Direct Edge با هایدلبرگ دستگاه چاپ دیجیتال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Direct Edge با هایدلبرگ دستگاه چاپ دیجیتال

Direct Edge با تمرکز بر قیمت های رقابتی ، کیفیت چاپ برتر و سرعت بالا به جمع چاپگرهای سراسر کشور می پیوندد که از ارائه دهندگان چاپخانه دیجیتال فعلی خود تغییر می کنند و Versafire را از هایدلبرگ انتخاب می کنند. Direct Edge از سال ۲۰۰۱ شروع به کار کرد و به سرعت از یک سرویس بزرگنمایی عکس با فرم بزرگ به یک شرکت ارتباطات چاپی جامع با چهار امکان در کالیفرنیا و کلرادو تبدیل شد.

Direct Edge با نگاه به ادامه رشد در سراسر کشور به یک راه حل قوی تر برای چاپ دیجیتال احتیاج داشت که این امکان را برای شما فراهم کند تا محصولات پیشرفته و بصری را برای مشتریان خود ارائه دهد. این شامل نیاز به تولید حجم زیاد با بهترین زمان کار در کلاس بود ، که باعث شد Direct Edge یک نسخه Versafire EP از هایدلبرگ را برای محل آناهیم ، CA خریداری کند – جایگزین چاپخانه دیجیتال از یک تولید کننده رقابتی.

کیفیت برتر چاپ ، قیمت و خدمات مناسب تر

Direct Edge قصد دارد یک فروشگاه یک طرفه برای مشتریان خود باشد – از طریق پست الکترونیکی و بروشورها گرفته تا نمایشگرهای پیچیده POP ، بیلبوردهای بزرگ و استادیوم ها برای مجموعه متنوعی از مشتریان خود در خرده فروشی ، رستوران ، غذا و نوشیدنی ، رویداد و مکان های بزرگ بازارها Direct Edges برای ارائه چنین گستره وسیعی از محصولات ، به ماندن در پیشگامان فناوری – تمرکز بر کیفیت ، قیمت مناسب و خدمات برتر برای مشتریان خود افتخار می کند.

Direct Edge در مواجهه با تقاضاهای روزافزون در زمینه چاپ دیجیتال مشاغل خود همراه با افزایش زمان خرابی با چاپخانه قبلی خود ، به یک راه حل قابل اطمینان تر نیاز داشت که به طور قابل توجهی کارایی آن را بهبود بخشد.

Direct Edge نسخه Versafire EP را نصب کرد ، با سرعت حداکثر ۱۳۵ صفحه در دقیقه و زمان پیشرو در صنعت ، تولید کلی آن را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. طبق گفته بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، رایان بروکنر ، “خارج از افزایش کارایی و سرعت ، Versafire همچنین هزینه خرید بسیار رقابتی و هزینه کلیک را ارائه داد. به روزرسانی بیشتر به معنای بهره وری بیشتر است – همه اینها برای ما برابر با یک نتیجه نهایی سالم است. ”

اخبار چاپ - اخبار چاپ دیجیتال - چاپ دیجیتال- چاپ لارج فرمت - اخبار تبلیغات - اخبار چاپ و تبلیغات

اندازه ورق بزرگتر Versafire تا ۱۳ “x 27.5” و دامنه گسترش یافته بستر نیز به افزایش درآمد و توان دیجیتال Direct Edge کمک می کند. “با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال قبلی ، ما فقط قادر به چاپ تعداد بسیار محدود مصنوعات و ضخامت ها بودیم که بعضاً به یک چالش تبدیل می شد. ما اکنون بهتر قادر به پشتیبانی از نیازهای مشتریان خود با Versafire هستیم. “، مدیر کوچک قالب ، چیس الیوت گفت. علاوه بر پیشنهادات پیشرفته بستر برای مشتریان خود ، Direct Edge همچنین از قوام رنگ برتر Versafire برای یک مزیت رقابتی بزرگ نسبت به سایر ماشین های مشابه در بازار یاد می کند.

رهبران صنعت: متعهد به چاپ با کیفیت و قابلیت اطمینان هستند

Direct Edge با داشتن تنها یک نصب دیگر هایدلبرگ بین همه مکانهای خود ، چاپخانه قدیمی Speedmaster ، در میان بسیاری از مشتریان “غیر سنتی” است که دیجیتال هایدلبرگ را انتخاب می کنند. طبق گفته الیوت ، “به عنوان رهبران صنعت كه متعهد به كیفیت و قابلیت اطمینان هستند ، Direct Edge علاقه مند به مشاركت با شرکتی بود كه از همان ارزش ها برخوردار است.”

در حالی که ثابت شده است که خود دستگاه تصمیم مستقیمی برای Direct Edge است ، اما کل “تجربه هایدلبرگ” بیش از انتظارات شرکت بوده است. “از نمایش مستقیم محصول تا آموزش و نصب مختصر ،” هایدلبرگ کل روند فروش را بسیار نرم و آسان کرد. آنها واقعاً با ما کار کردند تا قیمت گذاری و هزینه کلیک را که ما برای دستیابی به آن تلاش کردیم ، بدست آوریم. ” پس از نصب ، تیم پشتیبانی فنی هایدلبرگ همچنان در پاسخگویی سریع خود ادامه داده است ، که به حذف هرگونه خرابی قابل توجه در Direct Edge کمک کرده است. اکنون ۱۸ ماه پس از نصب اولیه ، Direct Edge به دنبال جایگزینی یک پرس دیجیتالی دیگر با نسخه Versafire جدید در دفتر Denver خود است.

درباره Direct Edge

Direct Edge در سال ۲۰۰۱ توسط Ryan Brueckner و Ryan Clark با هدف چاپ بزرگنمایی های عکس با فرمت بزرگ با قیمت های مقرون به صرفه تاسیس شد. Direct Edge با تلاش برای گفتن “بله” و تعهد خود در ایجاد مشارکت طولانی مدت با مشتری ، به سرعت به یک شرکت ارتباطات چاپی تبدیل شد و راه حل های بصری فراتر از سطح چاپ را ارائه داد. امروزه Direct Edge با ترکیب آخرین پیشرفت های فنی با اعضای تیم بسیار آموزش دیده و پرشور ، در حالی که به کیفیت ، مقرون به صرفه بودن و مراقبت از مشتری استثنایی برای کمک به مشتریان در جهت بالا بردن مارک های تجاری ، پیشنهادات خود را گسترش می دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true