کنفرانس ها و رویدادهای AWA AWAVirtual راه اندازی شد... - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

AWA الكساندر واتسون همكاران AWAVirtual به عنوان بخشی از آن است  راه اندازی شده است
تجارت و کنفرانس ها و رویدادهای AWA – بستری از رویدادهای آنلاین صنعت مجازی ، مکمل کنفرانس ها و سمینارهای فیزیکی قدیمی AWA Alexander Watson Associated AWAVirtual را به عنوان بخشی از تجارت و کنفرانس های AWA خود راه اندازی کرده است – بستری از رویدادهای آنلاین صنعت مجازی ، که مکمل کنفرانس ها و سمینارهای فیزیکی قدیمی و قابل احترام شرکت است.

اولین رویداد AWAVirtual در آگوست سال ۲۰۲۰ برگزار شد ، و پس از آن تعدادی کنفرانس و سمینار برگزار شد که به دلیل تأثیر COVID-19 از رویدادهای فیزیکی سنتی متمرکز شدند.

ابتکار استراتژیک

AWAVirtual برای ایجاد یک مدل کنفرانس و سمینار مجازی جدید و پایدار با همکاری رویدادهای فیزیکی سنتی AWA ایجاد شده است. “AWAVirtual یک ابتکار استراتژیک است که از یک نیاز عملی متولد می شود و فعالیت های کنفرانس ها و رویدادهای AWA را به عنوان برنامه های رشد خود پیش می برد ، و عمودی صنعتی را که در آن با اطلاعات ، بینش و همکاری لازم برای موفقیت تخصص داریم ، افزایش می دهد. کوری راردون ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت AWA Alexander Watson Associated می گوید.

ثبت سطح شرکت کنندگان

در سال ۲۰۲۰ ، طبق گفته مدیر کنفرانس ها و رویدادهای AWA ، فرانچسکو تیکا ، “سطح مشارکت در رویدادهای AWAVirtual 2020 ما بیش از انتظار اسپانسرها و خود ما بود ، ارائه اشتراک اطلاعات ، قرار گرفتن در معرض بازاریابی و فروش بالقوه منجر به صدها نماینده بیشتر از یک رویداد فیزیکی ، به ویژه در این زمان COVID ‘. این رویدادها شامل موضوعاتی نظیر آستر رهاسازی ، برچسب زدن بدون آستر ، برچسب زدن به صورت کلی ، تزئین محصول و وسایل الکترونیکی و برچسب زدن آستین کوچک شد.

برنامه های آینده

کنفرانس ها و رویدادهای AWA در حال برنامه ریزی برای گسترش فعالیت های AWAVirtual خود در آینده ، در کنار کنفرانس ها و رویدادهای اصلی صنعت خود است که اشتراک مهم اطلاعات و انجمن های مهم شبکه را فراهم می کند. کوری ریدرون می گوید: when ما مشتاقانه از اسپانسرها ، سخنرانان و نمایندگان استقبال می کنیم تا در یک کنفرانس یا سمینار AWA در صورت ملاقات فیزیکی ایمن و عملی باشند. تا آن زمان ، ما همچنان به اشتراک مطالب و اطلاعات از طریق رویدادهای AWAVirtual ادامه می دهیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true