اوه!مدیا از بازگشت درآمد در سه ماهه آخر سال گفت - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اوه!مدیا از بازگشت درآمد در سه ماهه آخر سال گفت

اوه! مدیا یک شرکت تبلیغاتی و رسانه ای محدود در استرالیاست که در سیدنی استرالیا مستقر است. این شرکت توسط کوک (Brendon Cook) به عنوان شبکه باز استرالیا در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است. این آژانس تبلیغاتی یکی از بزرگترین آزانس ها در زمینه تولید محصولات تبیلغاتی خانگی است.

 

اوه! مدیا از بازگشت قابل توجه “درآمد” برای فصل آخر سال با بازگشت مخاطبان پس از کاهش محدودیت های ویروس کرونا گزارش داد.

این آژانس تبلیغاتی انتظار دارد درآمد سال مالی بیش از ۴۲۰ میلیون دلار باشد که نسب تبه ۶۴۹٫۶ میلیون دلار سال قبل (۲۰۱۹) بسیار کمتر است.

در به روزرسانی معاملات امروز صبح ، شرکت رسانه ای خارج از خانه گفت که حجم مخاطبان در خیابان و خرده فروشی در ماه نوامبر ۸۷٪ از سطح ۲۰۱۹ خود را ردیابی می کند ، در حالی که در اواسط آوریل سال جاری حدود ۵۰٪ بود.

در نتیجه بهبود مخاطبان ، این کسب و کار انتظار دارد که درآمد سالیانه آن بین ۴۲۰ تا ۴۳۰ میلیون دلار باشد ، بسته به میزان درآمد آژانس تبلیغاتی آه! مدیا در دو هفته آخر دسامبر به نوشتن ادامه می دهد.

تبلیغات - اخبار تبلیغات - رسانه - اخبار رسانه - اخبار اوه رسانه - تبلیغات خارجی

مدیر عامل این آزانس می گوید: اوه!مدیا از موقعیت خوبی برخوردار است تا بتواند بهبود مداوم رشد مخاطب و تبلیغات موثر را اعمال کند.

کوک می گوید: “در حالی که آژانس تبلیغاتی به طور واضح تحت تأثیر ترین رسانه در دوره COVID-19 از مارس تا سپتامبر بود ، اما به شدت بازگردانی می شود.”

وی ادامه داد: “استراتژی ما همچنان بر بهره گیری از محرک های اصلی مثبت ساختاری رشد در خارج از خانه و استفاده از سبد محصولات متنوع ما با پشتیبانی داده ها ، جهت ارائه نتایج برای تبلیغ کنندگان متمرکز است.

“ما به نقشی که در طول COVID-19 ایفا کرده ایم ، افتخار می کنیم ، با دارایی های ما برای انتقال پیام های بهداشت عمومی در سراسر کشور ، کمک به اطلاع رسانی به استرالیایی ها. من همچنین می خواهم از کارمندان و سایر سهامداران اصلی – سهامداران ، بانک ها ، شرکای تجاری و دولت های مختلف – برای حمایت در طی یک Q2 و Q3 بسیار چالش برانگیز تشکر کنم. ”

اوه! رسانه می گوید که تا ۳ ژانویه واجد شرایط برنامه JobKeeper است و انتظار دارد از سپتامبر تا ژانویه حدود ۱۱ میلیون دلار یارانه JobKeeper دریافت کند.

این شرکت پیش بینی می کند بدهی خالص در پایان دسامبر بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون دلار باشد.

در این مورد چیزی برای گفتن دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید. یا اگر اخبار یا اخباری دارید ،  به آدرس sanate5th@gmail.com برای ما بنویسید

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true