش می دهد. از دیدگاه زیست محیطی ، شیشه ایمنی در حلقه بازیافت شیشه باقی می ماند.

ساموئل یواخیم ، مدیر نوآوری در Verescence ، توضیح داد:

فناوری انحصاری ما The Unbreakable – Safety Glass ضمن حفظ خواص ذاتی ، مقاومت مکانیکی شیشه را تقویت می کند. یک لایه بسیار نازک از پلیمر که روی سطح شیشه اعمال می شود ، باعث جذب شوک می شود. بطری های ما ۱۰۰٪ قابل بازیافت هستند. پوشش مبتنی بر هیدرولیک نه حاوی حلال است و نه PVC و مطابق با استاندارد NF EN 71-3 مربوط به ایمنی اسباب بازی های کودکان است.

این اولین کاربرد ثبت اختراع Verescence است. برای شیشه ساز ، پروژه What Matters گام بعدی را از نظر بسته بندی های سازگار با محیط زیست ، مطابق با روند “Glassification” و دموکراتیک سازی مجدد قابل ترمیم در می آورد.

توماس ریو ، مدیر عامل Verescence ، اظهار داشت:

Verescence از نظر راه حل های زیست محیطی پیشگام است. از این منظر ، پروژه What Matters ، که روش جدیدی را برای مصرف ارائه می دهد ، با رویکرد ما برای توسعه پایدار سازگار است. حمایت از این استارت آپ نوآور امیدوار کننده سرمایه گذاری برای آینده است.

فرانک لادوس ، بنیانگذار What Matters ، اضافه کرد:

ما از این همکاری با Verescence ، پیشرو در بسته بندی شیشه ای با طراحی محیط زیست ، که به ما این فرصت را داد تا با ارائه تخصص و دسترسی به یک فناوری کاملاً جدید در بازار ، پروژه خود را توسعه دهیم بسیار افتخار می کنیم. ما از تیم Verescence بسیار سپاسگزاریم که در کمتر از یک سال در صنعت سازی این نوآوری بسته بندی چابکی نشان داده اند.

به عنوان اولین گام ، What Matters پیش نمایش اولین نمونه های ایمنی شیشه را در یک کنفرانس در کنگره PCD در پاریس ، پنجشنبه ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ ارائه می دهد. راه اندازی رسمی در آوریل ۲۰۲۰ ، به طور خاص در what-matters.fr .

درباره شرکت  Verescence،  طراحی بسته بندی خاص

Verescence رهبر جهانی در تولید بطری های شیشه ای برای صنعت عطر سازی و آرایشی است و ظرفیت تولید ۵۰۰ میلیون بطری در سال را دارد. Verescence از طریق راه حل های با کیفیت بالا ، سازگار با محیط زیست و نوآورانه شیشه مشتریان خود را تأمین می کند. این شرکت دارای بیش از ۱۲۰ سال تخصص شیشه و یک اثر جغرافیایی منحصر به فرد (۳ سایت تولید شیشه و ۴ سایت تزئینات ، که سه مورد از آنها در فرانسه است) ، این شرکت را به عنوان شریک انتخاب بزرگترین بازیکنان بازار زیبایی جهان تبدیل کرده است.

در سال ۲۰۱۹ ، این شرکت ۲۳۰۰ نفر را در سراسر جهان استخدام کرد و به فروش ۳۰۹ میلیون یورویی دست یافت. پروژه جدید شرکتی ، «Verescence 2022 – Forming The Future» ، هدف آن است که این گروه را به عنوان رهبر جهانی در صنعت زیبایی پایدار معرفی کند و با یک طرح سرمایه گذاری ۱۲۲ میلیون یورویی همراه است.

درباره Matters

What Matters یک برند ۱۰۰٪ دیجیتال است که راهی جدید در مصرف محصولات مراقبت از پوست ، بهداشت شخصی و تمیز کردن ارائه می دهد. پیشنهادی سازش ناپذیر برای همه قبایل. فرمول های ارگانیک ، موثر و دلپذیر. یک بسته بندی مخصوص “زندگی واقعی”: بطری هایی را در “شیشه ایمنی” و دوباره شارژهای محیطی طراحی کنید تا بدون زحمت مصرف پلاستیک را کاهش دهید. یک سرویس برتر: یک توصیه شخصی برای اولین سبدهای شما و تحویل متناسب با مصرف ، بدون هیچ گونه تعهدی.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true