خرده فروشی آنلاین - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
خرده فروشی آنلاین

این روزها کسب و کار اینترنتی جایگاه ویژه ای در کسب و کارهای بسیاری از ایرانیان دارد. محصولات تولید شده بوسیله هنرمندان ناشناس با اینترنت و شبکه های اجتماعی معرفی و سپس به فروش می رسند. در این بین هم خریدار از خرید خود راضی است چرا که از هنرمند آن را خریداری کرده و هم فروشنده چرا که برای عرضه محصول خود بدون واسطه کار فروش را انجام می دهد.

پیش بینی هاي انجام شده حاکی از آن است که اینترنت در دهه آینده، نقش بسزایی در صنعت خرده فروشی بریتانیا ایفا خواهد کرد. در حال حاضر با توجه به تجزیه و تحلیل هاي انجام شده، قابل ذکر است که ۱۹ درصد از کل خرده فروشی بریتانیا، آنلاین انجام می شود.

پیش بینی می شود که این میزان تا سال ۲۰۲۴ به ۸٫۳۳ درصد و تا سال ۲۰۲۸ به ۵۳ درصد افزایش پیدا کند. در ادامه، قابل ذکر است که این مسئله چالش بزرگی براي خرده فروشان ایجاد خواهد کرد و فروشندگان باید محدوده توزیع محصولات را به سمت سلیقه مشتریان سوق دهند.

از سویی دیگر، در آینده اي نه چندان دور، صنعت خرده فروشی به دست جوانانی که با اینترنت بزرگ شده اند خواهد افتاد که بیش از نیمی از جمعیت بریتانیا را شامل می شود. در نمودار ارائه شده، میزان خرده فروشی آنلاین در بریتانیا در حال حاضر و پیش بینی آن در سال هاي آتی را مشاهده می کنید؛

پیش بینی میزان خرده فروشی آنلاین در بریتانیا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true