رازهایی از بازاریابی وابسته- تبليغات وابسته - تبليغات وابسته اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رازهایی از بازاریابی وابسته- تبليغات وابسته

استفاده از «گزارش‌هاي رايگان» براي افزايش فروش اينترنتي

۱-۶- چگونه قدم به قدم،‌يك «گزارش رايگان» ساخت.

خلق گزارش‌هاي رايگان راهي است براي جلب و جذب توجه مردم به سوي تبليغات وابسته و كالاهايي كه قصد فروش آنها را داريد. ترفند كار به اين شكل است كه با يك «گزارش رايگان» كه مردم خواهان خواندن آن است،‌ خود را به آنها و گروه‌هاي بزرگتر بشناسانيد.

در اينجا راهنمايي‌هاي براي نوشتن يك گزارش رايگان آورده شده كه در جذب توجه مردم به شما كمك خواهد كرد.

هم چنين طرح و نقشه‌هايي خواهيد يافت كه به شما نشان مي‌دهد چگونه خوانندگان را ترغيب كنيد بر لينك‌هاي موجود در گزارش و تبليغاتي كه در صفحات گزارش رايگان وجود دارند كليك كنند.

اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه مطالب گزارش رايگان خود را مشخص كنيد. تا اندازه اي، اين مطالب متاثر از كالاهايي هستند كه شما قصد داريد از طريق متن گزارش يا تبليغات،‌نظر مردم را به سمت آنها جلب كنيد. در عين حال،‌شما نياز به يك موضوع اصلي داريد تا به اندازه كافي بر آن متمركز شويد و حاصل كار يك مقاله آموزنده باشد،‌ بدون اين كه ابهاماتي در ذهن خواننده به وجود آوريد.

مثلاً،‌ به جاي اين كه يك مقاله كلي راجع به مديريت اداري بنويسيد،‌ مي‌توانيد يك موضوع جزئي تر مانند «۷ برخورد موثر با كاركناني كه هميشه دير مي‌آيند» انتخاب كنيد. با تمركز بر روي يك بعد از مديريت اداري،‌ مي‌توانيد از دو جنبه به خودتان كمك كنيد.

اول، موضوعي را انتخاب مي‌كنيد كه به آساني بتوانيد راه و مسير آن را در موتورهاي جستجوگر پيدا كنيد. دوم،‌ براي تمام گزارشات بر اصل و اساسي تكيه مي‌كنيد كه بتواند بر جنبه‌هاي ديگر مديريت كارآمد اداري متمركز شود.

نكته‌اي كه بايد به ذهن بسپاريد اين است كه مردم دوست دارند داستان بخوانند. اين بدان معنا نيست كه شما بايد با هر آنچه كه به ذهنتان مي‌رسد يك داستان بلند بالا بسازيد. فقط به ياد داشته باشيد كه مثال‌هاي سريع و كوتاه مي‌توانند منظور و هدف شما را بهتر منتقل سازند و در چشمان خواننده حكم بازخواني و روايت يك قطعه را ايفا مي‌كنند. اين خواننده شما را تشويق مي‌كند تا ادامه دهد در نتيجه مي‌تواند بفهمد كه موضوع بعدي داستان كوتاه شما چه خواهد بود.

هم چنين تمركز بر اين موضوع براي شما اين امكان را فراهم مي‌آورد كه هرگونه لينك يا تبليغاتي كه بتواند به نحوي به موضوع كمك كند ضميمه سازيد. استفاده از لينك‌هايي كه در متن با معنا و جالب باشند بسيار مهم است.

بدون انجام اين كارها،‌ قطار انديشه و هدايت خواننده به سادگي از ريل خارج خواهد شد و قبل از ارائه لينك يا هرگونه تبليغاتي از كار خواهد افتاد.

به خاطر داشته باشيد كه درآمد شما از گزارش رايگان هنگامي به دست مي‌آيد كه افراد بر روي لينك‌ها و سايت‌هاي بازرگاني يا تبليغاتي كليك كرده و در بعضي موارد يك كالا را خريداري نمايند.

اگر محتواي متن با خود متن هماهنگي و تناسب لازم را داشته باشند،‌ طبيعي به نظر مي‌رسد كه افراد بر روي لينك كليك كنند و در آنچه كه در طرفي ديگر وجود دارد سرمايه گذاري نمايند.

پخش گزارش رايگان شما مي‌تواند به آساني ارائه آن در سايت‌هاي تبليغاتي طبقه بندي شده باشد كه به شما اجازه مي‌دهد گزارش خود را رايگان ارسال كنيد يا به سادگي قرار دادن آن در يك لينك با امضاي خودتان و ارسال آن براي گفتگوها و بحث‌هاي آزاد باشد.

اطمينان حاصل كنيد كه از سايت‌هاي تبليغاتي طبقه بندي شده‌اي استفاده مي‌كنيد كه در حال حاضر معاملات بسياري در آن صورت مي‌گيرد. شما به آساني مي‌توانيد براي افراد جرياني را تنظيم كنيد كه بي نهايت بر گزارش رايگان شما در صفحه وب كليك و يا از طريق ايميل گزارش رايگان شما را دريافت كنند.

به خاطر داشته باشيد كه صفحات وب به شما اجازه مي‌دهند كه تبليغات بر روي صفحات و يا لينك‌ها را در متن بگنجانيد. اگر شما در ابتدا استطاعت آن را نداشتيد كه وب سايت خودتان براي انجام چنين منظوري آماده و هماهنگ كنيد،‌ مي‌توانيد تا اندازه‌اي درآمد كسب كنيد و سپس گزارش رايگان را به سايت خودتان منتقل كنيد.

گزارش رايگان خود را به صورت آنلاين به نمايش درآوريد،‌ در سايت‌هاي طبقه بندي شده آنلاين به تبليغ آن بپردازيد و هم چنين اطمينان حاصل كنيد كه در بحث‌ها و گفتگوهاي آزاد راه يافته و به خوبي در موتورهاي جستجوگر جاي گرفته ايد تا در دنيا ميزان موفقيت شما در روش «گزارش رايگان» مشخص شود. چرا از همين امروز دست به كار نمي‌شويد تا ببينيد در يك ماه آينده چه درآمدي نصيبتان مي‌شود؟

 

۲-۶- لينك‌هاي وابسته را در گزارش رايگان خود بگنجانيد.

يكي از دلايل نوشتن گزارش‌هاي رايگان بخش و انتشار لينك‌هاي وابسته است. در اينجا،‌ بعضي از موقعيت‌ها اشاره شده كه نشان مي‌دهند چگونه يك لينك را در متن گزارش‌هاي رايگان خود را بگنجانيد و از اين طريق پول خوبي به جيب بزنيد. يكي از كارهاي اساسي كه بايد انجام دهيد اين است كه اطمينان حاصل نماييد نحوي قرار گيري لينك‌ها با متن گزارش همخواني كامل دارد. هدف اين است كه خواننده حين خواندن گزارش،‌ به لينك شما برسد.

وجود و حضور لينك آشكار و واضح است. مثل هميشه با فونت آبي،‌ كه زير آن خط نكشيده شده است. چيزي كه شما به آن نياز داريد اين است كه خواننده با لينك شما برخورد كند و ببيند كه آيا با آن چه كه مشغول خواندن آن است مربوط است يا نه و سپس تصميم بگيرد كه قبل از ادامه بر لينك كليك كند.

اگر لينك‌هاي شما توجه خواننده را به خود جلب نكند،‌ اجراي اين راه حل به اين سادگي نيست.

استفاده از نام‌هاي نامناسب براي لينك‌ها كه هيچ هدف ظاهري ندارند و خواننده را به شدت تكان مي‌دهند نه تنها باعث مي‌شوند كه كاربر بر لينك نكند،‌ حتي ممكن است او را از ادامه خواندن باز دارد و به صفحه ديگري ببرد.

وقتي صحبت از فوت و فن گنجاندن يك لينك در گزارش مي‌شود، اصول و نكاتي براي انجام و اتمام آن وجود دارد:

اول،‌شما به يك منبع مستند نياز خواهيد داشت كه آن را با لينك هايتان تنظيم كنيد. به اين منظور،‌ در برنامه پردازش لغات خود يك صفحه سفيد باز كنيد.

هم چنين مكاني كه دوست داريد در آن لينك خواننده داشته باشد مشخص كنيد.

URL را كه مي‌خواهيد به عنوان يك لينك بسازيد برجسته و پر رنگ كنيد. سپس راست كليك كرده و يا از «Control» و «C» در صفحه كليدتان استفاده كنيد تا كپي URL را شروع شود. صفحه سفيد پردازش لغات خود را باز كرده و لينك را در صفحه وارد كنيد (Paste). اين جريان را تا بريدن (Cut) و چسباندن (Paste) تمامي لينك‌هايي كه مي‌خواهيد از آنها براي گزارش رايگان خود استفاده كنيد، ادامه دهيد.

در واقع، شما در حال تشكيل يك صفحه منبع هستيد كه مي‌توانيد از آن در مراحل بعد استفاده كنيد. صفحه‌اي كه مستلزم عمل گنجاندن لينك در متن گزارش آزاد و رايگان شماست.

در مرحله دوم كارتان، گزارش خود را بنويسيد. واژگان كليدي را كه قصد داريد از آن‌ها به عنوان اسامي براي لينك‌ها در متن تان استفاده كنيد، به گزارش خود اضافه كنيد. اين كار به شما اجازه مي‌دهد تا با درج لينك به آسان ترين روش ممكن به كار خود ادامه دهيد و مكان‌هاي حذف شده را از قبل داشته باشيد.

به خاطر بسپاريد كه شما به متني نياز داريد كه روان و سليس باشد و توجه خواننده را به خود جلب كند. لينك‌ها بايد به عنوان تنه اصلي گزارش مطرح شوند و نه به گونه‌اي به نظر آيند كه انگار بي هيچ دليلي به گزارش چسبانده شده اند.

دقت لازم را به شيوه‌اي كه گزارش خود را مي‌سازيد مبذول كنيد. شما بايد قادر باشيد تعدادي لينك و لغات مهم كليدي را كه به گزارش آزاد شما كمك مي‌كند تا در جستجوها حضور پيدا كند به متن بيفزايد.

پس از آن، كار درج لينك هايتان را شروع كنيد. شما مي‌توانيد اين كار را با خواندن گزارش تمام شده انجام دهيد. به محض اين كه مكاني يافتيد كه به نظرتان براي درج يكي از لينك‌ها مناسب است، به صفحه مستند ذخيره شده خود رجوع و لينكي را كه مي‌خواهيد درج كنيد مشخص نماييد.

لينك مشخص شده را بر جسته نماييد و از مان روال براي كپي و چسباندن استفاده كنيد. مانند آنچه كه هنگام ساخت صفحه منبع انجام داديد. لينك منظور با فونت آبي و يا زير آن خط كشيده شده با توجه به معيارها و ضوابطي كه انتخاب كرده ايد ظاهر خواهد شد.

توجه كنيد كه اگر از مايكروسافت ورد براي نوشتن گزارش رايگان و آزاد استفاده مي‌كنيد، به آساني مي‌توانيد در گزارش خود، متني را كه مي‌خواهيد از آن براي هدايت لينك استفاده كنيد برجسته و سپس بر نوار «Insert Hyperlink» كليك نماييد.

از آنجا كه صفحه‌اي باز مي‌شود كه به شما اجازه مي‌دهد URL را كه مي‌خواهيد با لغات يا عباراتي كه انتخاب كرده ايد مرتبط سازيد تايپ يا وارد كنيد. اين كار به طور خودكار لينكي را در صفحه براي شما ايجاد مي‌كند و اين امكان را فراهم مي‌آورد كه با استفاده از هر واژه يا جمله‌اي كليدي به سايت يا تبليغات وابسته دست يابيد.

اطمينان حاصل كنيد كه پس از درج لينك ها، صفحه را ذخيره كرده ايد. در اين مرحله، تنها بايد صفحه ذخيره شده را به فرمت PDF تبديل كرد.

شما مي‌توانيد اين كار را با برنامه WORD انجام دهيد و يا از سايت http://www.openoffice.com دانلود كنيد و از برنامه پردازش لغات استفاده نماييد.

تنها كاري كه بايد انجام دهيد بريدن و چسباندن (Cut & Paste) گزارش است. پس از آن بر گزينه PDF كليك نماييد.

پس از اين كه، ‌اين اقدامات را انجام داديد، ‌به تنها چيزي كه نياز داريد اين است مكان مناسبي براي گزارش رايگان و آزاد خود بيابيد و كار تبليغاتي خود را آغاز نماييد. از آن به بعد در زمان كوتاهي نتيجه كار خود را خواهيد ديد.

 

۳-۶- ارائه گزارش آزاد و رايگان خود براي نمايش

پس از اين كه گزارش رايگان و آزاد خود را نوشتيد و لينك‌هاي مختلف را درج نموديد بايد يك خانه اينترنتي براي گزارش خود پيدا كنيد.

شما هم چنين براي ارتقا و تبليغ گزارش آزاد خود به استراتژي‌هايي نياز داريد تا آن‌ها را گسترش دهيد. در نتيجه شما هم مي‌توانيد از گزارش و هم از لينك‌هاي وابسته موجود درآمد كسب كنيد. در اينجا پيشنهاداتي ارائه شده كه به شما كمك مي‌كند تا يك مكان آنلاين دائم براي گزاش آزاد خود بسازيد و به تبليغ و معرفي آن در مكان‌هاي مناسب بپردازيد.

يكي از جاهاي مناسب براي اين كار، وب سايت خود شماست.

مزيت داشتن گزارش آزاد در وب سايت خود و استفاده از يك سرويس دهنده از راه دور در اين است كه شما هر زمان دوست داشتيد مي‌توانيد گزارش خود را به روز كنيد.

هم چنين مي‌توانيد بر شركت‌هايي كه به صفحات گزارش آزاد شما تبليغات مي‌فرستند، نظارت و كنترل داشته باشيد و هر زمان كه بخواهيد لينك‌هاي موجود در گزارش خود را به روز كنيد. استفاده از اين شيوه،‌ خلق آزاد داشته باشيد كه تحت يك نام اما در صفحات مختلف ارسال شده اند.

پس از اين كه صاحب يك خانه دائم بر روي وب سايت براي گزارشتان شديد، مي‌توانيد كار ارتقا و تبليغ آن را مشروع كنيد. وب سايت‌هايي كه تنها تبليغات طبقه بندي شده منتشر مي‌كنند،‌ بهترين مكان‌ها براي شروع هستند.

يك شرح مختصر بنويسيد،‌ تنها در حد يك پاراگراف كه به خواننده اجازه بدهد تا بداند گزارش شما راجع چيست. روش‌هايي مانند پرسيدن يك لغت را به كار نبريد تا توجه خواننده را به خود جلب كنيد. لينك مربوط را به گزارش آزاد خود ضميمه كنيد. تلاش نماييد تا از وب سايت‌هاي تبليغاتي طبقه بندي شده با سرعت بالا در موتورهاي جستجوگر استفاده كنيد. اين كار،‌ تنها در چند روز،‌ چندين معامله براي گزارش شما به همراه خواهد داشت.

از ديگر گزينه‌هاي موجود،‌ قرار دادن گزارش آزاد خود در ليست E-book هاست. به دنبال دفترچه راهنمايي‌هايي بگرديد كه به نوعي با موضوع گزارش شما در ارتباط باشد. اين كار،‌ امكان برخورد كار براي كه به دنبال اطلاعات Online هستند با گزارش شما را افزايش مي‌دهد. تبليغات طبقه بندي شده نسبت به اين روش كاربرد بيشتر دارد اما اين روش هم مي‌تواند براي گزارش آزاد و رايگان شما مبلغي به همراه داشته باشد.

يكي ديگر از راه‌هاي ارائه و تبليغ گزارش شما،‌ همكاري با وب سايت‌هايي است كه از نويسندگان براي نوشتن مقالات با موضوعات مختلف دعوت به عمل مي‌آورد.

يك مقاله دويست تا پانصد لغتي راجع به بعضي جنبه‌هاي اطلاعاتي گزارش خود بنويسيد. يك لينك به گزارش آزاد و رايگان خود حتي در چار چوب مقاله يا توضيفات نويسنده بيفزاييد. ويژگي يا نشانه‌اي براي آن در نظر بگيريد كه با يكي از سايت‌هاي مقاله‌اي پر سرعت در موتورهاي جستجوگر هم خواني داشته باشد. اين كار درآمد پر سودي براي شما به ارمغان خواهد داشت.

فروش‌هاي خود در گزارش را با توجه به سه اصل اساسي انجام دهيد.

اول اين كه شما بايد يك گزارش آزاد و رايگان داشته باشيد كه آموزنده و سرگرم كننده باشد. اگر گزارش توجه خواننده را به خود جلب نكند، اين احتمال وجود دارد كه حتي لينك‌ها هم متوجه آن نشوند و آن را نبيند. هميشه توجه آن‌ها را معطوف به خود نگه داريد.

دوم اين كه اطلاعاتي جمع آوري نماييد كه با لينك‌ها در ارتباط باشد. هيچ كس گزارشي را كه راجع به افزايش سرمايه گذاري در صنعت غذاهاي بسته بندي شده است اما در سايت فروش لوازم آرايشي قرار دارد را نمي‌خواهند. كليه قسمت‌هاي متن و تغيير و جهش‌ها بايد با هم هماهنگي داشته باشند.

اطمينان حاصل كنيد، بدون اين كه گزارش را بيش از حد سنگين نماييد، لينك‌هاي مناسب و كافي به گزارش افزوده ايد. هر اندازه تعداد لينك‌ها بيشتر باشد،‌ احتمال كليك خوردن آن بيشتر است و در نتيجه امكان خريد كالا بالا مي‌رود. اين نكات را به ذهن بسپاريد و خواهيد ديد كه طراحي و نوشتن گزارش‌هاي آزاد ارزش آن را دارد كه زمان شما را بگيرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true