رازهایی از بازاریابی وابسته – بخش پنجم- بازاريابي BUM در انحصار كالاهاي وابسته و اينترنتي - بازاريابي BUM - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رازهایی از بازاریابی وابسته – بخش پنجم- بازاريابي BUM در انحصار كالاهاي وابسته و اينترنتي

بازاريابي BUM چيست؟

برنامه‌هاي مختلف بازاريابي مي‌آيند و مي‌روند. بعضي از آنها با موفقيت چشمگيري رو به رو مي‌شوند و بعضي چندان موثر واقع نمي‌افتند. در بسياري موارد، براي اجراي يك برنامه هزينه هنگفتي صرف مي‌شوند و براي فراهم آوردن امكانات و مكان لازم گاهي سرمايه عظيمي به كار مي‌رود. اما هيچ كدام از آنها بدون بازاريابي BUM درست از آب در نمي‌آيد.

معمولاً براي كسب يك درآمد مناسب دائمي، قانون اصلي در بازاريابي BUM اين است كه از منابع موجود در اينترنت استفاده به جا و مناسبي شود. نكته اصلي اين است كه استفاده از اين منابع نيازمند تلاش اندكي از جانب كاربر است.

البته او بايد براي دريافت ابزار و برنامه‌هاي درآمدزا در سايت‌هاي مختلف ثبت نام كند، مقالات رايگان ارسال كنند و ذهن خلاق داشته باشد.

بنيان گذار اين اصل، تراويس ساگوست كه با مطرح شدن نام اين روش به همسرش ايمان آورد. اين نام از اين اعتقاد بر مي‌آيد كه ساگو نمي‌توانست هيچ ولگردي را از خيابان جمع كند، او را به كتابخانه يا پشت ميز كامپيوتر بكشاند و به افراد كمك كند تا براي خود يك منبع درآمد بسازند كه بتواند در مدت زمان كوتاهي به بار بنشيند.

او براي تحقق بخشيدن به رويايش، ويدئوهاي آنلاين آموزشي رايگان ترتيب داد كه تنها يك تيزر طراحي شده براي وسوسه مردم برای خريد نيست. در حقيقت در اين ويدئو آموزشي حجم قابل توجهي از اطلاعات مفيد و سودمند وجود دارد.

شما مي‌توانيد اطلاات با ارزشي پيرامون چگونگي استفاده از موتورهاي جستجوگر گوگل بياموزيد، با بعضي مكان‌هاي اينترنتي براي خلق مقاله هايتان آشنا شويد و واژگان كليدي كه براي شما فرصت‌هاي بسيار خوب درآمدزايي به همراه مي‌آورد را بدانيد.

ساگو تجارت، تخصصي و مهارت خود را كه با روش آزمون و خطا كسب كرده است را در اختيار مردم قرار مي‌هد و به افراد كمك مي‌كند تا از موقعيت‌هايي كه باعث كندي جريان كار مي‌شود، اجتناب كنند. براي كساني كه از چگونگي استفاده بهنيه از واژگان كليدي مي‌پرسند، ساگو يك راه منطقي و كاملاً آسان به آنها پيشنهاد مي‌كند تا جملات و عباراتي را بيابند كه مطمئن هستند توجه زيادي به خود جلب مي‌كند و شما را در صدر ليست موتورهاي جستجوگر قرار مي‌دهد. او از روشي استفاده مي‌كند كه هيچ كس نمي‌تواند از آن استفاده كند و آنقدر عجيب است كه هيچ كس ذهنش به آن نمي‌رسد.

البته، اين درست است كه قسمتي از اين اطلاعات در مباحث بازاريابي BUM وجود دارد اما پيش از ساگو هيچ كس از فرصت استفاده نكرد تا اين اطلاعات را به روشي چنين منطقي، مناسب و واضح كنار هم قرار دهد.

در اينجا يك نكته قابل توجه وجود دارد. ساگو يك برنامه بازاريابي براي سريع پولدار شدن ارائه نمي‌كند. در بازاريابي BUM نياز به اندكي تلاش و كار هست. اين امر نيازمند برقراري پورتال‌هايي براي درآمدزايي و هم چنين تحقيق و نوشتن متوني است كه فرصت‌هايي فراهم كند تا نظر بازديدكنندگان پورتال‌ها را به خود جذب كند.

اين يك برنامه اي نيست كه شما در آن دو تا جاي خالي را پر كنيد و فكر كنيد كه خودتان اين كار را انجام داده ايد. شما براي شروع نياز به زمان داريد تا خود را آماده سازيد.

هم چنين، وقتي همه امور خوب پيش مي‌روند، شما در زمان كوتاهي، درآمدي كسب خواهيد كرد. پس منتظر يك حادثه و يا درآمد غيرمترقبه و هنگفت نباشيد.

مانند هر تجارت ديگري، براي ساختن راه‌هايي براي كسب درآمد به زمان نياز است. ساگو اين نكته را شفاف مي‌سازد و هم چنين نظرات جالب و موثري ارائه مي‌دهد تا شما بتوانيد به كمك آن‌ها حضور خود را ر وب افزايش دهيد و با گذشت زمان درآمد ثابت و قابل توجهي براي خود برقرار كنيد.

براي كساني كه بازاريابي آنلاين وابسته (اينترنتي) را تجربه كرده‌اند و با موفقيت رو به رو نشده‌اند. ممكن BUM درست همان رويكردي باشد كه شما براي شروع دوباره به آن نياز داريد. هر كس كه به بازاريابي وابسته علاقه مند است لازم است زماني اختصاص دهد، از اين آموزش‌ها رايگان استفاده كند و اين فرآيند و جريان بي‌نظير را بيازمايد.

بازاريابي BUM يكي از آسان ترين، واضح‌ترين و رايج‌ترين رويكردهاي بازاريابي وابسته براي رسيدن به مقصود است. بعضي از نكات كليدي بازاريابي وابسته هم اكنون آنلاين موجود است را بررسي كنيد و از وب سايت بازاريابي BUM بازديد نماييد. اين اندك زمان بسيار موثر خواهد افتاد.

 

– چگونه روش بازاريابي BUM را براي افزايش فروش‌هاي وابسته و اينترنتي به كار برد.

امروزه هدف‌هاي بسياري پيرامون روش بازاريابي BUM وجود دارد. بازاريابي BUM آسان‌ترين روش بازاريابي براي ادامه و پيگيري است.

آن گونه كه تراويس ساگو در وب سايت بازاريابي BUM مي‌گويد، اين كاري است كه هركس با اندكي زمان، يك اتصال اينترنتي و توانايي به كارگيري تفكرات منطقي مي‌تواند آن را انجام دهد.

در اين متن، علاوه بر بازاريابي BUM به روش‌هايي اشاره شده كه هر بازارياب اينترنتي مي‌تواند براي افزايش فروش‌ها از آن‌ها استفاده كند و در نتيجه درآمد بيشتري براي خود بيندوزد.

در اينجا،‌ به دو نظر از بازاريابي BUM اشاره شده كه به شما كمك خواهد كرد به گونه اي بينديشيد تا پول بيشتري به جيب بزنيد.

يكي از كليدي‌ترين عناصر هر برنامه بازاريابي وابسته، يافتن راه‌هايي براي كشاندن مردم به سوي تبليغات و كليك بر روي آنهاست. معمولاً، اين بدان معناست كه مردم را به سمت صفحاتي سوق داد كه تبليغات در آنها قرار دارند و آنقدر توجه آنهار ا به خود معطوف داشت تا تبليغات را دنبال كنند و اقدام به خريد نمايند. يكي از راه‌هاي اصلي براي انجام اين كار، با استفاده بهينه از عبارات كليدي همراه است.

بعضي از فنون و اصول ساده در قيد بازاريابي BUM براي استفاده از واژگان و جملات كليدي گنجانده شده كه معمولاً در موتورهاي جستجوگر با موفقيت گسترده اي رو به رو مي‌شوند. اطمينان يافتن از اين كه مطالب و محتويات صفحه وب كه در آن تبيلغات قرار دارند، به اندازه كافي با آن واژگان كليدي، غني شده به كاربران كمك مي‌كند تا آسان‌تر صفحات آنلاين را بيابند و اين، شانس كليك بر روي تبليغات را بالا مي‌برد. آن گونه كه ساگو به آن اشاره مي‌كند، مكان‌هايي در اينترنت وجود دارند كه به نظر مي‌رسد گوگل به آنها علاقه دارد و گذاشتن مطالب بر روي آن سايت‌ها رايگان است.

تمام آنچه كه بايد انجام دهيد اين است كه مطالب را بنويسيد و تبليغات مرتبط با برنامه‌هاي وابسته خود را براي اجرا در آن صفحات مرتب و آماده كنيد.

هم چنين وقتي صحبت از نوشتن مطالب به ميان مي‌آيد، بازاريابي BUM توصيه اي دارد. از صحبت‌ها و گفتگوهاي روزمره مردم استفاده كنيد، شما مي‌خواهيد كه مطالبتان ساده باشد و افراد از خواندن آنها لذت برند.

چگونه موضوعاتي بزرگ مي‌شوند و با جملات و عبارات كوتاهي كه دارند مدت‌ها جزو موضوعات مورد علاقه موتورهاي جستجوگر باقي مي‌مانند؟ آن گونه كه ساگو مي‌گويد لازم نيست كهب راي نوشتن مقاله اي كه آموزشي، جالب و داراي واژگان كليدي باشد، يك رساله دكترا نوشت. معمولاً، مقاله اي كه بين دويست تا پانصد لغت داشته باشد مي‌تواند به راحتي كار را به انجام برساند.

نحوه قرار دادن و تعيين جاي مطالب هم بسيار مهم است، اگر شما بخواهيد بدون پرداخت هيچ هزينه اي به صدر ليست‌هاي موتور جستجوگر دست يابد. در اين رابطه، چندين وب سايتي مقاله اي وجود دارد كه پذيراي مقالات افرادي است كه مي‌توانند زنجيره محكمي از جملات را در كنار هم قرار دهند.

زماني كه سايت‌ها براي مطالبي كه مي‌نويسيد پولي به شما نمي‌پردازند، در حقيقت به نفع شما كار مي‌كنند. شما تنها به مكاني در يك وب سايت نياز داريد كه مورد علاقه موتورهاي جستجوگر باشد و به تبليغات وابسته اجازه بدهد كه با مطالب شما همراه شوند.

مشخص ساختن آن وب سايت‌ها و نوشتن مطالب رايگان، سپس قرار دادن تبليغات خود در كنار مطالب نوشته شده براي شما درآمد بيشتري به ارمغان خواهد آورد نسبت به زماني كه خودتان بخواهيد وب سايت خود را گسترش دهيد و به زحمت تلاش كنيد تا راه‌هايي بيابيد تا در جستجوها مطرح شويد.

تاكيد اصلي بازاريابي BUM روي اين مسئله است كه از منابع موجود در اينترنت بهترين استفاده را نمود.

با استفاده از ابزار و امكانات آنلاين براي تعيين واژگان كليدي، نوشتن مقالات كوتاهي كه آن واژگان كليدي را در خود جاي دهد و قرار ادن مطالب در وب سايت‌هاي مناسب، شما در راهي قرار خواهيد گرفت كه ماهانه با برنامه‌هاي بازاريابي وابسته خود فروش خوبي خواهيد داشت.

 

۳-۵- منبع سفارش شده بازاريابي BUM

يكي از نكات قابل توجه در رابطه با بازاريابي BUM اين است كه اين روش بر استفاده از چندين منبع مشخص تكيه دارد. در اينجا به طور نمونه به چند منبع در بازاريابي BUM اشاره شده كه مي‌تواند براي برنامه‌هاي بازاريابي وابسته شما درآمد اضافي به همراه داشته باشد.

يكي از اصول و قوانين بنيادي بازاريابي BUM خلق و آفرينش كپي و مفيد و موثر از مطالبي است كه اكثر عبارات و جملات كليدي را در خود جاي داده است. براي تعيين موضوعات اصلي و فرعي و اختصاص مجلات كليدي براي استفاده بازاريابي BUM از برنامه اي استفاده مي‌كند كه «آناليزگر واژگان تبليغاتي» نام دارد و شما مي‌توانيد آن را در اين سايت پيدا كنيد: adwordanalyzer

به خاطر داشته باشيد كه «آناليزگر واژگان تبليغاتي» يك نرم افزار رايگان نيست. شما براي دانلود برنامه بايد پول بپردازيد. اگر چه، همان گونه كه متد بازاريابي BUM مشخص مي‌كند، اين كاري است كه شما مي‌توانيد تا زماني كه درآمد ثابتي كسب كنيد، آن را به تعويق بيندازيد.

به جاي استفاده از يك برنامه نرم افزاري براي مطرح ساختن نظرات كليدي و موضوعات مقالات، شما به آساني مي‌توانيد براي مشخص ساختن موضوعات كه هزاران نتيجه را در يك جستجو بهينه سازي و انتخاب مي‌نمايد از يك موتور جستجوگر استفاده كنيد.

آن گونه كه استراتژي‌هاي بازاريابي BUM مشخص مي‌سازد، در اينجا نبايد به دنبال تفريح و سرگرمي بود. شما مي‌خواهيد موقعيت و مكاني پيدا كنيد كه در آن شانس خوبي براي ارتقاي موضوع شما و رساندن آن به صدر ليست‌هاي موتورهاي جستجوگر وجود داشته باشد. استفاده از واژگان كليدي مناسب با موضوعات مربوطه مي‌تواند براي مدت طولاني موثر واقع افتد.

در درجه دوم، بازاريابي BUM چندين سايت براي قرار دادن مقالات معرفي مي‌كند كه در گوگل با استقبال مردم رو به رو شده‌اند. هم چنين اين سايت‌ها به گونه اي طراحي شده‌اند كه به شما اجازه مي‌دهند از طريق تبليغاتي كه در صفحه همراه با مقاله شما وجود دارد، براي خود پول بيندوزيد.

از بين اين سايت‌هاي پيشنهادي توسط بازاريابي BUM مي‌توان به اين سايت‌ها اشاره كرد:.

ezinearticles.com

goarticles.com

searchwrap.com

در اين سايت‌ها به آساني مي‌توان يك حساب بانكي باز كرد و شما مي‌توانيد مطالب را به صورت آنلاين داشته باشيد و آن را به صورت بيست و چهار ساعته در موتورهاي جستجوگر به نمايش گذاريد.

هم چنين بازاريابي BUM سايت‌هاي:

.wordpress.com و www.squidoo.com را به عنوان سايت‌هاي مورد علاقه گوگل پيشنهاد مي‌كند كه بايد بر روي آنها كار كرد. در نتيجه ممكن است شما بخواهيد اول راه آسانتر را برگزيند و سپس به سراغ اين دو گزينه آخر برويد.

ديگر ابزار آنلاين سفارش شده كه بازاريابي BUM به آن علاقه مند است. سايت Wealthy affiliate مي‌باشد: http://www.wealthyaffiliate.com در واقع، زماين كه شما از آموزش رايگان استفاده مي‌كنيد، شانس اين را داريد كه از طريق ايميل به يك جلسه آموزشي كه «بازاريابي BUM» از طريق سايت Wealthy affiliate براي شما طراحي كرده است برويد.

در اينجا شما مي‌توانيد جديدترين اخبار را دريافت كنيد. در دنياي وابسته و اينترنتي از طريق موتورهاي جستجوگر، شبكه و ديگر بازاريابان هميشه در جريان تازه‌ترين خبرها باشيد. به خاطر داشته باشيد كه ماهانه بايد حق عضويت را بپردازيد. در نتيجه اين ممكن است منبعي باشد كه زماني كه شما توانستيد با استفاده از استراتژي نوشتن مقاله به عنوان پايه و اصل بازاريابي BUM، درآمدي بدست آوريد، بتوانيد از مبلغ آن بكاهيد.

Wealthy affiliate، در رابطه با راه‌هاي تقسيم ايده‌ها و نظرات با ديگر بازاريابان و اطلاع از اين كه چگونه از پورتال‌هاي مختلف براي كسب درآمد استفاده كرد، ابزار جالبي در ا ختيار دارد كه آن‌ها را توصيه مي‌كند.

ديگر سفارش «بازاريابي BUM» سايت‌هايي براي ارسال تبليغات است. مخصوصاً در اين رابطه سايت WWW.UsFreeAds.com، گزينه خوبي است، چون اين امكان را فراهم مي‌آورد كه با كالا به طور مستقيم مرتبط شد. تمام آنچه كه شما بايد انجام دهيد اين است كه پاراگراف كوتاهي با استفاده از واژگان مهم كليدي بنويسيد تا توجه موتورهاي جستجوگر را بدزدد و اين چنين است كه كار شما روي غلتك مي‌افتد.

اين اقدام براي بازاريابان جديد وابسته كه ممكن است در وهله اول از نوشتن يك مقاله واهمه داشته باشند، فرصت فوق العاده باشد.

«بازاريابي BUM»، شامل استفاده موثر از منابع بي‌شماري است كه اكنون در اينترنت موجود مي‌باشند. با آن كه، آنها پيشنهاداتي براي منابعي دارند كه ممكن است هزينه اي در برداشته باشد، اين روش براي كار كردن و موثر واقع افتادن به آن منابع نياز ندارد، در نتيجه آنها مي‌توانند در زمان‌هاي بعدي به آساني با برنامه سراسري ادغام شود.

با استفاده از منابع رايگاني كه در روش BUM ذكر شد، مي‌توان درآمد ثابتي براي خود به وجود آورد و تجارت و كار خود را به جايي رساند كه سرمايه گذاري در نرم افزارهاي تكميلي و برنامه‌هاي آنلاين عملي مي‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true