WRAP می گوید پلاستیک انگلیس تغییر می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
WRAP می گوید پلاستیک انگلیس تغییر می کند

داده های حاصل از WRAP نشان داده است که پلاستیک “غیرضروری” در سال ۲۰۱۹ با افزایش میزان بازیافت بسته بندی پلاستیکی ۴۰٪ کاهش یافته است.
این سازمان گفت که ۴۰۰ میلیون مورد طبقه بندی شده به عنوان “مسئله دار یا غیرضروری” توسط اعضای طرح پیمان پلاستیک انگلیس فروخته شد. اقلام پلاستیکی که غیرضروری تلقی می شوند شامل نی ، همزن و جوانه های پنبه هستند.

علاوه بر این ، بازیافت بسته بندی پلاستیک در انگلیس از ۴۴٪ در ۲۰۱۸ به ۵۰٪ در ۲۰۱۹ افزایش یافته است. میانگین محتوای بازیافت شده نیز از ۹٪ در ۲۰۱۸ به ۱۳٪ در ۲۰۱۹ رسیده است

اعضای این پیمان عبارتند از هاینز ، تسکو ، دانون ، پپسی کو ، وایتروز ، کوکاکولا ، یونیلیور ، اسدا و موریسون.

مارکوس گوور ، مدیر اجرایی WRAP گفت: “مطمئناً ما همیشه باید کارهای بیشتری انجام دهیم تا جاه طلبی جسورانه خود را برای سال ۲۰۲۵ انجام دهیم. من مشتاقانه منتظر هستم که اعضای پیمان پلاستیک انگلیس پلاستیک های غیرضروری بیشتری را حذف کرده و قابلیت بازیافت بسته بندی را در سال ۲۰۲۱ بیشتر کنند.

بازیافت- چاپ و تبلیغات - وبسایت - خلاقیت - نقش کسب و کار، برند - بازاریابی - چاپخانه، مدیریت، تبلیغات، چاپ و تبلیغات، بسته بندی - پایگاه خبری صنعت پنجم - چاپ دیجیتال

 

“توسعه راه حل هایی برای غلبه بر چالش های بازیافت بسته بندی های انعطاف پذیر پلاستیکی یک اولویت ویژه خواهد بود. نقاط جمع آوری کیسه های پلاستیکی و فیلم ها در سوپرمارکت ها گام مهمی در مسیر درست است ، اما ما برای ساختن این کارها به همه سوپرمارکت ها برای جمع آوری تمام فیلم های پلاستیکی نیاز داریم. ما با هم میتوانیم. با هم خواهیم بود. ”

وزیر محیط زیست ربکا پاو اضافه کرد: “من از دیدن پیشرفت پیمان پلاستیک انگلیس که یکی از بزرگترین تهدیدات محیط زیست ما را حل می کند بسیار خوشحالم و من از همه کسانی که در این پروژه حیاتی کار می کنند تشکر می کنم.

“ما باید برای مقابله با پلاستیک های غیر ضروری به جلوتر و سریعتر برویم ، و به همین دلیل است که اخیراً عرضه نی پلاستیکی ، همزن و جوانه های پنبه ای را ممنوع کرده و گسترش شارژ کیسه حامل یکبار مصرف را به همه خرده فروشان که قبلاً فروش ۹۵٪ را در سوپرمارکتهای اصلی کاهش دهید. “

true
true
true
true
  1. آرام

    خبر خوب امروز.
    با آرزوی حذف پلاستیک از صنعت بسته بندی و این کره خاکی.

  2. hasti zahedi

    che khabare khobi. khodakoneh pelastic az zendegiha hazf beshe.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true