رازهای فروش و توزیع آمازون - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رازهای فروش و توزیع آمازون

آمازون یکی از شرکت های اینترنتی و فروش کالای پر سر و صدای جهانی است. اینکه آمازون چگونه اجناس خود را به فروش می رساندو بعد از فروش چگونه آنها را توزیع می کنند حائز اهمیت است. برای فروش محصول ابتدا باید چگونگی توزیع خدمات را مد نظر گرفت. در این مقاله سعی شده که در رابطه با توزیع محصولات و کالاها بحث شود.

با توجه به بررسی هاي انجام شده، در خصوص کشور هایی که در آنها آمازون بیشترین تعداد محل توزیع خدمات را دارد، ایالات متحده با ۴۶۶ واحد در جایگاه نخست قرار گرفت.

طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط International MWPVL ،آمازون حداقل ۲۱ میلیون متر مربع از کل فضاي توزیعی خدمات جهان را در اختیار دارد. بر اساس آمار به دست آمده قابل ذکر است که بیشترین محل هاي توزیع خدمات آمازون به ایالات متحده با ۴۶۶ واحد در حال حاضر و محل هاي برنامه ریزي شده در آینده، تعلق دارد.

به دنبال آن، هند با ۱۴۱ واحد محل توزیع خدمات آمازون در حال حاضر و در آینده، در جایگاه دوم قرار گرفت. این در حالی است که بریتانیا با ۹۶ واحد محل توزیع، در جایگاه سوم قرار گرفت.

در نمودار ارائه شده، کشورهایی که آمازون در حال حاضر و در آینده بیشترین تعداد محل توزیع خدمات را در آنها دارد، مشاهده می کنید؛

توزیع و فروش آمازون

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true